Η ημέρα έχει 24 ώρες. Αυτό δεν μπορεί να αλλάξει. Tο ίδιο ισχύει για όλους. Εδώ υπάρχει όμως το εξής φαινόμενο: Κάποιοι άνθρωποι καταφέρνουν να κάνουν πολλά πράγματα μέσα στην ημέρα και να είναι παραγωγικοί, ενώ την ίδια στιγμή κάποιοι άλλοι γκρινιάζουν συνεχώς… ότι «δεν προλαβαίνουν». Η διαφορά εδώ έχει να κάνει με την διαχείριση του χρόνου. Όλοι έχουν τον ίδιο χρόνο μέσα στην ημέρα, αλλά κάποιοι τον διαχειρίζονται καλύτερα.
Δεν έχει σημασία μόνο πόσα tasks πρέπει να εκπληρώσεις. Μετράει και το πόσο χρόνο χάνεις χωρίς να το καταλάβεις, με διάφορους περισπασμούς. Το It’s Possible παρουσιάζει 4 από αυτούς. Τους οποίους πρέπει να περιορίσεις.
1# Τηλέφωνα. Ναι, μπορεί να πιστεύεις ότι μια κλήση θα διαρκέσει ένα λεπτό. Αλλά μονάχα μια ερώτηση από την άλλη πλευρά, μπορεί να ανοίξει… μια ατελείωτη συζήτηση. Ειδικά αν ο συνομιλητής σου έχει περισσότερο χρόνο από εσένα στην συγκεκριμένη στιγμή. Αντί να παίρνεις πολλά τηλέφωνα μέσα στην ημέρα, δοκίμασε να στείλεις email σε κάποιες περιπτώσεις.
2# Social media. Επίσης μπορεί να σχεδιάζεις να κάτσεις για 5 λεπτά, αλλά τελικά να μείνεις εκεί για ώρες. Εδώ είναι χρήσιμο να ορίζεις εξ αρχής το πόση ώρα θα κάτσεις π.χ. στο Facebook μέσα στην ημέρα. Και είναι καλύτερο να το κάνεις αφού έχεις τελειώσει τις σημαντικές δουλειές σου.
3# Κακός εξοπλισμός. Αν έχεις ένα laptop που αργεί, μπορεί να σε κάνει πραγματικά αργό και εσένα. Και να σου δημιουργήσει νευρικότητα. Φρόντισε να έχεις τον σωστό εξοπλισμό για την δουλειά σου. Αξίζει να επενδύσεις μερικά χρήματα εκεί. Θα δεις τεράστια διαφορά αν έχεις σύγχρονα γκάτζετ.
4# Meetings. Αν ξεκινάς το πρωί, και έχεις 2 meetings στο γραφείο, μετά άλλα 2 στο Skype και άλλα 3 σε κάποια cafe, τότε θα ξοδέψεις όλη την ημέρα σου σε αυτά. Είπαμε, η ημέρα έχει 24 ώρες. Το networking και η επαφή με ανθρώπους είναι χρήσιμη. Αλλά δεν μπορείς να τους δεις όλους μέσα σε μια ημέρα.