αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕπτά τρικ για να γίνεις μάστερ στην επικοινωνία και να πετυχαίνεις τους σκοπούς σου

Επτά τρικ για να γίνεις μάστερ στην επικοινωνία και να πετυχαίνεις τους σκοπούς σου

Κάποτε ο Warren Buffett ρωτήθηκε για το ποια θα ήταν η μία συμβουλή που θα έδινε στους νέους 21-22 ετών. Και εκείνος απάντησε πολύ συγκεκριμένα.

«Επενδύστε στον εαυτό σας. Ένας εύκολος τρόπος για να γίνετε 50% πιο πλούσιοι από ότι είστε τώρα, είναι να ‘ακονίσετε’ τις επικοινωνιακές δεξιότητές σας», λέει ο Buffett.

Και εξηγεί ότι αναφέρεται τόσο στον γραπτό όσο και στον προφορικό λόγο. Αν δεν μπορείς να επικοινωνήσεις σωστά, δεν έχουν κανένα νόημα οι προσπάθειες σου. Ακόμα κι αν είσαι το δυνατότερο μυαλό. Το κομβικό εδώ είναι να μεταδόσεις αυτά που θέλεις στους άλλους.

Μερικοί άνθρωποι φαίνεται να ξέρουν φυσικά πώς να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε ένα ομαδικό περιβάλλον. Μπορούν να εκφραστούν καθαρά και να ακούν προσεκτικά, χωρίς να μονοπωλούν τη συζήτηση.

Το να είσαι ισχυρός στην επικοινωνία, είναι σημαντικό για πολλούς λόγους, όπως η οικοδόμηση και η διατήρηση σχέσεων, η επίτευξη στόχων, η επίλυση συγκρούσεων, η βελτίωση της παραγωγικότητας, η ηγεσία και η επιρροή στους άλλους, η πρόοδος στην καριέρα σου, η έκφραση με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και αυθεντικότητα και η βελτίωση της ψυχικής και συναισθηματικής σου ευεξίας.

Εδώ είναι 7 τρικ για να γίνεις μάστερ στην επικοινωνία και να πετυχαίνεις τους σκοπούς σου.

1. Ακούστε ενεργά: Εξασκηθείτε στην ενεργή ακρόαση δίνοντας την πλήρη προσοχή σας στον ομιλητή και ανταποκρινόμενοι σε αυτό που λέει. Θυμήσου και το άρθρο: Έρευνα Χάρβαρντ: Πως η ενεργή ακρόαση μπορεί να σε κάνει αγαπητό leader.

2. Αποφύγετε τις υποθέσεις: Μην κάνετε υποθέσεις για το τι σκέφτεται ή αισθάνεται το άλλο άτομο.

3. Να είστε σαφείς: Εκφράστε τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας ξεκάθαρα και συνοπτικά, φτάνοντας στο θέμα και αποφύγετε τη χρήση εξειδικευμένης ορολογίας ή υπερβολικά περίπλοκης γλώσσας.

4. Δείξτε ενσυναίσθηση: Δείξτε ότι καταλαβαίνετε και νοιάζεστε για τα συναισθήματα του άλλου.

5. Προσφέρετε πολύτιμες γνώσεις: Όταν μιλάτε σε μια ομάδα, παρέχετε ένα πολύτιμο πακέτο γνώσης ή ένα σχέδιο δράσης στο οποίο οι άνθρωποι μπορούν να ανταποκριθούν.

6. Επιλέξτε τη σωστή ώρα: Επιλέξτε την πιο κατάλληλη στιγμή για να μιλήσετε για να βεβαιωθείτε ότι έχετε την προσοχή της ομάδας και ότι μπορείτε να παραδώσετε το μήνυμά σας χωρίς διακοπή.

7. Να χαμογελάτε και να είστε θετικοί: Χαμογελάστε και κουνήστε νεύμα καθώς μιλούν οι άλλοι, για να χτίσετε μια θετική σχέση και να σας σέβονται όταν έρθει η σειρά σας να μιλήσετε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four + 4 =