αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΗ διεθνολόγος που δημιούργησε το δικό της brand καλλυντικών

Η διεθνολόγος που δημιούργησε το δικό της brand καλλυντικών

Τι μπορείς να κάνεις, άραγε, μέσα σε μια περίοδο πανδημίας όπου όλα μοιάζουν αβέβαια; Να ξεκινήσεις την δική σου επιχειρηματική προσπάθεια, με προσαρμογή στα νέα δεδομένα. Κάπως έτσι σκέφτηκε η Μαριαλένα Μπακλατζή. Η ίδια έχει κάνει σπουδές ως διεθνολόγος, και μέσα στην πανδημία ξεκίνησε το δικό της brand καλλυντικών, με το όνομα MIELĒV.

Σήμερα μιλά στο It’s Possible για το πως ξεκίνησαν όλα, τι προϊόντα περιλαμβάνει αυτή την στιγμή το brand της, ενώ περιγράφει και το πως είναι να κινείσαι επιχειρηματικά σε ένα πεδίο με έντονο ανταγωνισμό.

Τι έχετε σπουδάσει και πως προέκυψε η ιδέα για το brand σας;

Έχω κάνει προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές ως διεθνολόγος σε πανεπιστήμια της Ελλάδας και της Γαλλίας. Η ιδέα της δημιουργίας του δικού μου brand καλλυντικών προϋπήρχε από την παιδική μου κιόλας ηλικία, ωστόσο ως άνθρωπος που δεν αφήνει τίποτα ανολοκλήρωτο προτίμησα να ολοκληρώσω τον κύκλο σπουδών, ενώ δεν σας κρύβω ότι αρχικά ήμουν πεπεισμένη ότι θα ακολουθήσω αυτή την πορεία και επαγγελματικά. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου και παράλληλα με την δουλειά μου, η οποία μου προσέφερε σημαντική business-oriented επαγγελματική εμπειρία που ομολογουμένως δεν είχα έως τότε,  αποφάσισα να ψάξω τον τομέα των καλλυντικών και άρχισα αμέσως την έρευνα με σκοπό να δω πώς θα μπορούσα να ξεκινήσω την ενασχόλησή μου σε αυτόν τον κλάδο. Ξεκίνησα αμέσως μαθήματα κοσμητολογίας και εργαστήρια παραγωγής φυσικών καλλυντικών και όσο περισσότερο καταπιανόμουν με αυτή την επιστήμη τόσο σιγουρευόμουν ότι θέλω να δημιουργήσω την δική μου εταιρεία καλλυντικών.

Το ξεκίνημα της εταιρίας σας συνέπεσε και με την περίοδο της πανδημίας. Πώς κινηθήκατε μέσα σε αυτό το απρόβλεπτο τοπίο και τι χρήσιμα business μαθήματα ενδεχομένως προέκυψαν;

Η πανδημία έπληξε το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρήσεων και σίγουρα δεν ήταν η ιδανική περίοδος να λανσάρει κανείς μια νέα εταιρεία.

Πιστεύω ωστόσο ότι σε όλες τις συνθήκες ακόμα και σε αυτές που κρίνονται ως μη θετικές ή κατάλληλες, δημιουργούνται νέες ευκαιρίες και πρέπει να είναι κανείς αρκετά ευέλικτος ώστε να αφουγκραστεί την εκάστοτε συνθήκη, να προσαρμοστεί γρήγορα και να την στρέψει υπερ του.

Δημιούργησα λοιπόν ένα web-centric model, όπου μέσα από web και social media καμπάνιες, προσπάθησα να κεντρίσω το ενδιαφέρον του κοινού μιας που εκείνη την περίοδο, οι ώρες που κάποιος βρισκόταν στο σπίτι, σε κινητό ή υπολογιστή ήταν πολύ περισσότερες συγκριτικά με τα χρόνια προ πανδημίας. Η επίσης αυξανόμενη στροφή των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές μπορώ να πω ότι λειτούργησαν πολύ θετικά στην γρηγορότερη αναγνωρισιμότητα της εταιρείας.

