αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜερικές φράσεις που μου έμειναν, από τις συνεντεύξεις του 2017 | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Μερικές φράσεις που μου έμειναν, από τις συνεντεύξεις του 2017 | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Ίσως το καλύτερο πράγμα στη δημοσιογραφία, είναι ότι έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις και να συζητήσεις με πολλούς ανθρώπους. ‘Η μάλλον όχι. Σίγουρα αυτό είναι το καλύτερο. Δεν υπάρχει «ίσως».

Το 2017 ήταν μια χρονιά γεμάτη συνεντεύξεις στο It’s Possible. Μιλήσαμε με νέους και παλαιότερους επιχειρηματίες, startuppers, bloggers, YouTubers, ανθρώπους που έχουν κάποια πιο παραδοσιακή επιχείρηση. Με Έλληνες επιχειρηματίες πουν ζουν σε κάποια άλλη χώρα, αλλά και με ξένους που είχαν μια καλή ιστορία να πουν. Με ανθρώπους που ξεκίνησαν τα project τους σε κάποια μεγάλη πόλη, και με άλλους που επέλεξαν κάποια μικρότερη.

Μέσα στο έτος, έγιναν συνολικά 91 συνεντεύξεις σε αυτό εδώ το site.

Συνηθίζω να λέω, ότι από κάθε συνέντευξη κρατώ (τουλάχιστον) μία φράση. Μία που αφήνει κάτι χρήσιμο για τη συνέχεια. Κάπως έτσι, δημιουργήθηκε το άρθρο που διαβάζεις αυτή τη στιγμή. Συγκέντρωσα μερικές από τις φράσεις που μου έμειναν, από τις συνεντεύξεις του 2017. Δυστυχώς δεν μπορούσα να συμπεριλάβω φράσεις από όλες τις συνεντεύξεις, γιατί θα πλατειάζαμε υπερβολικά. Συνέλεξα λοιπόν μερικές, που έχουν το δικό τους ενδιαφέρον και αφορούν διάφορα πεδία.

Κάνοντας κλικ πάνω στα ενεργά links, μπορείς επίσης να διαβάσεις ολόκληρη την συνέντευξη, του εκάστοτε προσώπου. Ενώ στην κατηγορία «Συνεντεύξεις», έχεις τη δυνατότητα να διαβάσεις όλες όσες έχουν γίνει στο It’s Possible.

«Αν κάθε χρόνο διπλασιάζεις τα έσοδα σου και έχεις επενδυτές που το βλέπουν, θα καταλάβουν πολύ καλά ότι αυτό το πράγμα έχει νόημα. Και κάποια στιγμή θα έρθει και η κερδοφορία», είπε ο ιδρυτής του Spitogatos.gr, Δημήτρης Μελαχροινός, εξηγώντας ότι δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος χρόνος που πρέπει να κάνει υπομονή ένας startupper, μέχρι να έρθει η κερδοφορία.

«Μην μοιράζεστε τα όνειρα σας, με ανθρώπους που δεν έχουν να σας δώσουν κάποια συμβουλή και είναι εξαρχής αρνητικοί», υπογράμμισε η Business & Life Coach, Βαλεντίνα Κόρδη.

«Θεωρώ πως η κρίση γεννά ευκαιρίες, αρκεί να τις ανακαλύψεις και να μπορείς να τις υποστηρίξεις. Σε χαλεπούς καιρούς ο καθένας που έχει μια καλή ιδέα πρέπει να την πιστέψει να την αναδείξει και να την ακολουθήσει με πίστη και υπομονή, γιατί τίποτα δε μεγαλώνει αυθημερόν. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα: ένα παιδί γεννιέται, μπουσουλάει, σηκώνεται στα πόδια του και μετά προχωράει… έτσι είναι και οι επιχειρήσεις», τόνισε ο Ιωάννης Καμπούρης, ιδρυτής του brand ελαιολάδου E-LA-WON.

«Δύσκολα μπορείς να ξυπνήσεις μια μέρα και να πεις ‘εγώ θα ασχοληθώ με το Διάστημα’. Βέβαια, αυτό ισχύει σε οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα ξεκινάς. Πρέπει να έχεις κάποια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα», είπε ο συνιδρυτής της «διαστημικής» Planetek Hellas, Στέλιος Μπολλάνος.

