αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΟ web designer που ξεκίνησε από το δωμάτιο του στην Κοζάνη και έχει κλείσει συμφωνίες έως τις ΗΠΑ και την Σιγκαπούρη

Ο web designer που ξεκίνησε από το δωμάτιο του στην Κοζάνη και έχει κλείσει συμφωνίες έως τις ΗΠΑ και την Σιγκαπούρη

Ξεκίνα όπου είσαι, χρησιμοποίησε ο,τι έχεις, κάνει ο,τι μπορείς, λέει μία σοφή φράση. Κάπως έτσι ξεκίνησε ο Κωνσταντίνος Χάιτας από το γραφείο του σπιτιού του στην Κοζάνη. Ο ίδιος είναι web designer έχοντας την δική του εταιρία και έως σήμερα έχει καταφέρει να κλείσει συμφωνίες με πελάτες ακόμα και στην άλλη άκρη της γης. Ενώ πλέον είναι και COO σε άλλη εταιρία στην Αμερική.

Τώρα μιλά στο It’s Possible για τις υπηρεσίες που παρέχει και παράλληλα δίνει τις συμβουλές του σε όσους θέλουν να κλείσουν ανάλογα έργα με πελάτες.

Τι υπηρεσίες παρέχετε αυτή τη στιγμή;

Οι υπηρεσίες που παρέχω είναι κατασκευή ιστοσελίδων, κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων και ψηφιακό marketing. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα της iWebForYou.

Σε ποιες άλλες χώρες έχετε καταφέρει να κλείσετε συμφωνίες με πελάτες; Και τι θα συμβουλεύατε κάποιον επαγγελματία που θέλει να κλείσει αντίστοιχες συμφωνίες;

Έχω ενεργές συνεργασίες εδώ και χρόνια με εταιρίες στις ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία, Κύπρο και φυσικά Ελλάδα με τον μεγαλύτερο όγκο εργασιών να είναι από τις ΗΠΑ, έχω παραδώσει έργα ακόμη και σε Ιταλία, Σιγκαπούρη και Ισραήλ.

Αυτό που θα συμβούλευα σε κάποιον επαγγελματία που θέλει να ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο είναι να προσπαθεί κάθε μέρα να βελτιώνει τις υπηρεσίες του, να αφιερώνει κάποιο χρόνο κάθε βδομάδα στην εκπαίδευση του, να κάνει ένα εβδομαδιαίο πλάνο προσέγγισης έργων και εταιριών, να προσπαθεί να δίνει λύσεις και όχι προβλήματα, κατά κάποιο τρόπο να ξεχάσει το 8ώρο (για λόγους παραγωγικότητας και διαφοράς ώρας) και φυσικά να εξοπλιστεί με αρκετή υπομονή και επιμονή χωρίς να απογοητευτεί αν το πρώτο διάστημα, ακόμη και τα πρώτα χρόνια, των προσπαθειών του έρθουν λίγες ή καθόλου δουλειές καθώς είναι απλά θέμα χρόνου αν ακολουθήσει την παραπάνω συνταγή.

Διαχειρίζεστε την επιχείρηση σας από το δωμάτιο του σπιτιού σας στην Κοζάνη. Πως λειτουργεί αυτό το μοντέλο; Τι θετικά και αρνητικά βλέπετε στην πράξη;

Ξεκίνησα να διαχειρίζομαι την επιχείρηση μου από το γραφείο του σπιτιού μου από τα τέλη του 2016. Με τα εργαλεία που υπάρχουν διαθέσιμα πλέον δεν είναι δύσκολο μοντέλο καθώς η επικοινωνία που έχεις είτε με πελάτες είτε με συνεργάτες είναι άμεση αλλά μόνο ψηφιακή ή και τηλεφωνική ανάλογα με την χώρα. Τα επαγγελματικά εργαλεία είναι αυτά που κάνουν την διαφορά και την υποστήριξη στην ορθή λειτουργία αυτού του μοντέλου. Κάποια απαραίτητα χαρακτηριστικά για να λειτουργήσει σωστά είναι η άμεση απόκριση στην επικοινωνία και ο σωστός διαμοιρασμός αρχείων κυρίως με συνεργάτες. Παράδειγμα όταν είναι να υλοποιηθεί ένα έργο είναι σημαντικό οι συνεργάτες μου να ξέρουν που θα βρουν τα αρχεία, για ποιο λόγο και τι πρέπει να κάνουν χωρίς να χάνουμε χρόνο σε λεπτομέρειες και εξηγήσεις.

Όσον αφορά τα θετικά και αρνητικά η αλήθεια είναι κάπου στην μέση.

