αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα ψυχολογικά τρικ για να παίρνεις αυτό που θες σε μια συζήτηση

Τέσσερα ψυχολογικά τρικ για να παίρνεις αυτό που θες σε μια συζήτηση

Η ψυχολογία της επικοινωνίας είναι χρήσιμη σε όλους τους τομείς της ζωής. Δώστε προσοχή στο τι συμβαίνει π.χ. όταν ένας τηλεπωλητής αρχίζει να… ελέγχει το μυαλό σας.

Δεν είναι μόνο η ομιλία ή η αφήγηση ιστοριών. Η ψυχολογία της επικοινωνίας έχει να κάνει με την ικανότητα να πείσουμε τους άλλους να κάνουν αυτό που τους θέλουμε.

Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζεις. Απλά ρωτήστε έναν πωλητή.

Εδώ είναι 4 ψυχολογικά τρικ για να παίρνεις αυτό που θες σε μια συζήτηση.

Οι ανάγκες

Ας ρίξουμε μια ματιά σε ένα απλό εργαλείο επικοινωνίας που έχει αποδειχθεί χρήσιμο. Ένας από τους απλούστερους τρόπους για να πείσετε κάποιον να κάνει κάτι ή να αγοράσει κάτι είναι να αποδείξετε ότι μπορείτε να ικανοποιήσετε μια συγκεκριμένη ανάγκη.

Η κατανόηση των αναγκών κάποιου θα σας βοηθήσει να τον πείσετε για ό,τι θέλετε. Φυσικά, πρέπει να αφορά την ανάγκη και το πώς θα καλυφθεί μετά την ανάληψη δράσης.

Δημιούργησε… εικόνες

Μια τεχνική που θεωρείται αποτελεσματική είναι η δημιουργία… εικόνων. Χρησιμοποίησε λέξεις που πυροδοτούν μια πληθώρα άλλων λέξεων και εικόνων στο μυαλό του άλλου.

Για παράδειγμα, όταν οι πωλητές επιθυμούν να σας κάνουν να αγοράσετε ένα προϊόν διατροφής, μπορεί να χρησιμοποιήσουν τις λέξεις “βιολογικό”, “Νέο και βελτιωμένο” ή ακόμα και “πλήρως φυσικό”. Αυτά τα λόγια κάνουν τον πελάτη να οραματιστεί υγιεινά και νόστιμα φαγητά που μπορούν να βελτιώσουν την ευημερία του.

Μπορείς να παραθέσεις και εικόνες. Μια φωτογραφία ενός χαριτωμένου κουταβιού μπορεί να προκαλέσει το κοινό να θέλει να υιοθετήσει ένα κατοικίδιο, απλώς και μόνο λόγω των συναισθημάτων που προκαλούνται από το πόσο μοναχικό εμφανίζεται το κουτάβι. Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα. Υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι με τους οποίους οι πληροφορίες μπορούν να ριζώσουν στο μυαλό.

Πρώτα ζήτα κάτι μεγάλο, μετά πήγαινε στο εύκολο

Μια άλλη τεχνική των πωλητών, είναι να ζητούν πρώτα κάτι μεγάλο απλά για να ακούσουν ένα «όχι» και μετά να ζητήσουν κάτι… πιο εύκολο, που θα κάνει τον πελάτη να πει «ναι». Αυτό φαίνεται γελοίο, έτσι δεν είναι;

Αν και μπορεί να φανεί περίεργο, το να πει κάποιος «όχι» αυτό τον κάνει συχνά να αισθάνεται υποχρεωμένος να αποδεχτεί τη μικρότερη προσφορά που θα έρθει αμέσως μετά. Τους κάνει να νιώθουν ότι η μικρότερη προσφορά είναι εύκολη, λειτουργεί!

Ακολουθεί ένα παράδειγμα: Οι γείτονες σας ζητούν να φροντίσετε και τα πέντε παιδιά τους για όλη την εβδομάδα. Αυτό σου φαίνεται παράλογο και αρνείσαι.  Στη συνέχεια, προσπαθούν ξανά και ρωτούν αν θα τους τα φυλάξετε για μερικές ώρες σήμερα, και αυτή είναι μια πολύ μικρότερη δουλειά. Είναι πιο πιθανό να πείτε ναι λόγω της δραστικής μείωσης της ευθύνης. Καταπληκτικό, έτσι δεν είναι;

Το τρικ του «περιορισμένου χρόνου»

Αυτό είναι τόσο ιδιοφυές όσο και τόσο απλό. Μία από τις πιο εύκολες μορφές πειθούς είναι να πείσεις τον στόχο σου ότι μια ευκαιρία μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο… για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Αυτό προκαλεί αισθήματα ευθύνης και επείγουσας ανάγκης. Οδηγεί τον άλλο να αναλάβει δράση. Είναι τόσο απλό, αλλά και αρκετά αποτελεσματικό!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

11 − 9 =