«Το να δραστηριοποιηθείς σε μια ήδη υπάρχουσα αγορά, είναι πολύ πιο ασφαλές από τα να αναζητείς τη νέα Uber ή Skype ιδέα», είπε ο Mads Ingemann Blücher, συνιδρυτής της Δανέζικης Translated By Us, στην οποία οι εργαζόμενοι δουλεύουν για 6 ώρες και πληρώνονται για 8 ώρες.

«Οι YouTubers είναι εκεί πρώτα για τους viewers και μετά για τα brands. Ο viewer είναι εκείνος που θα σε στηρίξει, θα σου σχολιάσει κάτω από τα videos, θα σου στείλει μήνυμα. Όταν χαλάς αυτή τη σχέση εμπιστοσύνης, είναι σαν να τον προδίδεις την στιγμή που τόσο καιρό ήταν πιστός στο περιεχόμενο του καναλιού σου», ξεκαθάρισε η YouTuber, Βενετία Καμάρα.

«Ξεκίνησα μέσα στην κρίση για να αντιμετωπίσω την κρίση. Ήταν κάπως σαν τον προσωπικό μου αγώνα ενάντια σε όλη αυτή τη μαυρίλα», τόνισε ο δημιουργός του brand Muzitee, Βαγγέλης Ορφανίδης.

«Το διαχειριζόμαστε, συνθέτοντας. Αφήνοντας λίγο χρόνο να περάσει για να δούμε ποια άποψη κερδίζει περισσότερο έδαφος. Κι όταν δεν υπάρχει η πολυτέλεια του χρόνου, επιλέγουμε την αρχή της πλειοψηφίας (το γεγονός ότι είμαστε τρεις έχει παίξει… καταλυτικό ρόλο εδώ!)» είπε η συνιδρύτρια της Nannuka, Λέλα Δρίτσα, εξηγώντας το πως διαχειρίζονται τις διαφωνίες εντός της ομάδας.

«Να έχουν στα χέρια τους μια ξεκάθαρη από κάθε άποψη ιδέα, με σημαντική οικονομική προοπτική. Εξοικείωση με έννοιες όπως «break even» και «exit», ταλέντο στις παρουσιάσεις, ρομαντισμό και ρεαλισμό», απάντησε ο δημιουργός του ρομποτ Neil, Βαγγέλης Καραπέτσας, ερωτώμενος για το τι χρειάζεται μια startup για να λάβει χρηματοδότηση.

«Ακόμα πάντως κι αν δεν είχα τα αρχικά χρήματα για να ξεκινήσω την εταιρία μου, θα ανακάλυπτα έναν τρόπο για να τα βρω», είπε η Αλεξάνδρα Καλούλη, ιδρύτρια της Innovative Maritime EQ Center.

«Σχετικά με τις ώρες, κάποιος πρέπει να δουλεύει όσες περισσότερες μπορεί, η επιχείρηση δεν σταματάει ποτέ. Δεν υπάρχουν σαββατοκύριακα και ελάχιστες διακοπές», τόνισε ο ιδιοκτήτης της καντίνας Kalimera στο Λονδίνο, Τηλέμαχος Αργυρίου, απαντώντας στο πόσες ώρες εργάζεται για την επιχείρηση του.

«Δεν πιστεύω πολύ στην τύχη στον τομέα των επιχειρήσεων. ‘Η να το θέσω αλλιώς , όσο δουλεύεις περισσότερο και αποδοτικότερα, τόσο πιο τυχερός γίνεσαι», είπε ο Business & Life Coach, Θεράπων Φάκας.

«Δεν ήμουν διατεθειμένη να κάτσω στο Λονδίνο και να δουλέψω για μια εταιρία που δεν ήταν δική μου. Και να προσπαθώ φέρω ιδέες που θα υλοποιηθούν κάτω από το brand name κάποιου άλλου», εξήγησε η Στεφανία Νιάκαρου, σε σχέση με το πως αποφάσισε να επιστρέψει στην Ελλάδα και να δημιουργήσει την Mysterious Greece.

«Για τους περισσότερους ακούγεται πολύ εύκολο να έχεις ένα blog ή να το στήσεις από την αρχή. Αυτό είναι κάτι που δεν ισχύει καθώς κρύβονται πολλές προϋποθέσεις από πίσω», τόνισε η fashion blogger, Χριστίνα Μπαδογιάννη.

«Μπορεί στην Ελλάδα να έχουμε οικονομικά προβλήματα, αλλά τι νόημα έχει αν δεν προσπαθήσεις και κάτι;», είπε ο συνιδρυτής του Fably, Σωκράτης Χαρίσης.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × one =