αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως θα γράψεις ένα άρθρο που οι άλλοι θα θέλουν να διαβάσουν. Εδώ είναι 5 γρήγορα tips | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Πως θα γράψεις ένα άρθρο που οι άλλοι θα θέλουν να διαβάσουν. Εδώ είναι 5 γρήγορα tips | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Στην εποχή που ζούμε περνά… άπειρο περιεχόμενο μπροστά από τα μάτια μας. Πως μπορείς να ξεχωρίσεις ως δημιουργός περιεχομένου, μέσα σε αυτό το χαοτικό τοπίο; Η δημιουργία περιεχομένου στο ίντερνετ είναι πλέον ένα βασικό κομμάτι για να αναπτύξεις το personal brand σου ή την επιχείρηση που έχεις στήσει.

Στην παρακάτω λίστα λοιπόν, θα δεις «στα γρήγορα» 4+1 tips για να γράψεις ένα άρθρο που οι άλλοι θα θέλουν να διαβάσουν. Προσοχή: Αν δεν κινηθείς στην σωστή κατεύθυνση, τότε το άρθρο σου είτε δεν θα κλικαριστεί καν, είτε θα ανοιχτεί αλλά θα «εγκαταλειφθεί» πολύ γρήγορα.

1# Δυνατός τίτλος: Το 80% της επιτυχίας στα ιντερνετικά άρθρα είναι ο τίτλος. Φρόντισε να βάλεις έναν δυνατό τίτλο, ο οποίος θα τραβάει τον χρήστη στο να κάνει το κλικ. Εξήγησε κάτι από το value που θα πάρει ο χρήστης, αν διαβάσει όλο το άρθρο. Προσοχή: Ο τίτλος δεν πρέπει να έχει ως σκοπό να «ξεγελάσει» τον αναγνώστη. Αυτό που θα παραθέτεις στον τίτλο, πρέπει να αντιστοιχεί το περιεχόμενο του άρθρου.

2# Μην κάνεις μάρκετινγκ: Είναι μια παγίδα στην οποία πέφτουν πολλοί επαγγελματίες. Ξεκινούν ένα άρθρο με έναν ξεκάθαρο σκοπό: Να κάνουν… μάρκετινγκ. Είτε του εαυτού τους, είτε κάποιας άλλης εταιρίας, είτε του οποιουδήποτε είναι πρόθυμος να πληρώσει για μια αναφορά. Δεν είμαστε όμως στο 2005. Το κοινό ξεχωρίσει ποια άρθρα είναι αληθινά και ποια όχι. Σταμάτα να κάνεις «προωθητικά κείμενα» λοιπόν.

3# Εικόνες και βίντεο: Οι καλές φωτογραφίες και τα βίντεο, μπορούν να κάνουν πιο «ζωντανό» και πιο επαγγελματικό το άρθρο σου. Φυσικά, απαγορεύονται οι εικόνες και τα βίντεο κακής ποιότητας. Είπαμε, δεν είμαστε στο 2005. Προσπάθησε να σκεφτείς «out of the box» και να χρησιμοποιήσεις «ζωντανές» εικόνες που τραβούν το μάτι του αναγνώστη. Επίσης, ωραία είναι τα infographics που βλέπουμε να «παίζουν» δυναμικά σε όλο και περισσότερα ιστολόγια.

4# Κάντο πιο προσωπικό: Ναι, παίζει ρόλο. Ειδικά το κοινό που σε ακολουθεί, θέλει να διαβάσει κείμενα που έχουν ανθρωποκεντρικά στοιχεία. Θέλει να διαβάσει την δική σου άποψη ή την δική σου εμπειρία. Δεν αρκεί να αναρτάς απλά στοιχεία από έρευνες ή από τρίτες πηγές. Κράτα και το δικό σου στιλ γραφής. Είναι αυτό που θα σε κάνει να ξεχωρίζεις.

5# Διαμοίρασε το σωστά: Δεν αρκεί μόνο να γράψεις ένα καλό άρθρο. Πρέπει να έχεις και τους τρόπους με τους οποίους το μήνυμα θα φτάσει στον αναγνώστη. Αυτό μπορεί να γίνει πρακτικά μέσα από τα social media, μέσα από πλατφόρμες όπως το Medium.com, κάποιο newsletter ή με το να γράφεις συχνά, και έτσι να γίνεις μια συνήθεια για τους αναγνώστες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε tips για να κάνεις το μυαλό σου να τρέχει πιο γρήγορα: Εξηγεί η Business & Life Coach, Μαρία Μισύρη

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 1 =