αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑFourth & Heart: Η startup που ασχολείται με το «αρχαίο βούτυρο» και μέσα σε ένα χρόνο λειτουργίας σήκωσε 1 εκατ. δολάρια

Fourth & Heart: Η startup που ασχολείται με το «αρχαίο βούτυρο» και μέσα σε ένα χρόνο λειτουργίας σήκωσε 1 εκατ. δολάρια




Πολλοί συνηθίζουν να λένε ότι η επιτυχία χρειάζεται χρόνο για να έρθει. Και όντως, αυτός ίσως είναι ο γενικός κανόνας. Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις. Περιπτώσεις, δηλαδή, στις οποίες η «εκτόξευση» έρχεται πολύ πιο γρήγορα. Όπως έγινε στην περίπτωση της startup, Fourth & Heart. Η οποία πουλά το Γκι (Ghee), ένα «αρχαίο βούτυρο» το οποίο χρησιμοποιούνταν αρχικά στην Ινδία, τα πολύ παλιά. Θεωρείται πιο υγιεινό και η τελική του μορφή είναι υγρή.

Όσο και αν φαίνεται δύσκολο να το πιστέψει κάποιος, με αυτή την ιδέα, οι δύο νεαρές ιδρύτριες που βρίσκονται πίσω από το project, η Lillian Wunsch (αριστερά στη φωτο) και η Raquel Tavares Gunsagar (στα δεξιά), κατάφεραν να φτάσουν στην απόλυτη επιτυχία. Και μάλιστα πολύ πιο γρήγορα από ότι ίσως περίμεναν. Ίδρυσαν την startup πριν από περίπου 2,5 χρόνια. Λάνσαραν το προϊόν τους στην αμερικανική αγορά και αμέσως μετά συμμετείχαν στην έκθεση Expo West το 2015. Εκεί τράβηξαν τα βλέμματα και έκλεισαν μια καλή συμφωνία με τον μεγάλο διανομέα βιολογικός τροφίμων, UNFI.

Το καλύτερο όμως δεν είχε έρθει ακόμα. Κάτι περισσότερο από 1 χρόνο μετά την ίδρυση (και ένα rebranding), η Fourth & Heart κατάφερε το φαινομενικά αδύνατο: να σηκώσει 1 εκατ. δολάρια μέσω crouwdfunding στην πλατφόρμα CircleUp. Επικεφαλής της χρηματοδότησης ήταν ένας ιδιώτης επενδυτής.

Και η ιστορία δεν τελειώνει εδώ. Όπως λέει η Raquel Tavares στο Forbes, το 2016 η επιχείρηση είχε έσοδα που άγγιξαν τα 2,2 εκατ. δολάρια. Σημειώνεται, ότι η startup ξεκίνησε με μοναδικά χρήματα κάποιες αποταμιεύσεις της νεαρής κοπέλας, ύψους 80.000 δολαρίων.

«Είχα μια ιδέα, αλλά δεν φανταζόμουν το πόσο γρήγορα θα απογειωθεί» παραδέχεται η Tavares.

Η νέα επιχειρηματίας, ήταν εξοικειωμένη με το Γκι από μικρή ηλικία, αφού η μητέρα της το χρησιμοποιούσε ως διαιτολόγος που ήταν. Η ίδια πριν ιδρύσει τη startup της ωστόσο, δεν είχε καμία σχέση με τη διατροφολογία ή τα τρόφιμα γενικότερα, αφού εργαζόταν στο κομμάτι του μάρκετινγκ.

Όσο για το μέλλον; Όπως δηλώνει η Tavares στο Forbes, δεν επαναπαύονται. Το αντίθετο. Μέσα στο 2017 θέλουν να «σηκώσουν» ακόμα περισσότερα χρήματα. Ενώ το τέλειο σενάριο για αυτές, θα ήταν να διπλασιάσουν επίσης τα έσοδα τους.


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 − two =