αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις κινήσεις που εφαρμόζουν οι διεκδικητικοί άνθρωποι. Και πετυχαίνουν τους σκοπούς τους

Τέσσερις κινήσεις που εφαρμόζουν οι διεκδικητικοί άνθρωποι. Και πετυχαίνουν τους σκοπούς τους

Η τέχνη της πειθούς δεν αφορά μόνο συγκεκριμένες τεχνικές χειραγώγησης. Εάν σκοπεύετε να χειραγωγήσετε τους ανθρώπους, πολλοί από αυτούς θα το καταλάβουν και φυσικά θα απομακρυνθούν. Αλλά αν καταφέρετε να τους πείσετε για αυτά που λέτε με άλλους τρόπους, θα έλκονται προς το μέρος σας και δεν θα το σκεφτούν καν δύο φορές.

Εδώ είναι 4 κινήσεις που κάνουν οι διεκδικητικοί άνθρωποι. Και πετυχαίνουν τους σκοπούς τους.

1) Μιλούν με αυτοπεποίθηση

Αν κάποιος σας πει, “Υποθέτω ότι πρέπει να αγοράσετε αυτήν την τσάντα επειδή είναι εεε ωραία;” πιθανότατα θα σηκώσεις τους ώμους σου και θα φύγεις.

Οι πωλητές που είναι άριστοι στη δουλειά τους γνωρίζουν ότι η εμπιστοσύνη είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό που πρέπει να επιδείξετε. Και δεδομένου ότι η εμπιστοσύνη στον εαυτό σας δεν είναι χειραγώγηση, λειτουργεί για να πείσει διακριτικά τους ανθρώπους χωρίς να κρύβονται περαιτέρω προθέσεις από πίσω.

Επομένως, εάν θέλετε οι άνθρωποι να πιστεύουν αυτό που λέτε, πρέπει πρώτα να το πιστέψετε εσείς! Μίλα καθαρά και με σιγουριά. Εξηγήστε γιατί ισχύει αυτό που πιστεύετε. Προσεγγίστε το θέμα από πολλές διαφορετικές οπτικές γωνίες.

Η τσάντα δεν είναι απλώς ωραία, είναι επίσης εξαιρετικά αποτελεσματική γιατί περιλαμβάνει όλες τις τσέπες που θα μπορούσατε ποτέ να χρειαστείτε. Το μέγεθος είναι τέλειο για μια χαλαρή μέρα, καθώς και για ένα κομψό δείπνο σε ένα εστιατόριο υψηλής ποιότητας. Η μάρκα είναι φιλική προς το περιβάλλον.

Συχνά, η παρουσίαση δεδομένων με έναν αέρα εμπιστοσύνης είναι το μόνο που χρειάζεστε για να πείσετε τους ανθρώπους.

2) Καλό λεξιλόγιο

Όταν γνωρίζεις κάποιον, ο τρόπος που μιλάει είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που κάνουν εντύπωση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το καλό λεξιλόγιο είναι απαραίτητο όταν πρόκειται για πειθώ – όσο πιο εύγλωττοι είστε, τόσο πιο έξυπνοι ακούγεστε.

Ωστόσο, προτού προχωρήσετε και περάσετε το απόγευμα ξεφυλλίζοντας το λεξικό σας για να βρείτε τις πιο… υψηλού επιπέδου λέξεις, έχετε κατά νου ότι δεν μετράει μόνο το μέγεθος του λεξιλογίου σας. Έχει να κάνει με το πώς χρησιμοποιείτε τις λέξεις σας σε διαφορετικά πλαίσια.

Αν θέλετε να πείσετε έναν ακαδημαϊκό για την εγκυρότητα των επιχειρημάτων σας, ίσως χρειαστεί να μιλήσετε πολύ διαφορετικά από ό,τι αν πουλάτε μια ηλεκτρική σκούπα σε έναν φοιτητή.

Και τα δύο απαιτούν υψηλό επίπεδο ευγλωττίας, ωστόσο και τα δύο είναι σε διαφορετικά γλωσσικά επίπεδα.

3) Γνωρίζουν τα δεδομένα για τα οποία μιλούν

Ένα διεκδικητικό άτομο που πετυχαίνει τους σκοπούς του, συνήθως είναι καλά διαβασμένος, αφιερώνει πολύ χρόνο στο σκάψιμο της έρευνας και δεν εξωραΐζει την αλήθεια, οπότε όσο περισσότερο τον γνωρίζεις, τόσο πιο πειστικός γίνεται.

Να ξέρετε για τι πράγμα μιλάτε. Εάν είστε καλά διαβασμένοι και κατανοείτε σωστά τα περισσότερα στοιχεία σας, δεν θα είναι πολύ δύσκολο να κερδίσετε τους ανθρώπους.

4) Είναι καλοί ακροατές

Θέλετε να ακούσετε ένα από τα βασικά στοιχεία της πειθούς; Η ακρόαση.

Μερικές φορές, είναι τόσο απλό. Η αλήθεια είναι ότι οι άνθρωποι αγαπούν να ακούν τον εαυτό τους να μιλάει.

Αλλά φρόντισε να ακούς.  Είναι πιο πιθανό να κερδίσεις αυτό που θες. Επιπλέον, το να δείχνετε γνήσιο ενδιαφέρον για αυτό που κάποιος έχει να πει αυξάνει αυτόματα την εμπιστοσύνη και τη σύνδεση.

Οι πειστικοί άνθρωποι είναι συχνά περίεργοι και επιδιώκουν να μάθουν περισσότερα για τους άλλους – όχι για να είναι χειριστικοί αλλά για να δημιουργήσουν μια σύνδεση. Θυμήσου και το άρθρο: Μία coach από το Harvard εξηγεί: Οι πετυχημένοι άνθρωποι κάνουν ένα πράγμα και είναι πάντα ένα βήμα πιο μπροστά. Ακούνε με περιέργεια.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seventeen − two =