Για κάποιον/α που δεν γνωρίζει, τι περιλαμβάνει σήμερα το brand σας;

Η MIELĒV παρουσιάζει έναν κύκλο φροντίδας τον οποίο παρομοιάζει με τον κύκλο ζωής και φροντίδας ενός τριαντάφυλλου. Ουσιαστικά πρόκειται για μία σειρά 4 προϊόντων καθημερινής περιποίησης της επιδερμίδας του προσώπου. Οι ονομασίες των προϊόντων είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους και με αυτό τον κύκλο φροντίδας. Η σειρά αποτελείται από το καθαριστικό-ντεμακιγιάζ προσώπου, το οποίο μάλιστα έλαβε πρόσφατα Χρυσό βραβείο στα Specialist Awards 2023 ως το καλύτερο φυσικό προϊόν 2023, τον ορό αναδόμησης και λάμψης, την 24ωρη αντιοξειδωτική κρέμα προσώπου καθώς και από την κρέμα ματιών.

Τι όγκος δουλειάς υπάρχει στο backstage και πως είναι πλέον η καθημερινότητα σας;

Η MIELĒV είναι μια νέα, αμιγώς ελληνική εταιρεία, η οποία είναι ακόμα σε διαδικασία εύρεσης των κατάλληλων πόρων ώστε να στηθεί με τα απαραίτητα εργαλεία προκειμένου να ανταποκριθεί στο  ολοένα και αυξανόμενο workload. Δίνω μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και στόχος μου είναι να βγαίνει πάντα ένα ποιοτικό αποτέλεσμα, γι’ αυτό και ο όγκος εργασίας θα έλεγα ότι είναι αρκετά μεγάλος. Όσον αφορά στην καθημερινότητα μου, αυτή χωρίζεται σε πολλαπλά επίπεδα ακριβώς επειδή εμπλέκομαι σε όλες τις διαδικασίες, από την ανάπτυξη νέων προϊόντων και το branding έως το marketing και την επικοινωνία. Οφείλω βέβαια να πω ότι δεν θα τα είχα καταφέρει χωρίς τους συνεργάτες μου με τους οποίους μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος και την αγάπη για την MIELĒV αλλά και χωρίς τους δικούς μου ανθρώπους που μου χαρίζουν απλόχερα τη βοήθειά τους όποτε την χρειαστώ.

Επιλέξατε να μπείτε σε ένα πεδίο που διαχρονικά υπάρχουν πολλές μεγάλες εταιρίες και Όμιλοι. Πως διαχειρίζεστε όλο αυτόν τον ανταγωνισμό;

Εξαρχής θέλησα η εταιρεία να πρεσβεύει αρχές και αξίες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν και μένα την ίδια. Τα προϊόντα είναι 100% vegan, με πρώτες ύλες οργανικής προέλευσης και σαφώς cruelty-free.

Η πιστοποίηση ότι μια εταιρεία καλλυντικών είναι cruelty-free εγγυάται μέσα από ενδελεχείς ελέγχους ότι σε κανένα στάδιο ανάπτυξης των προϊόντων και επεξεργασίας των πρώτων υλών δεν έχουν γίνει πειράματα σε ζώα.

Κάτι τέτοιο λείπει σε μεγάλο βαθμό από τις μεγάλες ανταγωνιστικές εταιρείες που βλέπουμε να κατακλύζουν την αγορά. Το γεγονός ότι είμαι η ίδια χορτοφάγος τα τελευταία 18 χρόνια καθώς και η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών πάνω στο ζήτημα, μου έδωσαν το κίνητρο και την πεποίθηση ότι υπάρχει χώρος για μία νέα εταιρεία καλλυντικών στη βάση αυτών των αρχών η οποία παράλληλα θα έδινε λύσεις στις ανάγκες των καταναλωτών με  απόλυτο σεβασμό στα ζώα και το περιβάλλον.

Ποια είναι τα μελλοντικά πλάνα σας από εδώ και στο εξής;

Τα σχέδια μας είναι πολλά και πιστεύω πως κρύβουν ευχάριστες εκπλήξεις και εξελίξεις. Έχω πολλές ιδέες και ενώ εκ φύσεως είμαι πολύ ενθουσιώδης σαν χαρακτήρας τελικά προτιμώ να κινούμαι αργά και σταθερά. Αυτό που με σιγουριά μπορώ να σας πω είναι ότι στα μελλοντικά πλάνα συμπεριλαμβάνεται το λανσάρισμα  νέων, καινοτόμων προϊόντων, βασισμένα πάντα στις αρχές και την φιλοσοφία της MIELĒV. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, θέτουμε στο επίκεντρο τον πελάτη προσπαθώντας να λαμβάνουμε πάντοτε τη γνώμη του για τα προϊόντα και την συνολική εμπειρία του από την MIELĒV . Είναι ένας τρόπος να επιβεβαιώνουμε κάθε φορά ότι κινούμαστε προς την σωστή κατεύθυνση ώστε να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × two =