αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 3 μεγάλα λάθη που δεν μπορεί να αντέξει η startup σου (και πως να τα αποφύγεις)

Τα 3 μεγάλα λάθη που δεν μπορεί να αντέξει η startup σου (και πως να τα αποφύγεις)




Το να ξεκινήσεις μια νέα επιχείρηση είναι αρκετά ρισκαδόρικο. Ειδικά αν αποφασίσεις να μπεις στο πεδίο της καινοτομίας. Δεν είναι τυχαίο, ότι περίπου 8 από τις 10 startups που δημιουργούνται, τελικά παύουν να λειτουργούν σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Πολλές φορές, υπάρχει κακό αρχικό πλάνο ή ελλιπής έρευνα αγοράς από τον leader. Όμως, υπάρχουν και 3 μεγάλα λάθη, τα οποία δεν μπορούν να τα αντέξουν οι startups. Και για αυτό πρέπει να κάνεις ότι μπορείς για να τα αποφύγεις, όπως αναλύει το Entrepreneur.com.

1- Εμπιστοσύνη σε λάθος ανθρώπους

Είτε πρόκειται για συνεργάτες, είτε για υπαλλήλους, πρέπει να έχεις μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους. Το βασικότερο είναι να βάλεις τους σωστούς ανθρώπους στην εταιρία σου. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί σε σημαντικό βαθμό, αν κάνεις την έρευνα σου από πριν, αν συζητήσεις μαζί τους, και αν τους «διαβάσεις», πριν τους εντάξεις στην ομάδα τους. Πέρα από τα επαγγελματικά skills, όπως τονίζει το Entrepreneur.com, ένας «λάθος άνθρωπος» στην εταιρία σου, μπορεί να φτάσει ακόμα και στο να υποκλέψει χρήματα από τα ταμεία. Για αυτό είναι καλό να κοιτάς πάντα τα οικονομικά στοιχεία, έτσι ώστε να προλάβεις ακόμα και ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

2- Εργατικά ατυχήματα και τραυματισμοί

Εντάξει, αυτό το ενδεχόμενο είναι πιο σπάνιο, σε μια εταιρία που όλοι εργάζονται… σε έναν υπολογιστή. Αντίθετα, είναι πιο συχνό σε επιχειρήσεις που έχουν μονάδες παραγωγής ή ο τρόπος λειτουργίας τους περιλαμβάνει και χειρωνακτική εργασία. Αν κάποιος υπάλληλος τραυματιστεί, μπορεί να αναγκαστείς να πληρώσεις μεγάλα χρηματικά ποσά. Κάτι το οποίο δεν θα αντέξει η νέα επιχείρηση σου. Ακόμα κι αν κερδίσεις μια δικαστική διαμάχη, θα έχεις ήδη δαπανήσει αρκετά χρήματα για την όλη διαδικασία.

3- Θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Αν μια μεγάλη εταιρία, εντοπίσει θέματα παραβίασης εμπορικών σημάτων, τότε ένας νέος επιχειρηματίας πιθανότατα δεν θα αντέξει για να μπει σε μια τέτοια νομική μάχη. Μια τέτοια απρόβλεπτη εξέλιξη μπορεί να τερματίσει την επιχειρηματική σου προσπάθεια, πριν καν αναπτυχθεί. Για αυτόν τον λόγο, πρέπει να κάνεις διεξοδική έρευνα για το τι υπάρχει στην αγορά, πριν ξεκινήσεις ένα νέο project. Μπορεί να νομίζεις ότι είσαι ο πρώτος που σκέφτηκες μια ιδέα, ένα logo ή ένα brandname, αλλά υπάρχουν πολλοί εκεί έξω, που μπορεί να έχουν σκεφτεί κάτι παρόμοιο. Και πριν από εσένα.


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 − one =