αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να καταλάβεις μέσα σε 10 λεπτά αν κάποιος είναι τόσο έξυπνος όσο… δείχνει

Πως να καταλάβεις μέσα σε 10 λεπτά αν κάποιος είναι τόσο έξυπνος όσο… δείχνει

Ζούμε σε μια εποχή γεμάτη από… ειδικούς. Όλοι είναι «παντογνώστες», όλοι έχουν άποψη για τα πάντα. Όλοι είναι έξυπνοι. ‘Η τουλάχιστον έτσι θέλουν να φαίνονται.

Το βλέπουμε και στα social media. Όλοι έχουμε δει χρήστες να ποστάρουν άρθρα για το Χ ή το Ψ θέμα. Ανάλογα και με τι είναι trend την εκάστοτε εποχή. Σαν να ασχολούνται με όλα. Σαν να έχουν αναλύσει το κάθε θέμα.

Ορισμένοι άνθρωποι που μοιράζονται άρθρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν τα έχουν καν διαβάσει στην πραγματικότητα. Σύμφωνα με μια μελέτη που παραθέτει το inc.com, πάνω από το ήμισυ όλων των link- άρθρων που κοινοποιήθηκαν ή αναδημοσιεύτηκαν στο Twitter δεν έχουν γίνει ποτέ κλικ ή διαβαστεί.

Όσο για όσους έκαναν κλικ σε ένα link, μια άλλη μελέτη διαπίστωσε ότι σχεδόν οι μισοί λένε ότι διάβασαν μόνο μέρος του άρθρου, με ένα σημαντικό ποσοστό να διαβάζει μόνο μερικές γραμμές.

Γιατί να κοινοποιήσετε όμως όσα δεν έχετε διαβάσει; Μια μελέτη του 2022 που δημοσιεύθηκε από το Social Science Research Network διαπίστωσε ότι:

-Οι άνθρωποι συνδέουν την κοινοποίηση ενός άρθρου με τη γνώση.
-Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι η δική τους συμπεριφορά με τις κοινοποιήσσεις διαμορφώνει τις προσδοκίες των άλλων σχετικά με αυτά που γνωρίζουν.

Το αποτέλεσμα είναι win-win: Η απλή πράξη της κοινοποίησης με κάνει να πιστεύω ότι είμαι πιο έξυπνος από ό,τι είμαι και μπορεί να κάνει τους άλλους να πιστεύουν ότι είμαι και πιο ενημερωμένος!

Μέσα σε αυτό το τοπίο, τι μπορείς να κάνεις για να καταλάβεις αν κάποιος είναι τόσο έξυπνος όσο… δείχνει; Κάνε μία ερώτηση. Μία ερώτηση για κάτι που έχει κοινοποιήσει κάποιος. Μια απλή ερώτηση, όπως το πώς θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το AI εργαλείο για να βελτιώσουμε την επιχείρησή μας. Είναι πιθανό ο άλλος να μην ξέρει να απαντήσει.

Την επόμενη φορά που θα πάρετε συγκεκριμένες αποφάσεις — ποιον υποψήφιο να προσλάβετε, ποιον υπάλληλο να προωθήσετε, ποιον προμηθευτή να επιλέξετε κ.λπ. — μην αξιολογείτε αυτά που μοιράζονται, ούτε καν αυτά που λένε οι άνθρωποι.

Αξιολογήστε αυτά που ξέρουν. Αξιολογήστε τι έχουν κάνει, και επομένως μπορούν να κάνουν για εσάς.

Τελικά, τα άτομα με τα οποία θέλετε να συνεργαστείτε είναι τα άτομα που θέλουν να εκτελέσουν το έργο, που θέλουν να κάνουν τη δουλειά, που θέλουν να κάνουν τα πράγματα να συμβούν.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fifteen + sixteen =