αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ ελληνικό brand E-LA-WON βρέθηκε στο Επιστημονικό Συνέδριο με θέμα: «Έξυπνη Συσκευασία & Marketing»

Η ελληνικό brand E-LA-WON βρέθηκε στο Επιστημονικό Συνέδριο με θέμα: «Έξυπνη Συσκευασία & Marketing»

Στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και πρώην ΤΕΙ Αθηνών, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Νέες Τεχνολογίες και Marketing. Έξυπνη Συσκευασία» πραγματοποιήθηκε το 4ο Επιστημονικό Συνέδριο με συντονιστή τον καθηγητή Σπυρίδωνα Νομικό Phd και Διευθυντή Σπουδών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος.

Το συνέδριο διαμόρφωσε το πλαίσιο και παρουσίασε την έξυπνη συσκευασία και το Marketing με τα χαρακτηριστικά και τις νέες καινοτομικές ιδιότητες. Προέκυψαν εξειδικευμένες γνώσεις των τεχνολογιών παραγωγής των τυπωμένων ηλεκτρονικών διατάξεων «κεραίες» που εμφανίζονται στις συσκευασίες. Παρουσιάστηκαν οι λειτουργικές δυνατότητες για καινοτομικές εφαρμογές, καθώς και ο επιστημονικός χώρος του Marketing μέσα από τις τεχνικές στην ηλεκτρονική επικοινωνία για δημιουργικές ενέργειες στη διαφήμιση και τις κοινωνικές επιδράσεις των έξυπνων τεχνολογιών.

Αρκετές οι θεματικές ενότητες με χαρακτηριστικές τις: «Νέες τεχνολογίες και εξελίξεις στην προώθηση προϊόντων» και «το NFC σύστημα και κινητή τηλεφωνία – το μοντέλο έξυπνης συσκευασίας στην πρακτική του αξία στο Marketing». Το πάνελ στελέχωσαν διακεκριμένοι ομιλητές με προεξάρχοντα τον καθηγητή Γεώργιο Αυλωνίτη, ο οποίος αναφέρθηκε στη συσκευασία ως πυλώνας της στρατηγικής Marketing των προϊόντων.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της E-LA-WON, Ιωάννης Καμπούρης, αναφέρθηκε στην «Ιστορία της συσκευασίας στην Αρχαία Ελλάδα – Case Study της E-LA-WON» με αναφορά στον «ψευδόστομο» αμφορέα της Μυκηναϊκής Εποχής, μέχρι τον «αρύβαλλο», ακόμα και τον «ασκό», με επιγραφές της Γραμμικής Β΄, όπου οι σκέψεις για την μεταφορά και παρουσίαση των προϊόντων υπήρχε ανέκαθεν στη σφαίρα του εμπορίου. Γι΄ αυτό και η εταιρεία έχει αγγίξει Luxury – πολυτελείς συσκευασίες για την επικοινωνία των άριστων και ποιοτικών Ελληνικών μοναδικών προϊόντων. Η εταιρεία E-LA-WON εκτός από χορηγός, συμμετείχε πιλοτικά στο σύστημα NFC, όπου πάνω από 350 σύνεδροι είδαν «ζωντανά» τη λειτουργία μέσα από συσκευασίες ελαιολάδου και μελιού.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × three =