αρχικηVIRALΑυτή είναι η φράση που δεν πρέπει να λες όταν είσαι νευριασμένος: Εξηγεί μία life coach

Αυτή είναι η φράση που δεν πρέπει να λες όταν είσαι νευριασμένος: Εξηγεί μία life coach

Όσο κι αν θέλουμε να το αποφύγουμε, οι άνθρωποι θα μας θυμώνουν. Και ενώ αυτός ο θυμός είναι ένα φυσιολογικό συναίσθημα, ο τρόπος που τον εκφράζεις μπορεί να καθορίσει το εάν θα επιλύσεις το πρόβλημα ή το επιδεινώνεις.

Η Stef Ziev είναι μία life coach που στοχεύει να καθοδηγεί τους ανθρώπους στον σκοπό της ζωής τους. Μέσα σε αυτό το ταξίδι, τους διδάσκει πώς να επικοινωνούν αποτελεσματικά, ακόμη και ενόψει σύγκρουσης.

«Νομίζω ότι το σημαντικότερο πράγμα όσον αφορά την έκφραση οποιουδήποτε συναισθήματος με υγιή τρόπο είναι να του δώσεις φωνή, να του δώσεις ένα όνομα και να το αναγνωρίσεις», λέει η Ziev στο CNBC.

Η Ziev είναι επίσης ο συγγραφέας του βιβλίου “The Choice Is Yours: A Simple Approach to Live and Lead with More Joy, Ease, and Purpose”.

Υπάρχουν κάποια πράγματα που η Ziev συνιστά να μην τα λέτε ποτέ – ειδικά στους συναδέλφους ή ακόμα και στο αφεντικό σας – όταν βρίσκεστε σε μια δύσκολη κατάσταση που σας αναστατώνει.

«Η προεπιλογή μας είναι να πούμε«με κάνεις να νιώθω X, Y και Z», λέει η Ziev. «Αυτή δεν είναι πραγματικά αληθινή δήλωση. Όλοι ερχόμαστε σε οποιαδήποτε αλληλεπίδραση μαζί με τη δική μας εμπειρία, ιστορία και πληγές».

Αντίθετα, η Ziev σας ενθαρρύνει να εστιάσετε στη συμπεριφορά που σας θύμωσε και να περιγράψετε την εμπειρία που είχατε μετά την εμφάνισή της.

Προσπαθήστε να πείτε, «Όταν έχεις αυτή τη συμπεριφορά, τότε η εμπειρία μου είναι X, Y και Z», λέει.

«Στόχος είναι να μην το κάνεις ποτέ προσωπικό», λέει η Ziev, γιατί αυτό μπορεί να οξύνει τις καταστάσεις ακόμα κι αν δεν το θέλεις.

Για παράδειγμα, αποφύγετε να πείτε: «Με αναστατώνετε όταν δεν λαμβάνετε υπόψη τις συμβουλές μου κατά τη διάρκεια των meetings». Επιλέξτε μια καλύτερη προσέγγιση όπως: «Όταν δεν λαμβάνετε υπόψη τις συμβουλές που προτείνω στα meetings, είναι δύσκολο για μένα και νιώθω υποτιμημένος».

Αφιερώστε χρόνο για να επεξεργαστείτε τα συναισθήματα πριν απαντήσετε

Εάν νιώθετε ότι δεν μπορείτε να λύσετε το πρόβλημα αμέσως, το πρώτο βήμα που συνιστά η coach είναι να βγάλετε τον εαυτό σας από τη συζήτηση μέχρι να νιώσετε πιο ήρεμοι.

Για να απελευθερώσετε τα συναισθήματά σας πριν αντιμετωπίσετε το ζήτημα με το άτομο με το οποίο είστε αναστατωμένοι, η Ziev προτείνει να γράψετε όλα τα συναισθήματά σας. «Η πρόθεση είναι να βγάλουμε τα πάντα έξω», λέει.

Όταν τελειώσετε με το γράψιμο, «σκίστε το χαρτί, ευχαριστήστε το [και] πέταξέ το», προσθέτει η Ziev. Στη συνέχεια, αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε τι χρειάζεστε για να επιλυθεί το ζήτημα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seven − three =