Θα ξεκινήσω με τα αρνητικά κατά την άποψη μου, καθώς είναι ένας μοναχικός τρόπος δουλειάς που απαιτεί αφοσίωση για να πετύχει, και το ότι δεν έχεις καθόλου «βιτρίνα» για να σε βρει κάποιος. Αυτό σημαίνει πως πρέπει εσύ να εφεύρεις ψηφιακούς τρόπους με τους οποίους θα πλησιάσεις πιθανούς πελάτες.

Τα θετικά είναι αρκετά. Κερδίζεις χρόνο καθώς δεν έχεις άσκοπη μετακίνηση ή ακόμη και άσκοπες επισκέψεις που έχουν τα καταστήματα ή τα γραφεία, μειωμένα έξοδα καθώς δεν έχεις να πληρώσεις την λειτουργία ενός γραφείου, κατά κάποιο τρόπο ελεύθερο ωράριο εργασίας και ίσως το καλύτερο δεν έχεις γεωγραφικό περιορισμό ως προς τους πελάτες σου αλλά ακόμη και στην διαμονή σου.

Ποιες υπηρεσίες από αυτές που προσφέρετε, βλέπετε να έχουν μεγαλύτερη ζήτηση στην σημερινή αγορά;

Και οι 3 υπηρεσίες που παρέχω (κατασκευή ιστοσελίδων, κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων και το ψηφιακό marketing) θα έλεγα ότι έχουν την ίδια βαρύτητα ως προς την ζήτηση. Τα πάντα ξεκινάνε με την πρώτη ματιά. Η πρώτη επίσκεψη σε μια ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να είναι όμορφη, φιλική, απλή και γρήγορη. Οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση θα τον ωθήσει στο να φύγει από την ιστοσελίδα που επισκέφτηκε. Αφού γίνει ένα καλό ξεκίνημα στην ψηφιακή παρουσία, η εταιρία θα πρέπει να έχει αναπτυγμένες στρατηγικές για να προωθηθεί σωστά. Η λέξη «σωστά» είναι σχετική καθώς υπάρχει ο κίνδυνος μια εταιρία να ξοδεύει άπειρους οικονομικούς πόρους χωρίς αποτελέσματα. Η συνταγή της επιτυχίας στην σωστή προώθηση είναι εξατομικευμένη και δεν βασίζεται σε μια γενικευμένη, μαζική και απρόσωπη προσέγγιση. Ξεκινάμε από την όμορφη εικόνα, την επαγγελματική ανάλυση στα λεκτικά και προχωράμε στις πολλαπλές προσεγγίσεις για να δούμε ποια δουλεύει καλύτερα. Ακόμη και όταν μια στρατηγική δουλεύει σωστά και αποτελεσματικά σήμερα, δεν σημαίνει ότι σε μερικούς μήνες θα ισχύει το ίδιο όπου χρειάζεσαι ελιγμούς για να κρατήσεις σταθερή και ανοδική την απόδοση.

Επίσης είναι πολύ σημαντικό ανά τακτά χρονικά διαστήματα να αναλύεις για την κάθε εταιρία τα παρακάτω:

• Τον ανταγωνισμό (μπορείς να δεις πως κινείται ο ανταγωνισμός ώστε να δεις τι δουλεύει και τι όχι πριν το δοκιμάσεις, να δεις σωστές και επαγγελματικές προσεγγίσεις, λύσεις και εργαλεία αλλά και λάθη για να τα αποφύγεις)

• Τα buyer personas (για κάθε εταιρία πρέπει να δημιουργηθούν πολλαπλά προφίλ πελατών. Η ανάλυση αυτή βοηθάει στο να προβάλεις την εταιρία σε πιθανούς πελάτες και όχι σε άσχετους. Επίσης ποτέ μια εταιρία δεν έχει μόνο ένα προφίλ πελατών. Αυτό σε βοηθάει στο να προσεγγίζεις μια προωθητική ενέργεια με συγκεκριμένο τρόπο για το ένα προφίλ και με διαφορετικό τρόπο για το άλλο προφίλ)

Ποια είναι τα μελλοντικά πλάνα από εδώ και στο εξής;

Τα μελλοντικά πλάνα είναι η σταθερή ανοδική πορεία χρόνο με τον χρόνο. Κάθε χρόνο δημιουργώ κάποια καινούργια προϊόντα και πακέτα τα οποία και προωθώ. Κρατάω την πετυχημένη συνταγή που ανακάλυψα με αρκετές δοκιμές, επιμονή και υπομονή και συνεχίζω παρέχοντας τις καλύτερες υπηρεσίες που μπορώ στις ήδη υπάρχουσες συνεργασίες και στους νέους πελάτες που θα έρθουν.
Η μεγαλύτερη επιτυχία της πορείας αυτής είναι η διαφήμιση που παίρνω από τους υπάρχοντες πελάτες μου. Προσφέροντας τους ποιότητα, άμεση ανταπόκριση και αποτελέσματα, τους μετατρέπω από απλούς πελάτες σε πραγματικούς υποστηρικτές της iWebForYou.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × two =