αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρεις ερωτήσεις που πρέπει να κάνει ένας επιχειρηματίας στον εαυτό του, για να βρει την λύση μετά από μία απόρριψη

Τρεις ερωτήσεις που πρέπει να κάνει ένας επιχειρηματίας στον εαυτό του, για να βρει την λύση μετά από μία απόρριψη

Η απόρριψη είναι αναπόφευκτη. Eίναι κλισέ, αλλά είναι αλήθεια. Και είναι επίσης σίγουρο ότι οι επιχειρηματίες ακούνε πολλά «όχι». Ωστόσο, υπάρχουν τρεις ζωτικής σημασίας ερωτήσεις που, εάν κάποιος συνηθίσει να τις ρωτά στον εαυτό του μετά την απόρριψή, μπορούν να βελτιώσουν κατά πολύ τις πιθανότητές σας να πετύχετε την επόμενη φορά.

1. Απορρίπτουν εμένα;

Οι γκουρού της επιχειρηματικότητας λατρεύουν να σας λένε να μην παίρνετε ποτέ προσωπικά την απόρριψη. Αν και αυτή είναι μια καλή νοοτροπία για να την έχετε, μερικές φορές… η απόρριψη είναι προσωπική. Υπήρξαν πολλά προϊόντα και ιδέες που ήταν καταπληκτικά. Όταν τα άτομα απορρίφθηκαν, δεν ήταν επειδή η ιδέα τους ήταν χάλια όπως θα υπέθεταν κάποιοι.

Μερικές φορές έτυχε να είναι το άτομο στο οποίο ο πελάτης δεν πίστευε, αυτό τον έκανε να αρνηθεί την επιχειρηματική του προσφορά. Εάν θέλετε να αναπτυχθείτε στη ζωή, θα πρέπει πάντα να κάνετε στον εαυτό σας την ερώτηση: «Απορρίπτουν εμένα;».

Μερικές φορές οι υποψήφιοι πελάτες/ επενδυτές/ συνεργάτες μπορεί να αμφιβάλλουν για τις δυνατότητές σας με βάση την εντύπωση που κάνατε. Εάν υποψιάζεστε ότι αυτός είναι ο βασικός λόγος της απόρριψής σας, σκεφτείτε τι λάθη ίσως κανατε. Φάνηκες νευρικός, άπειρος ή αναξιόπιστος; Σκεφτείτε αυτά τα πράγματα, εργαστείτε για την αυτο-ανάπτυξη και κάντε τις απαραίτητες αλλαγές.

2. Απορρίφθηκε η ιδέα μου;

Ένας άλλος συνηθισμένος λόγος που απορρίπτεστε είναι λόγω της ιδέας σας που είναι αρκετά κοινή. Είπες την ιδέα σου, αλλά οι άλλοι δεν βλέπουν τι πρόβλημα θα έλυνε.

Στα περισσότερα σενάρια, όταν συμβαίνει αυτό, το άτομο που κάθεται απέναντί σας θα σας πει ακριβώς γιατί δεν πιστεύει ή δεν θέλει να αγοράσει το προϊόν/την υπηρεσία σας. Ίσως δεν έβλεπει να υπάρχει αγορά για αυτό ή η ιδέα είναι πολύ περίπλοκη. Είτε έτσι είτε αλλιώς, εάν η ιδέα σας είναι η αιτία της απόρριψης, επιστρέψτε στον πίνακα σας και κάντε αλλαγές με βάση τα σχόλια και τις ερωτήσεις που τέθηκαν κατά τη διάρκεια της συνάντησης.

Ακριβώς όπως το ρητό “Οι πιο δυσαρεστημένοι πελάτες σας είναι η μεγαλύτερη πηγή μάθησης”, κάθε λόγος που δίνεται για το γιατί η ιδέα σας δεν θα λειτουργήσει, είναι το καλύτερο σημείο για να ξεκινήσετε όταν κάνετε βελτιώσεις.

3. Η τιμή μου απορρίφθηκε;

Δυστυχώς, υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις και ιδιώτες που κάνουν επιλογές μόνο με βάση την τιμή, χωρίς να υπολογίζουν κάτι άλλο. Λες αυτό που προσφέρεις και η άλλη πλευρά εστιάζει στην τιμή.

Σου λένε… ότι θα επικοινωνήσουν μαζί σου αφού δουν τον «μπάτζετ» τους και φυσικά κανένας δεν κράτησε την υπόσχεσή του.

Θα πρέπει να θέλετε μόνο πελάτες που καταλαβαίνουν ότι η τιμή για τις υπηρεσίες σας δεν είναι τίποτα σε σύγκριση με την αξία που παρέχετε. Θα πρέπει να είστε επίσης ΟΚ με τους ανθρώπους που δεν μπορούν να το αντέξουν οικονομικά. Ακόμα κι αν η ιδέα σας είναι τρομερή, θα συναντήσετε άτομα που δεν θα δώσουν λεφτά για αυτή.

Εάν γνωρίζετε ότι η τιμολόγησή σας είναι δίκαιη και αξίζει τον κόπο, αυτό δεν πρέπει να σας στοιχειώνει τη νύχτα. Αν κάποιος κολλάει στην τιμή, θα πρέπει απλώς να προχωρήσετε στην επόμενη επιλογή. Δεν μπορούμε να συνεργαζόμαστε όλοι με όλους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 2 =