αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑHarvard Busines Review: Χρησιμοποίησε αυτά τα 3 τρικ για να σε προσέχουν οι άλλοι όταν μιλάς

Harvard Busines Review: Χρησιμοποίησε αυτά τα 3 τρικ για να σε προσέχουν οι άλλοι όταν μιλάς

Στον σημερινό κόσμο με τους γρήγορους ρυθμούς, της ηλεκτρονικές συσκευές που είναι πάντα ενεργοποιημένες και τις ειδοποιήσεις που «χτυπάνε» όλο το εικοσιτετράωρο, το να κρατήσουμε την προσοχή του ακροατηρίου μας είναι σημαντικό. Με τόσους πολλούς περισπασμούς που… συναγωνίζονται για τον χρόνο μας, πρέπει να αναζητήσουμε ενεργά και να κερδίσουμε την προσοχή του κοινού μας.

Όπως εξηγεί το Harvard Business Review, το να κερδίσεις την προσοχή είναι μόνο η πρώτη μάχη. Η διατήρηση της είναι μια άλλη πρόκληση. Γι’ αυτό οι μάστερ της επικοινωνίας όχι μόνο αναπτύσσουν ενεργά τρόπους για να τραβήξουν την προσοχή, αλλά εργάζονται για να τη διατηρήσουν.

Εδώ είναι 3 τρικ για να σε προσέχουν οι άλλοι όταν μιλάς, όπως τα διαβάσαμε στο HBR.

Αλληλεπίδραση με κινήσεις

Όπου πάει το σώμα, θα ακολουθήσει… ο εγκέφαλος. Οτιδήποτε ωθεί το κοινό σας να κάνει κάτι με το σώμα του, θα δημιουργήσει αφοσίωση. Είτε κάνετε μια παρουσίαση ιδιωτικά, είτε διεξάγετε ένα virtual meeting, σκεφτείτε πώς μπορείτε να συμπεριλάβετε το σωματικό engagement στις δραστηριότητές σας.

Για παράδειγμα, μπορείτε να βάλετε άτομα να παρακολουθήσουν ένα βίντεο, να διαβάσουν ένα φυλλάδιο, να κάνουν κλικ σε κάτι στις οθόνες τους, να σηκώσουν τα χέρια τους ή να χρησιμοποιήσουν virtual reactions. Όλα αυτά απαιτούν από το κοινό σας να γίνει συμμετέχων στην επικοινωνία σας, όχι απλοί παρατηρητές.

Μην αφήνεις το μυαλό του ακροατηρίου να ξεφύγει

Υπάρχουν τρεις απλοί τρόποι για να το κάνετε αυτό: Να κάνετε ερωτήσεις σε όλη την παρουσίασή σας. Ενσωματώνοντας challenging δηλώσεις, δεδομένα και στατιστικά στοιχεία, και εισάγωντας έξυπνες αναλογίες.

Όταν κάνετε μια ερώτηση, οι άνθρωποι σχεδόν αυτόματα αρχίζουν να εξετάζουν την απάντησή τους, μεταφέροντάς τους έτσι από την παθητική ακρόαση στην ενεργό συμμετοχή.

Προκλητικές δηλώσεις ή εντυπωσιακά δεδομένα πυροδοτούν την περιέργεια και ενθαρρύνουν το κοινό σας να κάνει εσωτερικά τις δικές του ερωτήσεις.

Όταν χρησιμοποιείτε αναλογίες, βεβαιωθείτε ότι είναι εκείνες με τις οποίες οι άνθρωποι μπορούν εύκολα να συσχετιστούν. Η υπερβολική εξάρτηση σε αθλητικές μεταφορές ή σε περίπλοκες συγκρίσεις που οι άνθρωποι δεν μπορούν να ακολουθήσουν ή να κατανοήσουν, θα λειτουργήσει ενάντια στο στόχο σας για engagement και μεγαλύτερη κατανόηση.

Η σωστή γλώσσα

Χρήση περιεκτικών λέξεων, γλώσσας που ταξιδεύει στο χρόνο και αναφορές σε κοινές προοπτικές ή εμπειρίες. Για παράδειγμα, είμαστε έτοιμοι να δώσουμε προσοχή όταν ακούμε το όνομά μας, καθώς και όταν ακούμε τη λέξη «εσύ». Αναφέρετε τα ονόματα των συμμετεχόντων και χρησιμοποιήστε φράσεις όπως «Όπως γνωρίζετε…» ή «Μπορεί να αναρωτιέστε…» ή «Σήμερα, θα μάθετε…».

Η γλώσσα που ταξιδεύει στο χρόνο μεταφέρει τους ανθρώπους από το παρόν στο μέλλον ή στο παρελθόν. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φράσεις όπως «Φανταστείτε…» ή «Κι αν μπορούσατε…» ή «Κάντε εικόνα αυτό…» για να μεταφέρετε τους ανθρώπους στο μέλλον. Το «Θυμάσαι πότε…» ή το «Σκέψου πότε…» θα μεταφέρει τους ανθρώπους στο παρελθόν. Συνδέστε τους ανθρώπους μέσω κοινών εμπειριών ή πεποιθήσεων για να δημιουργήσετε κοινό έδαφος.

Και οι 3 παραπάνω τακτικές, μπορούν να εφαρμοστούς συνδυαστικά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

12 + 9 =