αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑ«Τα 7 πράγματα που πρέπει να συμπεριλάβεις στο βιογραφικό σου»: Δύο experts εξηγούν

«Τα 7 πράγματα που πρέπει να συμπεριλάβεις στο βιογραφικό σου»: Δύο experts εξηγούν

Το βιογραφικό έχει αλλάξει μορφή με τα χρόνια, με νέες λέξεις-κλειδιά και δεξιότητες να βγαίνουν στην επιφάνεια. Αλλά ο σκοπός του παρέμεινε σχεδόν ο ίδιος. Είναι εκεί για να παρέχει μια περίληψη των προσωπικών στοιχείων, της Εκπαίδευσης, των δεξιοτήτων και της εργασιακής εμπειρίας σας, έτσι ώστε να τα αξιολογήσει ο HR Manager.

Αλλά δεν πρέπει να βάλεις τα πάντα σε ένα βιογραφικό. Υπάρχουν πράγματα που οι υπεύθυνοι προσλήψεων θέλουν να βλέπουν στο βιογραφικό σας ή στο προφίλ σας στο LinkedIn, και άλλα που πρέπει να αποφύγετε. «Μερικές φορές οι άνθρωποι απλώς βάζουν το όνομα της εταιρείας και τον τίτλο που είχαν. Και συχνά ξεχνούν να πουν ποια ομάδα είχαν ή σε ποια ομάδα ανήκαν, σε ποιον λογοδοτούσαν, άλλες λέξεις-κλειδιά, ευθύνες και επιτεύγματα» λέει η Sara Bieger, από την Alto Partners.

Η ίδια και η Puri Paniagua από την Pedersen & Partners, είναι experts στο κομμάτι των προσλήψεων. Μιλώντας σε event του Business Insider, παρέθεσαν τα 7 πράγματα που πρέπει να συμπεριλάβεις στο βιογραφικό σου.

1. Εταιρείες για τις οποίες έχετε εργαστεί

Οι παρελθούσες εταιρείες στις οποίες έχετε δουλέψει, είναι βασικό στοιχείο για τη μελλοντική σας καριέρα. «Μου αρέσει να καταλαβαίνω σε ποιες εταιρείες ήσουν και τι επιτεύγματα έχεις κάνει σε καθεμία από αυτές», λέει η Paniagua. «Όλοι νομίζουμε ότι ξέρουμε τι είναι το ”El Corte Inglés”, αλλά το El Corte Inglés μπορεί να είναι σούπερ μάρκετ, μπορεί να αφορά τα ταξίδια, μπορεί να είναι τεχνολογία… Λοιπόν, ας πούμε κάτι περισσότερο για την εταιρεία», προσθέτει η Bieger.

2. Σχετικές πληροφορίες για την κάθε εταιρεία

Η Bieger προτείνει να προσθέσετε ορισμένες βασικές πληροφορίες για τις εταιρείες στις οποίες έχετε εργαστεί. Αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει το όνομά τους, το τι κάνουν, το οικονομικό μέγεθος τους και τις τοποθεσίες όπου έχουν γραφεία. «Υπάρχουν εταιρείες με γνωστά ονόματα, αλλά υπάρχουν και εταιρείες που αν πούμε το Χ όνομα… μπορεί να είναι οτιδήποτε», εξήγησε.

3. Τοποθεσίες στις οποίες έχετε εργαστεί

Σύμφωνα με την Bieger, οι πληροφορίες για τις τοποθεσίες των εταιρειών βοηθούν τους υπεύθυνους προσλήψεων να καταλάβουν τι περιλαμβάνει ο υποψήφιος στη σύνοψη του βιογραφικού. Εάν έχετε διεθνή εμπειρία ή εάν έχετε εργαστεί με διεπιστημονικές ομάδες, για παράδειγμα.

4. Αποφύγετε να περιγράφετε καθήκοντα εάν το βιογραφικό θα διαβαστεί από headhunters

Οι headhunters ή αλλιώς executive recruiters, είναι εταιρείες που ειδικεύονται στην κάλυψη θέσεων μεσαίου και υψηλού επιπέδου για τις εταιρείες-πελάτες τους. Σε αυτή την περίπτωση αποφύγετε να περιγράψετε τα καθήκοντα που είχατε σε προηγούμενες εταιρίες. Τα καθήκοντα περιγράφουν τι κάνετε στη δουλειά σας, κάτι που η Paniagua λέει ότι, τις περισσότερες φορές αυτοί «δεν ξέρουν». Ωστόσο, πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία, τα επιτεύγματά σας και τις ομάδες εργασίας θα μπορούσαν να ενισχύσουν τις πιθανότητές επιτυχίας σας.

5. Επιτεύγματα που έχετε επιτύχει στην καριέρα σας

Παράλληλα, οι ειδικοί τονίζουν ότι οι υποψήφιοι πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβουν τα επιτεύγματα που έχουν κάνει σε κάθε θέση και εταιρεία για την οποία έχουν εργαστεί. «Δεν είναι κακό [το να μιλάς για τα καθήκοντά σου], αλλά μας ενδιαφέρουν κυρίως τα επιτεύγματα, να δούμε τι αξία φέρνει αυτό το άτομο σε κάθε θέση», εξηγεί η Paniagua .

6. Ομάδες με τις οποίες έχετε συνεργαστεί

Πολύ λίγοι άνθρωποι τείνουν να περιλαμβάνουν λεπτομέρειες σχετικά με τις ομάδες στις οποίες συμμετείχαν. Η Bieger πιστεύει ότι πληροφορίες όπως σε ποιους λογοδοτούσατε, σε ποιες ομάδες ήσασταν μέρος ή σε ποιες ομάδες ηγηθήκατε και πώς εξελίχθηκαν, θα πρέπει να επισημαίνονται στην ενότητα εμπειρίας του βιογραφικού σας.

7. Συμπεριλάβετε σημαντικά στοιχεία ή ποσοστά

Τα data που βοηθούν τους υπεύθυνους προσλήψεων να αποκτήσουν μια σαφέστερη εικόνα του αντίκτυπου που είχε ένα επίτευγμα ή μια ομάδα, μπορεί να είναι το κλειδί για να σας ξεχωρίσει από άλλους υποψηφίους με παρόμοια επαγγελματική πορεία και τις ίδιες επαγγελματικές φιλοδοξίες. «Οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να ποσοτικοποιηθεί, είναι το καλύτερο. Με άλλα λόγια, βάλτε αριθμούς», λέει η Bieger. «Δεν χρειάζεται να δώσετε συγκεκριμένα στοιχεία, αλλά μπορείς να μιλήσεις για αύξηση 2% ή μερίδιο αγοράς 7,5%», προσθέτει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 2 =