αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Γενιά Z δεν απαντά στα εταιρικά emails. Έχει έρθει για να τα αλλάξει όλα

Η Γενιά Z δεν απαντά στα εταιρικά emails. Έχει έρθει για να τα αλλάξει όλα

Τα άτομα της Γενιάς Z μπαίνουν όλο και περισσότερο στο πεδίο της εργασίας- και φαίνεται πως έχουν έρθει για να αλλάξουν πολλά από όσα γνωρίζαμε.

Οι Gen Zers αποδεικνύεται ήδη ότι διαφέρουν από άλλες γενιές στο χώρο εργασίας. Κάνουν τη γλώσσα γραφείου λιγότερο επίσημη και δίνουν προτεραιότητα στη φροντίδα του εαυτού και την ευτυχία, αντί να κυνηγούν μανιακά… την επιτυχία.

Πολλοί αναδιαμορφώνουν ακόμη και την ιδέα της επαγγελματικής πορείας, μη θέλοντας να γίνουν μάνατζερ- και λένε ότι προτιμούν να κερδίζουν περισσότερα στο τρέχον εταιρικό επίπεδό τους. Αυτό ισχύει αρκετά και για τους Millennials.

Τα τελευταία χρόνια, έχει γίνει φανερό ότι υπάρχει και κάτι άλλο που η Gen Z φαίνεται να αντιστέκεται: Tα emails. Αντίθετα, επιλέγουν πιο «μη επίσημες» πλατφόρμες επικοινωνίας, όπως το Slack και το Microsoft Teams. Οι άνθρωποι βασίζονται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για να στέλνουν επαγγελματικά μηνύματα ο ένας στον άλλο εδώ και δεκαετίες, αλλά τώρα όλα είναι διαφορετικά.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από το Slack και το OnePoll, οι εργαζόμενοι που χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο λένε ότι οι ερωτήσεις τους συχνά μένουν… αναπάντητες, ότι τους απευθύνονται με λάθος όνομα και συχνά τους κάνουν ερωτήσεις που έχουν ήδη απαντηθεί ευθέως.

Με τόσο πολύ περιεχόμενο διαθέσιμο στο Διαδίκτυο, φαίνεται ότι οι άνθρωποι επιλέγουν επίσης πως να ξοδεύουν το χρόνο τους και τι να διαβάζουν. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες είπαν ότι δεν θα μπουν στον κόπο να διαβάσουν ένα email εάν είναι 8 ή περισσότερες προτάσεις- πολλοί πρόσθεσαν ότι τους έκανε να χάνουν deadlines και να χάνουν ευκαιρίες γενικότερα.

Εκτός από αυτές τις πρακτικές συνέπειες, οι Οργανισμοί που επιλέγουν να επικοινωνούν αποκλειστικά μέσω email μπορεί να αφήνουν αρνητική εντύπωση στους εργαζόμενους — το 46% των ερωτηθέντων στην έρευνα πιστεύει ότι η χρήση email σημαίνει ότι η εταιρεία «υστερεί στην τεχνολογία» και οι μισοί από τους ερωτηθέντες θα ήθελαν η εταιρεία τους να μετακινηθεί από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σε άλλες μορφές επικοινωνίας.

Ορισμένοι Οργανισμοί το βλέπουν αυτό και στρέφονται προς τις συνομιλίες άμεσων μηνυμάτων. Η δημοτικότητα τέτοιων πλατφορμών που σχεδιάστηκαν για εργαζόμενους, όπως το Slack και το Microsoft Teams, εκτινάχθηκε στα ύψη κατά τη διάρκεια της πανδημίας καθώς η εργασία από το σπίτι έκανε πολλούς ανθρώπους να αναζητούν έναν πιο γρήγορο και πιο βολικό τρόπο επικοινωνίας. Ελλείψει επαφής πρόσωπο με πρόσωπο, αυτές οι πλατφόρμες έχουν επίσης διευκολύνει τους εργαζόμενους να κατανοούν ο ένας τον τόνο του άλλου, επιτρέποντας στους ανθρώπους να στέλνουν emoji, GIF και φωτογραφίες μέσω μηνυμάτων.

Ορισμένες εταιρίες το πάνε ένα βήμα παρακάτω, αποφεύγοντας τις ειδικά σχεδιασμένες πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων στο χώρο εργασίας, όπως το Slack, και προτιμούν πλατφόρμες όπως το Discord το οποίο είναι δημοφιλές στην κοινότητα του gaming.

Η μετάβαση σε πιο… casual κανάλια επικοινωνίας είναι σπουδαία νέα για πολλούς Gen Zers, το 57% των οποίων είπε στην έρευνα ότι η υποκείμενη προσδοκία να κρατηθούν τα πράγματα «επίσημα» στη δουλειά είναι μία επιπλέον δυσκολία.

Τα τελευταία χρόνια, πολλοί Gen Zers επαναστατούν ενάντια στην επίσημη εργασιακή κουλτούρα και πηγαίνουν πιο χαλαρά ντυμένοι στο γραφείο- όταν πάνε στο γραφείο, διότι φυσικά προτιμούν την remote εργασία.

Φαίνεται όμως ότι πολλοί διευθυντές της παλιάς γενιάς δυσκολεύονται να συμβιβαστούν με τις προτιμήσεις των νεότερων εργαζομένων. Σχεδόν τα 3/4 των διευθυντικών στελεχών και των business ηγετών είπαν ότι η Gen Z είναι η «πιο απαιτητική γενιά» για να συνεργαστείς, σύμφωνα με έρευνα του ResumeBuilder.com που δημοσιεύθηκε τον Απρίλιο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένας διάσημος επενδυτής εξηγεί: Πάρτε το απόφαση. Οι remote εργαζόμενοι δεν θα επιστρέψουν ποτέ στο γραφείο

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − 8 =