αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜία αυτοδημιούργητη εκατομμυριούχος παραθέτει τον Νο1 κανόνα που την έκανε πλούσια

Μία αυτοδημιούργητη εκατομμυριούχος παραθέτει τον Νο1 κανόνα που την έκανε πλούσια

«Το 2016, ήμουν 36 ετών και είχα καταφέρει να χτίσω μια επιτυχημένη καριέρα ως οικονομικός συγγραφέας, podcaster, τηλεοπτική παρουσιάστρια και ομιλήτρια. Αλλά φαινόταν ότι πολλοί από τους συναδέλφους μου έβγαζαν… χρυσό μέσω online μαθημάτων για επενδύσεις και επιχειρηματικότητα». Έτσι ξεκινά το άρθρο της στο CNBC η αυτοδημιούργητη εκατομμυριούχος, Farnoosh Torabi.

Και συμπληρώνει: «Υπήρχαν ακόμη και δημοφιλή μαθήματα για το πώς… να δημιουργήσετε μαθήματα. Μερικοί είχαν τιμή έως και 2.000 δολάρια. Είχα και εγώ πολύτιμες συμβουλές να μοιραστώ. Έχανα μια προφανή οικονομική ευκαιρία; Άρχισα να παλεύω με ένα αγωνιώδες FOMO — φόβο μήπως χάνω κάτι».

Εκεί ήταν το κλειδί. Εξηγεί: «Αρχικά, το FOMO μου με έστειλε σε μια… δαπανηρή. Αγόρασα website domains, προσέλαβα ακριβούς «ειδικούς» στο μάρκετινγκ. Αλλά μετά από πολλούς μήνες, τα παράτησα. Απλώς δεν το απόλαυσα. Επίσης, δεν ήθελα να είμαι υπεύθυνος για μια ομάδα εργολάβων που θα με βοηθούσαν να εκτελέσω το σχέδιο.

Αλλά το FOMO μου δεν έφυγε.

Όπως γράφω στο νέο μου βιβλίο, «A Healthy State of Panic», όταν ο φόβος εμφανίζεται σε ένα σταυροδρόμι στην καριέρα και την οικονομική σας ζωή, είναι σημαντικό να αντιμετωπίσετε το FOMO σας. Μην το αφήσεις να σε παρασύρει. Αυτό που με έκανε εκατομμυριούχο σήμερα, ήταν να ακούω τον φόβο και να αποκαλύψω τι μπορεί να λέει για αυτό που εκτιμώ και αυττό που θέλω να προστατεύσω».

Το FOMO είναι ένα φυσικό φαινόμενο και είναι στο DNA μας να συγκρίνουμε τον εαυτό μας με τους άλλους. Αλλά μπορεί να προκαλέσει μια νοοτροπία αγέλης όπου ακολουθούμε τυφλά τις τάσεις.

Όταν φτάσει το FOMO, είναι καλύτερα να αναρωτηθείτε: «Τι είναι αυτό που τραβάει την προσοχή μου και απελευθερώνει αυτόν τον φόβο ότι θα χάσω κάτι;».

«Με τράβηξε η τάση των μαθημάτων γιατί φαινόταν ότι ήταν ένας έξυπνος τρόπος να απευθυνθώ απευθείας στους καταναλωτές και να κερδίσω σημαντικά χρήματα» λέει η ίδια.

Μερικές φορές το FOMO θέλει να βρούμε τον δικό μας δρόμο — όχι να κάνουμε… copy and paste.

«Αυτή η ενδοσκόπηση ενέπνευσε τελικά μια μεγάλη ιδέα που οδήγησε την επιχείρησή μου να αυξηθεί σε επταψήφιο αριθμό. Η απάντηση ήταν οικεία, υπερ-εστιασμένα προσωπικά εργαστήρια μέσα από τα οποία μοιραζόμουν τα μυστικά μου για τη δημοσίευση περιεχομένου και τη δημιουργία μιας προσωπικής επωνυμίας.

Κράτησα αυτά τα events για περιορισμένο αριθμό προσκεκλημένων, το αντίθετο ενός διαδικτυακού μαθήματος που βασιζόταν στην ανάγκη κλιμάκωσης. Αλλά αποδεικνύεται ότι το κοινό λαχταρούσε τις αλληλεπιδράσεις. Οι εκδηλώσεις μου γέμισαν γρήγορα. Τα περιθώρια κέρδους μου ήταν επίσης καλύτερα από το να φτιάξω ένα μάθημα» εξηγεί.

Και καταλήγει: «Οι άνθρωποι ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν τέσσερις έως πέντε φορές περισσότερο από ό,τι θα πλήρωναν στο διαδίκτυο, και κάλυψα τις εκδηλώσεις κυρίως από στόμα σε στόμα — δεν χρειάζεται να ξοδέψω χιλιάδες σε διαφημίσεις στο διαδίκτυο. Τα εισιτήρια για τις εκδηλώσεις μου έφτασαν τα 12.000 $ ανά θέση.

Το FOMO μπορεί αρχικά να φαίνεται ότι σηματοδοτεί ότι πρέπει να ακολουθήσουμε τη μάζα και να μιμηθούμε αυτό που κάνουν οι άλλοι.

Η καλύτερη συμβουλή μου είναι να προσπαθήσετε να καταλάβετε τι θέλει πραγματικά να επιτύχετε το FOMO σας. Τι φοβάσαι ότι θα χάσεις; Όταν κάνετε κάποιες αιχμηρές ερωτήσεις, μπορεί να ανακαλύψετε έναν πιο ικανοποιητικό και ευθυγραμμισμένο δρόμο προς την επιτυχία».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι δύο μετοχές στις οποίες ο Warren Buffett έχει επενδύσει το 57,7% του χαρτοφυλακίου του

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − ten =