αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΑυτές είναι οι 5 νέες τεχνολογίες που κυριαρχούν (και θα τις δούμε πιο έντονα στο μέλλον)

Αυτές είναι οι 5 νέες τεχνολογίες που κυριαρχούν (και θα τις δούμε πιο έντονα στο μέλλον)




Στα δάχτυλα του ενός χεριού μετρούν τις επικρατέστερες τεχνολογικές τάσεις οι αναλυτές της διεθνούς εταιρείας καταναλωτικών μετρήσεων GFK. Εικονική (VR-Virtual Reality) και επαυξημένη (AR-Augmented Reality) πραγματικότητα, τεχνολογία που φοριέται (wearables), ηλεκτρονικές πληρωμές, «έξυπνο» σπίτι, αυτόνομα οχήματα είναι οι κυρίαρχες τάσεις.

«Διόλου παράξενο», θα πει κάποιος, «τα έχουμε ακούσει πολλές φορές», μόνο που στην προκειμένη περίπτωση η διεθνής εταιρεία μετρήσεων έχει προχωρήσει αρκετά την ανάλυσή της, δίνοντας μια νέα διάσταση στο γιατί και τι θα δούμε το 2017 στα κράτη-μέλη της Ε.Ε. μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

Για μαζική διείσδυση των προϊόντων εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας μιλά η GFK τονίζοντας πως «ναι, πράγματι» αρκετοί τομείς της οικονομίας, όπως οι παραγωγοί περιεχομένου, το εμπόριο, η εκπαίδευση, οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί, τα media και οι εταιρείες ψυχαγωγίας και διασκέδασης αλλά και η βιομηχανία, καλοβλέπουν τις δυνατότητες των συσκευών επέκτασης του φανταστικού σε πραγματικό χρόνο και χώρο.

Στην Ε.Ε. οι τομείς στους οποίους οι δυνατότητες VR και AR μπορούν να χρησιμεύσουν είναι τα παιχνίδια (66%), η παρακολούθηση video (54%), η εκπαίδευση (52%), ο σχεδιασμός (41%), οι επικοινωνίες (39%), οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί (36%), τα εμπορικά καταστήματα (32%), η βιομηχανία (25%), η εργασία (22%).

Αναφορικά με τις συσκευές στους επόμενους 12 μήνες οι πιο ποθητές μηχανές VR και AR αναμένεται να είναι το PlayStation VR (51%), το Oculus Rift (26%), το HTC Vive (14%). Ωστόσο, οι καταναλωτές περιμένουν κάτι καινούργιο να βγει (20%) και να είναι πολύ περισσότερα από μία συσκευή (11%).

Από την άλλη πλευρά, η αγορά της τεχνολογίας που φοριέται (wearables) δείχνει αξιοσημείωτη κινητικότητα. Αύξηση 45% σημείωσαν το 2016 τα wearables στην Ευρώπη, ενώ στην Ασία το ποσοστό αυτό έφτασε στο 51%. Όπως σημειώνει η GFK, η πλειοψηφία αυτών αφορά τον αθλητισμό και την άσκηση (55%), ακολουθούν τα έξυπνα ρολόγια (17%) και οι συσκευές εντοπισμού (24%). Ωστόσο, τη μεγάλη διαφορά στη συγκεκριμένη αγορά θα κάνουν οι σχεδιαστές επώνυμων προϊόντων που θα δώσουν στα wearable μια πιο ελκυστική και συναφή με τη μόδα μορφή.

Πηγή: Ναυτεμπορική


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 + thirteen =