αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΗ Ελίνα Μουλλάκη ξεκίνησε το δικό της brand με φυσικά καλλυντικά. Και το ανέπτυξε με τον κλασικό τρόπο

Η Ελίνα Μουλλάκη ξεκίνησε το δικό της brand με φυσικά καλλυντικά. Και το ανέπτυξε με τον κλασικό τρόπο

Τελικά πόσο εύκολο είναι να ξεκινήσεις ένα δικό σου brand ομορφιάς χωρίς να έχεις κάποιον Όμιλο ή κάποιο… εργοστάσιο στη διάθεση σου; Η προσπάθεια μάλλον δεν είναι εύκολη. Αλλά η beauty expert Ελίνα Μουλλάκη το έκανε. Ξεκίνησε το brand Lesya με φυσικά καλλυντικά και μάλιστα το ανέπτυξε με τον παραδοσιακό τρόπο, από στόμα σε στόμα. Χωρίς να ρίχνει το βάρος στα social media και στην digital παρουσία.

Η ίδια μιλά σήμερα στο It’s Possible και εξηγεί πως ξεκίνησε το δικό της project, πως το «τρέχει» μόνη της, ενώ δίνει επίσης και κάποια γρήγορα tips ομορφιάς.

Πως πήρατε την απόφαση να ξεκινήσετε το δικό σας brand μόνη σας; Χωρίς να υπάρχει από πίσω κάποιος Όμιλος ή κάποια άλλη μεγάλη εταιρία

Η βασική ιδέα ήταν τα φυσικά καλλυντικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμα και από παιδιά. Αυτό ήθελα να δημιουργήσω, λόγω και της κόρης μου. Και επειδή στο εμπόριο τα φυσικά καλλυντικά εμπεριέχουν κάποια χημικά συστατικά μέσα, για αυτό λέμε 99%, εγώ ήθελα να προσεγγίσω το 100%. Κάπως έτσι ξεκίνησα το brand μου.

Ωραία, είχατε την ιδέα. Αλλά πρακτικά πως ξεκινήσατε να κάνετε πωλήσεις και να το αναπτύσσετε όλο αυτό;

Αρχικά ξεκίνησα δίνοντας τα προϊόντα στον δικό μου κύκλο. Από σπίτι σε σπίτι. Ξεκίνησα να τα δίνω σε φίλες μου για να τα δοκιμάσουν, μετά σε πελάτισσες που έχω ως beauty expert, και μετά διευρύνθηκε. Το έλεγε ο ένας στο άλλον, κάποιος το πήρε στο μαγαζί του, το βλέπανε ακόμα περισσότεροι άνθρωποι και έτσι άνοιξε ο κύκλος. Το κλασικό μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα.

Πρέπει να πούμε ότι δεν είναι καθόλου εύκολο. Χρειάζεται πολύ τρέξιμο. Και χρειάζεται και κάποιες γνώσεις που εγώ είχα λόγω των σπουδών μου. Συνεργάστηκα βέβαια και με έναν χημικό. Συνεργάστηκα επίσης με έναν εισαγωγέα γιατί έπρεπε να έρχονται τα λάδια από συγκεκριμένες χώρες. Αλλά όταν ξεκινάς ένα νέο προϊόν πάντα θέλει τρέξιμο. Να δειγματίσεις, να δεις τι δουλεύει και τι δεν δουλεύει. Θα πρέπει να ψάξεις να βρεις τα υλικά και να ελέγξεις ότι όντως είναι φυσικά. Για να βγάλουμε ένα νέο προϊόν εμείς χρειαζόμαστε περίπου 1 χρόνο προετοιμασίας.

Στην περίπτωση μου μάλιστα τρέχω εντελώς μόνη μου. Πάω μόνη μου στο χημείο. Τους παραγωγούς τους ψάχνω έναν έναν.

Αυτή την στιγμή τι προϊόντα περιέχει το brand;

To brand έχει προϊόντα καλλωπισμού. Ένα λάδι σώματος και μαλλιών και μία θεραπεία συνδυαστική σαμπουάν & κοντίσιονερ για τα μαλλιά. Και κάποια άλλα προϊόντα τα οποία όμως κυκλοφορούν σε συγκεκριμένη περίοδο. Ακόμα δεν έχουμε τεράστια γκάμα. Είμαστε στοχευμένοι και αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να έχουμε καλά προϊόντα. Προτιμούμε να πουλάμε 1 πράγμα και να ξέρουμε ότι είναι τέλειο. Στο προσεχές μέλλον είναι στα πλάνα μας να κυκλοφορήσουμε και κάποια άλλα προϊόντα, κάτι που όμως όπως σας είπα θέλει αρκετή προετοιμασία για να γίνει.

Τι συμβουλές θα δίνατε ως beauty expert σε μια κοπέλα στο κομμάτι της ομορφιάς;

Σίγουρα τα φυσικά καλλυντικά έχουν καλύτερη απορρόφηση οπότε έτσι μπορούμε να πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Η περιποίηση επίσης είναι σημαντική: Το να καθαρίζω το πρόσωπο μου είναι πιο σημαντικό από το να βάφω το πρόσωπο μου.

Σε όλα αυτά παίζει και η ψυχολογία ρόλο. Αν είσαι καλά μέσα σου, αυτό βγαίνει και προς τα έξω. Και φαίνεσαι πιο όμορφη ή όμορφος. Απλά πράγματα μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Μπορούμε να βάλουμε το αγαπημένο μας χρώμα το οποίο μας φτιάχνει την διάθεση.

Αν θες να έχεις ένα φυσικό αποτέλεσμα, σίγουρα πρέπει να αφήσεις στην άκρη όλα αυτά τα βαριά καλλυντικά που κυκλοφορούν. Και όλα τα «φίλτρα» που βλέπουμε έντονα και στα social media. Έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε φυσικούς… αφύσικους ανθρώπους.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen + fifteen =