αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠρόστιμο 390 εκατ. ευρώ στη Meta για τις προσωποποιημένες διαφημίσεις που βλέπουμε

Πρόστιμο 390 εκατ. ευρώ στη Meta για τις προσωποποιημένες διαφημίσεις που βλέπουμε

Η ρυθμιστική αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων της Ιρλανδίας επέβαλε πρόστιμο 390 εκατ. ευρώ στη Meta για παραβιάσεις στις υπηρεσίες της στο Facebook και στο Instagram και δήλωσε ότι και οι δύο πλατφόρμες πρέπει να επανεξετάσουν τη νομική βάση για τον τρόπο που προβάλλουν τις διαφημίσεις τους σε σχέση με τα προσωπικά δεδομένα.

Συγκεκριμένα, οι αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές διαπίστωσαν ότι μέσα από ειδικές ρυθμίσεις, οι χρήστες των εν λόγω μέσων κοινωνικής δικτύωσης γίνονταν υποχρεωτικά αποδέκτες προσωποποιημένων διαφημίσεων.

Το πρόστιμο που επιβλήθηκε από την ΕΕ στη Meta είναι πιθανό να αναγκάσει τη Meta να προχωρήσει σε κοστοβόρες αλλαγές όσον αφορά τις διαφημίσεις στο Facebook και στο Instagram.

Η απόφαση θεωρείται από τις πιο σημαντικές, από το 2018 που το ευρωπαϊκό μπλοκ θέσπισε νομοθεσία με στόχο να περιοριστεί η πρόσβαση του Facebook και άλλων εταιρειών στη συλλογή προσωπικών πληροφοριών.

Το σκεπτικό της απόφασης πάνω στο οποίο βασίστηκε η επιβολή προστίμου αφορά στο κατά πόσο είναι νομικά επιτρεπτό να συλλέγονται από την κοινωνική πλατφόρμα πληροφορίες για προσωποποιημένες διαφημίσεις.

Η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων της Ιρλανδίας διαμήνυσε ότι οι ευρωπαϊκές αρχές δεσμεύονται για το νομικό πλαίσιο που θα καλύπτει τις προσωποποιημένες διαφημίσεις.

Ο Επίτροπος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Προσωπικού της Ιρλανδίας έδωσε εντολή στη Meta να συμμορφωθεί με τα ευρωπαϊκά πρότυπα επεξεργασίας δεδομένων εντός 3 μηνών.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

12 − two =