αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε κινήσεις που σε κάνουν να φαίνεσαι λιγότερο επαγγελματίας στη δουλειά σου

Πέντε κινήσεις που σε κάνουν να φαίνεσαι λιγότερο επαγγελματίας στη δουλειά σου

Μπορεί να είναι κινήσεις στις οποίες δεν δίνεις καν σημασία. Αλλά υπάρχουν ορισμένες κακές συνήθειες εργασίας που μπορούν σίγουρα να κάνουν τους άλλους να αμφισβητήσουν τον επαγγελματισμό σας. Πόσες από αυτές βλέπεις στον εαυτό σου;

Επικοινωνία μέσω messengers και chats

Η αποστολή μηνυμάτων είναι μια χαρά. Το Slack και το Teams είναι υπέροχα. Αλλά αν θέλετε να στείλετε οτιδήποτε περισσότερο από βασικές πληροφορίες, χρησιμοποιήστε καλύτερα το email. Είναι εύκολο να παρερμηνευτεί η επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και chats. Επίσης χάνετε τις εκφράσεις του προσώπου, τον τόνο, το πλαίσιο και τις αποχρώσεις. Είναι επίσης πιο δύσκολο να τεκμηριώσετε και θα είστε επιρρεπείς σε κακή επικοινωνία και λάθη.

Συμβουλή: Εάν διαπιστώσετε ότι έχετε μια εμπεριστατωμένη συνομιλία μέσω μηνύματος ή chat, στείλτε ένα follow-up email για να βεβαιωθείτε ότι όλα έχουν κοινοποιηθεί με σαφήνεια.

Δικαιολογίες, δικαιολογίες, δικαιολογίες

Εάν δεν μπορείτε να κάνετε μία δουλειά ή αν κάνετε ένα λάθος, απλά παραδεχτείτε το. Το να είσαι ευθύς και ειλικρινής είναι πάντα η καλύτερη πολιτική, ακόμα κι αν φαίνεται πιο δύσκολο αυτή τη στιγμή. Μπορεί να νομίζετε ότι προσπαθείτε να ευχαριστήσετε το άλλο άτομο ή να αποφύγετε αρνητικές συνέπειες, αλλά οι άνθρωποι γενικά εντοπίζουν τις δικαιολογίες. Επιπλέον, αυτές οι δικαιολογίες έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα, κάνοντας σας να φαίνεστε ανεύθυνοι και αντιεπαγγελματικοί.

Επαγγελματική συμβουλή: Κανείς δεν είναι τέλειος και λάθη είναι βέβαιο ότι θα συμβούν, οπότε όταν κάνετε κάτι λάθος, αντιμετωπίστε το και προχωρήστε. Από την άλλη πλευρά, να γνωρίζετε τα πράγματα για τα οποία δεν χρειάζεται να ζητάτε συγγνώμη.

Απαντάς αργά στις επικοινωνίες

Είναι απογοητευτικό όταν ελέγχετε συνεχώς μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, φωνητικά μηνύματα ή μηνύματα στο Slack, αλλά θα πρέπει να έχετε ως προτεραιότητα να παρακολουθείτε την επαγγελματική σας επικοινωνία ανά τακτά διαστήματα. Το να κάνεις… ημέρες για να απαντήσεις ή να το ξεχάσεις εντελώς, είναι μερικές από τις πιο ενοχλητικές συνήθειες στα emails. Η γρήγορη απόκριση δείχνει ότι είστε αξιόπιστοι και προσβάσιμοι. Θα σας βοηθήσει επίσης σε κάτι άλλο: Τα ακατάστατα εισερχόμενα έχουν ψυχικό αντίκτυπο και η γρήγορη εκκαθάριση των δικών σας θα οδηγήσει σε λιγότερο άγχος.

Ελέγχεις συνεχώς το τηλέφωνό σου

Το να κοιτάτε το τηλέφωνό σας κάθε φορά που λαμβάνετε μια ειδοποίηση είναι ένα σίγουρο σημάδι ότι… δεν δίνετε προσοχή στο άτομο που έχετε απέναντί σας. Μπορεί να νομίζετε ότι μπορείτε να κάνετε πολλές εργασίες ταυτόχρονα, αλλά το να χωρίσετε την προσοχή σας δεν είναι στην πραγματικότητα παραγωγικό και φαίνεται αγενές και αντιεπαγγελματικό στους συναδέλφους σας. Αυτό ισχύει ακόμα κι αν κάνετε εργασίες που σχετίζονται με αυτό που κοιτάτε στο τηλέφωνό σας, καθώς οι συνάδελφοί σας δεν μπορούν να καταλάβουν αν ελέγχετε τα email σας ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αποφύγετε να λαμβάνετε προσωπικές κλήσεις, να στέλνετε μηνύματα και να κάνετε scroll στο τηλέφωνό σας ενώ είστε σε μια συζήτηση face-to-face με κάποιον.

Είσαι μόνιμα καθυστερημένος στις συναντήσεις

Από προβλήματα με το αυτοκίνητο μέχρι άρρωστα παιδιά, θα έρθει μια στιγμή που θα αργήσετε στη δουλειά. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι λογικοί και κατανοούν αυτές τις καταστάσεις, αλλά αν αυτό συμβαίνει συνεχώς, μπορεί να αντανακλά άσχημα σε εσάς. Επιπλέον, η καθυστέρηση σας επηρεάζει τους άλλους και την ικανότητά τους να κάνουν τη δουλειά τους, επομένως είναι αντιεπαγγελματικό και ασεβές. Το να καθυστερείτε μόνιμα σημαίνει ότι νιώθετε ότι ο χρόνος σας είναι πιο πολύτιμος από τον δικό τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × one =