αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις απλοί τρόποι για να διορθώσεις κάποιον στη δουλειά χωρίς να φανείς αγενής

Τέσσερις απλοί τρόποι για να διορθώσεις κάποιον στη δουλειά χωρίς να φανείς αγενής

Κάποιο έκανε ένα λάθος στη δουλειά ή διαδίδει λανθασμένες πληροφορίες. Συμβαίνει. Είσαι έτοιμος να τον διορθώσεις. Αλλά, ταυτόχρονα, δεν θες να φανείς αλλαζονικός ή αγενής.

Λοιπόν τι κάνεις; Μπορείτε να διορθώσετε κάποιον χωρίς να φανείτε αγενής ή να δίνετε την εικόνα του… παντογνώστη. Εδώ είναι 4 τρόποι.

1. Ξεκινήστε με κάτι θετικό

Ολοι έχουμε συναισθήματα και δεν είναι ποτέ εύκολο να μας πουν ότι κάνουμε λάθος. Επιπλέον, σίγουρα δεν θέλετε να είστε εκείνο το άτομο που έκανε τον συνάδελφό σας να κλάψει στο meeting room επειδή ήσασταν πολύ ωμός με την προσέγγισή σας.

Λοιπόν, προτού πετάξετε αμέσως κάτι σαν, “Ε, αυτό είναι πραγματικά λάθος!” είναι σημαντικό να μετριάσεις λίγο το χτύπημα.

Δοκιμάστε αυτό: «Είναι προφανές ότι αφιέρωσες πολύ χρόνο και προσπάθεια σε αυτό το projet και μπράβο για αυτό!». Μετά κάνε την επισήμανση σου.

2. Αποφύγετε να ακούγεστε σαν… παντογνώστης

Οκ, μάλλον είσαι υπέροχος στη δουλειά σου. Αλλά, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να φαίνεσαι ως παντογνώστης, με γνώση είναι ανώτερη από όλων των άλλων στο γραφείο. Αλλωστε, ακόμα κι εσύ έχεις κάνει λάθη μάλλον.

Το να είσαι υπερβολικά συγκρουσιακός και κλειστόμυαλος όταν κάνεις μια διόρθωση, θα σε κάνει να φαίνεσαι αλλαοζνικός. Αντίθετα, επισημάνετε πού αντιμετωπίζετε πρόβλημα και, στη συνέχεια, ανοίξτε το για συζήτηση.

Δοκιμάστε αυτό: «Κοιτάω τη σελίδα 10 αυτού του εγγράφου και κάτι δεν μου ταιριάζει. Μπορούμε να ρίξουμε μια γρήγορη ματιά σε αυτό το κομμάτι μαζί;».

3. Χρησιμοποιήστε ερωτήσεις όταν ταιριάζουν

Όπως και παραπάνω. Η ενσωμάτωση ερωτήσεων κατά τη διόρθωση κάποιου είναι πολύ ωφέλιμη. Η διατύπωση των πραγμάτων ως ερωτήματα, αντί για… προσταγές, καθιστά προφανές ότι η πρόθεσή σας είναι να διευκολύνετε μια συζήτηση που τελικά θα βελτιώσει το τελικό αποτέλεσμα. Δεν θες απλά να φανείς πιο έξυπνος ή να διορθώσεις τον άλλο.

4. Προσφέρετε βοήθεια

Το άλλο άτομο μάλλον δεν σας κορόιδεψε σκόπιμα. Και, σίγουρα δεν είχε σκοπό να κάνει τη δουλειά σας πιο δύσκολη. Πιθανότατα ήταν μια παράβλεψη και αυτός/αυτή έχει μείνει ντροπιασμένος και λίγο μπερδεμένος με το τι πρέπει να γίνει για να διορθωθούν τα πράγματα.

Γίνε, λοιπόν, αυτός ο ευγενικός και υποστηρικτικός συνάδελφος που προσφέρει ένα χέρι βοήθειας σε μια περίοδο κρίσης. Είναι η ευκαιρία σας να δείξετε ότι δεν προσπαθείτε να προσβάλλετε. Επιπλέον, θα βεβαιωθείτε ότι όλα θα είναι σωστά τη δεύτερη φορά!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × 5 =