αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑν θες οι άλλοι να σε σέβονται στη δουλειά σου, ξεκίνα να λες «όχι» σε αυτά τα 5 πράγματα

Αν θες οι άλλοι να σε σέβονται στη δουλειά σου, ξεκίνα να λες «όχι» σε αυτά τα 5 πράγματα

Εάν θέλετε να σας σέβονται στη δουλειά, υπάρχουν ορισμένα standards που πρέπει να τηρείτε.

Αλλά κάτι που παίζει επίσης ρόλο για να σε παίρνουν στα σοβαρά στη δουλειά δεν είναι αυτό που κάνεις: Είναι σε αυτό που δεν κάνεις.

Τώρα θα δούμε μία λίστα με διάφορες επιβλαβείς εργασιακές συμπεριφορές που «βυθίζουν» τον σεβασμό που παίρνει κάποιος στο χώρο εργασίας. Αν θες οι άλλοι να σε σέβονται στη δουλειά σου, ξεκίνα να λες «όχι» σε αυτά τα 5 πράγματα

1) Αναβλητικότητα

Το κλειδί για την αποφυγή της αναβλητικότητας είναι να μην αναβάλλετε για αύριο αυτό που μπορεί να γίνει σήμερα.

Αυτό είναι πιο εύκολο να το λες παρά να το κάνεις, φυσικά, αλλά είναι κρίσιμο. Η αναβλητικότητα στη δουλειά οδηγεί γρήγορα στην απώλεια του σεβασμού. Σε πολλές περιπτώσεις η ίδια η εργασία μπορεί απλώς να μην σας ενδιαφέρει πολύ, αλλά στο τέλος της ημέρας καταλήγει στο εξής:

Βρείτε έναν λόγο να το κάνετε και να ολοκληρώσετε τη δουλειά ή βρείτε άλλη δουλειά.

2) Δικαιολογίες

Οι δικαιολογίες θα υπάρχουν πάντα, αλλά είναι καλύτερο να τις αποφεύγετε όσο το δυνατόν περισσότερο.

Εκείνος που αρχίζει να κάνει πολλές δικαιολογίες στη δουλειά του, τελικά καταλήγει να χάνει τον σεβασμό.

Μερικές φορές οι δικαιολογίες είναι πολύ καλές ή μπορεί ακόμη και να ισχύουν. Αλλά στο τέλος της ημέρας η δουλειά είτε πρέπει να ολοκληρωθεί είτε κάποιος άλλος πρέπει να την κάνει.

Και εκεί είναι που το να βασίζεσαι σε δικαιολογίες (ακόμη και σε καλές) δεν θα σου βγει σε καλό.

3) Κάνεις πάσα… την δουλειά σε άλλους

Η επόμενη βασική συνήθεια που πρέπει να αποφύγετε είναι η ανάθεση εργασίας που θα έπρεπε να κάνετε σε άλλα άτομα.

Εάν κάτι αφορά την δική σας θέσει και ρόλο, κάντε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να το ανταποκριθείτε ή και να το υπερβείτε.

Αν δεν παράγεις, αυτό σύντομα θα σε μετατρέψει σε αδύναμο κρίκο στη δουλειά.

Ακόμα κι αν έχετε μερικούς πολύ χρήσιμους συναδέλφους που είναι πρόθυμοι να κάνουν την Χ εργασία, κάντε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να μην αναθέσετε υπερβολική δουλειά σε άλλους.

4) Ανοργανωσιά

Το να παραμείνετε οργανωμένοι μπορεί να είναι μια πρόκληση, ειδικά εάν είστε υπερφορτωμένοι στη δουλειά. Αλλά αξίζει.

Το να έχετε οργανωμένο το πρόγραμμά σας καθώς και το γραφείο ή το χώρο εργασίας σας, αυτό θα κάνει τους αλλους να σας λαμβάνουν πιο σοβαρά υπόψη. Κάνει επίσης τη δική σας δουλειά πολύ πιο εύκολη.

5) Περισπασμοί

Υπάρχουν τόσα πολλοί πιθανοί περισπασμοί στη δουλειά και είναι σχεδόν αδύνατο να αποφύγετε τα πάντα.

Αλλά πάντα μπορείτε να κάνετε κάτι για αυτό.

Εάν εργάζεστε σε γραφείο, μη σπαταλάτε χρόνο σε memes, YouTube και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Kρατήστε το τηλέφωνό σας στο αθόρυβο και ελέγξτε το μόνο στα διαλείμματα και όχι ενώ εργάζεστε.

Αυτό σας κρατά συγκεντρωμένους στη δουλειά σας, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι οι άλλοι σας παίρνουν στα σοβαρά και δεν σας βλέπουν ως χαλαρό τύπο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η τέχνη του πολέμου: 5 συμβουλές για να δίνεις τις καθημερινές «μάχες» σου, από έναν εμβληματικό Κινέζο στρατηγό

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × five =