Εναν ευρηματικό και λιγότερο… «ενοχλητικό» τρόπο για να προβάλλονται οι διαφημιστικές καμπάνιες στις ιστοσελίδες στις οποίες συνηθίζουμε να περιηγούμαστε σε καθημερινή βάση, έχει επινοήσει η νεοφυής ελληνική επιχείρηση Exit Bee, η οποία μέσα σε δύο χρόνια έχει κατορθώσει να αναπτύξει συνεργασίες με μεγάλα brands αλλά και με εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο κομμάτι της διαφήμισης. Η καινοτομία της διαφημιστικής πλατφόρμας, του νέου ad network που προτείνει η εταιρεία, εντοπίζεται αρχικά στη δυνατότητά της να αναλύει και να καταγράφει με τη χρήση ειδικών αλγορίθμων τη συμπεριφορά των χρηστών όταν εισέρχονται σε μία ιστοσελίδα, προβλέποντας στη συνέχεια τη στιγμή εκείνη που ο επισκέπτης εγκαταλείπει την ιστοσελίδα, όπως διαβάζουμε στην Καθημερινή.
Υστερα, όταν πλέον ο επισκέπτης θα έχει ολοκληρώσει την περιήγησή του, «σερβίρεται» σε αυτόν εκείνο το διαφημιστικό μήνυμα που ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντά του. Η προβολή όμως της καμπάνιας από την εκάστοτε εταιρεία στο εκάστοτε site δεν πραγματοποιείται τη στιγμή εισόδου του επισκέπτη στην ιστοσελίδα, αλλά τη στιγμή που ο χρήστης την εγκαταλείπει. «Η στιγμή αυτή είναι σημαντική», αναφέρει στην «Κ» ο Παύλος Λινός, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. «Αυτό γιατί δεν ενοχλεί τους χρήστες όσο βρίσκονται στη σελίδα, ενώ εξασφαλίζει ότι θα δουν την καμπάνια, διότι κατά τη στιγμή εξόδου, η προσοχή τους δεν είναι επικεντρωμένη σε κάτι συγκεκριμένο. Στο τέλος μάλιστα της επίσκεψης, οι χρήστες είναι πιο δεκτικοί σε νέες προτάσεις, και έτσι, λίγο πριν από την έξοδό τους, γνωρίζουμε τι τους ενδιαφέρει, επιτρέποντας σε εμάς να σερβίρουμε το κατάλληλο μήνυμα».
Το δίκτυο της Exit Bee συνιστούν οι publishers, δηλαδή διάφορες πλατφόρμες ενημέρωσης που προβάλλουν διαφημιστικά μηνύματα, ενώ πελάτες της είναι οι advertisers, δηλαδή επιχειρήσεις ή διαφημιστικές εταιρείες που θέλουν να προβάλουν ένα διαφημιστικό μήνυμα. Μεταξύ αυτών, στη λίστα της φιγουράρουν οι Renault, Mercedes, Estee Lauder, Tempo OMD, Mindshare, Vichy, Winmasters, PariMatch, Τράπεζα Πειραιώς και η Eurobank. Ωστόσο, η ομάδα τονίζει ότι η εταιρεία αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των δύο πλευρών και δεν υποκαθιστά το έργο των διαφημιστικών εταιρειών, καθώς δεν ασχολείται με την ανάπτυξη και τον σχεδιασμό σχετικών μηνυμάτων. Εκεί λοιπόν που πολλές διαφημιστικές πλατφόρμες ακολουθούν τις παραδοσιακές πρακτικές για να αποσπάσουν την προσοχή των χρηστών χρησιμοποιώντας τα γνωστά banner, η Exit Bee προτείνει μία καινοτόμα υπηρεσία που προβάλλει διαφημιστικά μηνύματα σε διάφορες μορφές. «Ενδεικτικά το viewability μιας καμπάνιας από την Exit Bee είναι μεγαλύτερο από 96%, ενώ ενός απλού banner είναι περίπου στο 45%. Επίσης, το μέσο όριο εισόδου των χρηστών στις διαφημίσεις με βάση τα χτυπήματά τους, αντιστοιχεί σε 2,7% για εκείνες τις καμπάνιες που τρέχει η εταιρεία και 0,24% για τα banner», μας επισημαίνει ο κ. Λινός. Η εταιρεία το 2016, στην προσπάθειά της να υλοποιήσει την ιδέα της, κατόρθωσε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση 200.000 ευρώ από το FundBox Capital, ενώ έχοντας τελειοποιήσει το προϊόν της έδωσε το «παρών» στο Investors Day που πραγματοποίησε το πρόγραμμα egg της Eurobank τον περασμένο Μάρτιο. «Τώρα, ολοκληρώνεται η επένδυση που πραγματοποιήσαμε και αναμένεται να ανακοινωθεί μέσα στον επόμενο μήνα», τόνιζε ο κ. Λινός, προσθέτοντας παράλληλα ότι η εταιρεία έχει παρουσία σε Ελλάδα, Κύπρο, Κένυα, Βουλγαρία και Ν. Αφρική. Εντούτοις, μέσα στον επόμενο χρόνο, η εταιρεία ευελπιστεί να εισέλθει σε μεγαλύτερες αγορές όπως αυτή της Αγγλίας, του Καναδά και των ΗΠΑ, ενώ βρίσκεται σε φάση αναζήτησης προσωπικού για να στελεχώσει την ομάδα της που απαρτίζεται προς το παρόν από πέντε άτομα. «Βασικός μας στόχος είναι μέσα στο εξάμηνο να αυξηθούμε σε 10 άτομα και μέσα σε 10 μήνες να ανέλθουμε στα 20», αναφέρει στην «Κ» ο κ. Λινός.