Το Diamond Princess κρουαζιερόπλοιο τέθηκε σε καραντίνα στα ανοιχτά των ακτών της Ιαπωνίας λόγω κρουσμάτων κοροναϊού στις αρχές του μήνα. Οι αρχές της Ιαπωνίας αποφάσισαν να μοιράσουν 2.000 iPhones στους επιβάτες. Φυσικά τα iPhones δε μοιράστηκαν για να περνούν το χρόνο τους οι επιβάτες, αλλά προσφέρθηκαν με προεγκατεστημένη την εφαρμογή του Υπουργείου Υγείας της Ιαπωνίας ώστε να βρίσκονται σε επικοινωνία με γιατρούς. Τα 2.000 iPhones αντιστοιχούν σε ένα ανά καμπίνα και γιατροί θα βρίσκονται στη διάθεση των επιβατών για οποιαδήποτε ερώτηση έχουν όσο διαρκεί η καραντίνα. Γιατί όμως iPhones;
今回、#ダイヤモンドプリンセス号 の乗客の皆様へ、厚労省、SB社、LINE社の連携の下、LINEを入れたiPhoneを2000台をご提供させていただきました
LINE経由での乗客への情報を提供を実現し、さらに心理カウンセラー、医師へのオンライン相談が可能となりました
※写真は有志たち#新型コロナウィルス pic.twitter.com/o9n8o9WSix
— 舛田 淳(Masuda Jun)/LINE (@masujun) February 14, 2020
Η αρχική ιδέα ήταν να μοιραστούν Android συσκευές καθώς αυτό θα ήταν πολύ φθηνότερο. Ωστόσο ανησυχίες πως η εφαρμογή του Υπουργείου δε θα λειτουργούσε σωστά στο Android, κατέληξαν στην επιλογή των iPhones.
Οι επιβάτες άνω των 80 ετών και αυτοί που έχουν κάποια πάθηση επιτράπηκε να αποβιβαστούν από το πλοίο και μεταφέρθηκαν σε καραντίνα στο λιμάνι όπου θα μείνουν μέχρι τις 19 Φεβρουαρίου. Δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα αν οι επιβάτες θα κρατήσουν τα τηλέφωνα ή θα τους ζητηθεί να τα επιστρέψουν.
Πηγή: Unboxholics.com