αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕπτά ψυχολογικά τρικ για να παραμείνεις ήρεμος κατά τη διάρκεια ενός καυγά

Επτά ψυχολογικά τρικ για να παραμείνεις ήρεμος κατά τη διάρκεια ενός καυγά

Κατά την διάρκεια ενός καυγά μπορεί να χάσεις την ψυχραιμία σου. Αλλά πρόσεξε: Τα λόγια που θα πεις, μετά… δύσκολα μαζεύονται.

Τα καλά νέα: Η επιστήμη μας δείχνει πώς να παραμένουμε ήρεμοι κατά τη διάρκεια μιας έντονης σύγκρουσης. Το αμερικανικό awarenessact.com παραθέτει 7 συγκεκριμένους τρόπους για να παραμείνεις ήρεμος κατά την διάρκεια ενός καυγά ή μίας αντιπαράθεσης. Έτσι όπως προκύπτουν μέσα από επιστημονικές έρευνες.

1. Επιβραδύνετε την αναπνοή σας

Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Cognition and Emotion λέει το εξής: Οταν οι ερευνητές παρατήρησαν μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων, διαπίστωσαν ότι με κάθε συναίσθημα που νιώθουμε, έχουμε διαφορετικό μοτίβο αναπνοής. Όταν ζήτησαν από τα μέλη της ομάδας να αλλάξουν την αναπνοή τους σε διαφορετικούς ρυθμούς και τους ρώτησαν πώς ένιωθαν με τον καθένα, οι απαντήσεις ταίριαζαν με τις παρατηρήσεις τους. Πώς αναπνέεις όταν είσαι ήρεμος; Παρατηρήστε το κατά τη διάρκεια μιας ήρεμης στιγμής και την επόμενη φορά που θα αναστατωθείτε, αλλάξτε την αναπνοή σας ώστε να «ταιριάζει» με αυτό. Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να το επαναφέρετε, αλλά η επιβράδυνση της αναπνοής σας για να «ταιριάζει» με μία πιο ήρεμη κατάσταση συνιστάται εδώ και πολύ καιρό ως ηρεμιστική τεχνική.

2. «Συνδεθείτε» με τον άλλο

Κατά τη διάρκεια ενός καυγά ή μιας αγχωτικής κατάστασης, σταματήστε αυτό που κάνετε και συνδεθείτε με το άτομο με το οποίο μιλάτε. Βρείτε κοινό έδαφος και επιτρέψτε στον εαυτό σας να δεθεί μαζί του, αντί να εργάζεται εναντίον του. Αυτό θα σας ηρεμίσει και θα δημιουργήσει ένα καλύτερο κλίμα στο δωμάτιο.

3. Δείξτε συμπόνια

Μπορεί να είναι δύσκολο να δείξουμε συμπόνια όταν αγχωνόμαστε ή αντιμετωπίζουμε μια σύγκρουση, αλλά η συμπόνια έχει ένα καλό αποτέλεσμα, σύμφωνα με το Greater Good Blog του Πανεπιστημίου Berkeley. Οταν νιώθουμε συμπόνια για τους άλλους, ο καρδιακός μας ρυθμός επιβραδύνεται και απελευθερώνουμε αμέσως ορμόνες «σύνδεσης». Με τη σειρά μας, νιώθουμε πιο ήρεμοι. Εάν έχετε άγχος, προσπαθήστε να έχετε συμπόνια για κάποιον άλλο, ή ακόμα και τον εαυτό σας. Θα σας βοηθήσει να ηρεμήσετε.

4. Χαλαρώστε το σώμα σας

Όταν είμαστε αγχωμένοι, το σώμα μας θα σφίγγεται. Με τη σειρά του, ο εγκέφαλός μας παράγει ορμόνες του στρες, επειδή το σώμα μας το σηματοδοτεί. Μια καταπληκτική τεχνική ηρεμίας είναι να χαλαρώνεις το σώμα σου. Αν παρατηρήσετε ότι είστε ανήσυχοι ή αγχωμένοι, και οι ώμοι σας είναι σφιγμένοι και το σαγόνι σας σφιγμένο, χαλαρώστε το σώμα σας. Θα σας βοηθήσει πάρα πολύ.

5. Επαναεστίαση

Δεν είναι πάντα εύκολο να εστιάσετε ξανά όταν είστε αγχωμένοι, αλλά βοηθάει. Ακόμα κι αν πρέπει να απομακρυνθείτε από την αγχωτική κατάσταση, να καθίσετε έξω από αυτήν και να εστιάσετε ξανά την προσοχή σας. Αυτό θα σε κάνει να χαλαρώσεις και να δεις τα δεδομένα με πιο καθαρό μυαλό.

6. Πάρτε λίγο καθαρό αέρα

Όταν το κλίμα στο δωμάτιο είναι κακό – μπορεί να προκαλέσει την έκρηξη του άγχους μας. Εάν αισθάνεστε αγχωμένοι ή περιορισμένοι, πάρτε λίγο αέρα. Ακόμα κι αν είναι μόνο λίγα λεπτά, ο καθαρός αέρας θα βοηθήσει το σώμα σας να κυκλοφορήσει το οξυγόνο, και θα σας βοηθήσει να αναπνεύσετε ευκολότερα, ώστε να βρείτε ξανά την ηρεμία σας.

7. Πες πως νιώθεις

Εάν αισθάνεστε ότι πρόκειται να εκραγείτε, μην το κάνετε. Αντίθετα, πείτε αυτό που νιώθετε. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε ένα εκατομμύριο εργασίες να κάνετε και να νιώθετε πίεση. Πείτε:: «Έχω τόσα πολλά να κάνω σήμερα, νιώθω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να τα κάνω όλα. Νιώθω τόση πίεση πάνω μου». Στη συνέχεια, αποδεχτείτε τα συναισθήματα που έχουν δημιουργηθεί. Μόλις αναγνωρίσετε τα συναισθήματά σας, προσπαθήστε να δημιουργήσετε ένα σχέδιο, για να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να τα βγάλετε πέρα ​​από την αγχωτική κατάσταση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα 3 ερωτήματα που πρέπει να απαντήσεις, για να βγεις έξω από την ζώνη άνεσης σου: Ένας ειδικός της ψυχολογίας εξηγεί

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 + eleven =