αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑν θέλεις οι άλλοι να σε σέβονται στη δουλειά σου, σταματά να μιλάς για αυτά τα 5 πράγματα

Αν θέλεις οι άλλοι να σε σέβονται στη δουλειά σου, σταματά να μιλάς για αυτά τα 5 πράγματα

Πολλοί από εμάς περνάμε πολλές ώρες σε ένα γραφείο, σε ένα εργοτάξιο ή δουλεύοντας εξ αποστάσεως και καλλιεργούμε φιλίες και δεσμούς μέσω της εργασίας μας.

Ωστόσο, ίσως έχεις δει ότι ορισμένοι συνάδελφοι αρχίζουν να… σαμποτάρουν τον εαυτό τους, μιλώντας για θέματα που μάλλον δεν θα έπρεπε.

Δεν σημαίνει ότι αυτό που λένε είναι πάντα ακατάλληλο, απλώς τα παρακάτω θέματα μπορεί να γίνουν άβολα και να απομακρύνουν τους άλλους από την εστίασή τους.

Μπορούν επίσης να σας κάνουν να φαίνεστε λιγότερο επαγγελματίας και να προκαλέσουν περισσότερες διαμάχες, συγκρούσεις, σύγχυση ή ακόμη και ζήλια από ό,τι χρειάζεται.

Αν θέλεις οι άλλοι να σε σέβονται στη δουλειά σου, σταματά να μιλάς για αυτά τα 5 πράγματα

1) Ο μισθός και τα οικονομικά σου

Ο μισθός σας δεν είναι καλή ιδέα για να κοινοποιηθεί στη δουλειά, γιατί:

-Αν είναι καλός, θα φαίνεστε σαν να καυχιέστε ή να πληρώνεστε υπερβολικά
-Εάν είναι χαμηλός, μπορεί να βγάλετε πικρία και τα λόγια σας να φτάσουν στα αυτιά του αφεντικού.

Τα προσωπικά σας οικονομικά είναι επίσης ένα θέμα για να αποφύγετε να συζητήσετε στη δουλειά.

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα, μπορεί να φανείτε αρνητικοί και απελπισμένοι, και αν τα πάτε καλά, μπορεί να προκαλέσετε ζήλια στους συναδέλφους ή απογοήτευση που «καλύτεροι από εκείνους».

2) Οι κατακτήσεις και τα επιτεύγματα του παρελθόντος σας

Εάν έχετε κάνει σπουδαία πράγματα στο παρελθόν στη δουλειά και στην προσωπική σας ζωή, αυτό είναι κάτι για το οποίο πρέπει να είστε περήφανοι! Αλλά το να μιλάς πολύ για αυτό στη δουλειά συνήθως μοιάζει σα να καυχιέσαι και να θες να προβάλεις τον εαυτό σου.

Μπορεί να οδηγήσει σε ζήλια και ενόχληση μεταξύ των συναδέλφων που μπορεί να πιστεύουν ότι αισθάνεστε ανώτεροι ή καλύτεροι από αυτούς.

Δεν είναι καθόλου καλός τρόπος για να περάσετε την εργάσιμη ημέρα σας!

3) Οι απόψεις σας για τους συναδέλφους σας

Πολλές δουλειές καταλήγουν να έχουν κλίκες και κουτσομπολιά.

Εάν βρίσκετε ορισμένους συναδέλφους γελοίους ή αντιπαθητικούς, είναι συνήθως καλύτερο να μην το συζητάτε με άλλους υπαλλήλους.

Ακόμα κι αν συμφωνούν μαζί σου, το κουτσομπολιό και το να μιλάς για αυτούς που δεν σου αρέσουν έχει τον τρόπο να γυρίζεις πίσω.

Επιπλέον:

Είναι χάσιμο χρόνου.
Εστιάζει την ενέργεια σε ένα αρνητικό σπιράλ και τείνει να τροφοδοτεί έναν φαύλο κύκλο κουτσομπολιού.

4) Οι πολιτικές και θρησκευτικές σας πεποιθήσεις

Η πολιτική και η θρησκεία πράγματα που ίσως σε απασχολούν. Αλλά το να μιλάτε για αυτά όταν συνομιλείτε στη δουλειά μπορεί σίγουρα να οδηγήσει σε μείωση του σεβασμού, ειδικά μεταξύ άλλων που… διαφωνούν μαζί σας.

Δεν μπορείτε να ζήσετε τη ζωή «αθόρυβα», αλλά ταυτόχρονα είναι σημαντικό να μην είστε πολύ απερίσκεπτοι.

Δεν υπάρχει πραγματικός λόγος να μπείτε σε αμφιλεγόμενες πολιτικές ή θρησκευτικές συζητήσεις, εκτός και αν βρείτε κοινό έδαφος ή ένα συγκεκριμένο θέμα που είναι σχετικό για να μιλήσετε με έναν συνάδελφο. Εάν η δουλειά σας δεν αφορά άμεσα τη θρησκεία ή την πολιτική, είναι συνήθως καλύτερο να τα αποφύγετε και απλώς να προσπαθήσετε να παραμείνετε ουδέτεροι όταν οι άλλοι μπαίνουν σε έντονες συζητήσεις για αυτό.

5) Γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια

Μπορεί να θες να μιλήσεις για πράγματα που σε ενοχλούν ή πράγματα που δεν αντέχεις. Συνήθως δεν είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να μιλήσεις στη δουλειά.

Δημιουργούν την αντίληψη ότι είτε είστε:

-Ένα αρνητικό άτομο επιρρεπές στη γκρίνια.
-Ένα υπερβολικά ευαίσθητο άτομο που δεν μπορεί να αντέξει καμία αντιξοότητα.

Καμία από αυτές τις εντυπώσεις δεν είναι εκείνες που θέλετε να διατηρήσετε στη δουλειά!

Είναι απλώς γεγονός ότι στους εργοδότες και στους συναδέλφους μπορεί να αρέσει το καλό σας πρόσωπο, αλλά αν αρχίσουν να αμφιβάλλουν για τη δύναμή σας ή τη βασική σας ώθηση στη ζωή, μπορεί να επηρεάσει τη δουλειά σας αρκετά αρνητικά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 4 =