αρχικηVIRALΤέσσερα πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις μετά την καθημερινή άθληση σου

Τέσσερα πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις μετά την καθημερινή άθληση σου

Μόλις κοίταξες το ρολόι, έκανες τη τελευταία άσκηση και έχεις πάρει το δρόμο για τα αποδυτήρια με την ικανοποίηση ότι μία ακόμη ημέρα στο γυμναστήριο έφτασε στο τέλος της, με επιτυχία.

Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάς, όμως, είναι ότι οι προσπάθειες σου για ένα γυμνασμένο σώμα και, γενικά, έναν υγιεινό τρόπο ζωής δεν περιορίζονται μόνο μέσα στο χώρο του γυμναστηρίου.

Αντιθέτως, το τι θα κάνεις αμέσως μετά την άσκηση, μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τις όποιες προσπάθειές σου. Δες 4 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις μετά τη προπόνηση ή αν τα κάνεις καλό θα είναι να τα σταματήσεις.

Δεν πίνεις πολλά υγρά

Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις, ο περισσότερος κόσμος όταν αφήνει το γυμναστήριο είναι σχεδόν αφυδατωμένος. Αυτό που πρέπει να κάνεις, λοιπόν, είναι να πίνεις νερό συνεχώς!

Πόσο νερό; Γύρω στα 35ml ανά ένα κιλό σωματικού βάρους ανά ημέρα και επιπλέον 500 – 1000ml για κάθε ώρα που αφιερώνεις στο γυμναστήριο. Στη περίπτωση που ιδρώνεις αρκετά, το να πίνεις τόσο νερό θα είναι σωτήριο για τον οργανισμό σου.

Τρως μία ανθυγιεινή “βόμβα” θερμίδων

Όπως και να το κάνουμε, για να δεις αποτέλεσμα στο σώμα σου, το να λιώνεις στο γυμναστήριο από μόνο του, δεν θα σου φέρει το αποτέλεσμα που θέλεις. Χρειάζεται να κάνεις και σωστή διατροφή, ειδικά όταν τελειώνεις την άσκησή σου.

Από τη στιγμή που δεν είσαι LeΒron ή Ronaldo, δηλαδή επαγγελματίας αθλητής που κάνει προπονήσεις με τις ώρες κάθε ημέρα και έχει αποκτήσει υψηλό μεταβολισμό, πρέπει να προσέχεις τη διατροφή σου σε καθημερινή βάση.

Άρα, μετά την άσκηση, φρόντισε να δώσεις στον οργανισμό σου εύπεπτη πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λίγο υγιές λίπος. Με αυτό τον τρόπο θα επιταχύνεις την αποκατάσταση των μυών σου αλλά και θα ανακτήσεις τα χαμένα θρεπτικά συστατικά το συντομότερο δυνατό.

Οπότε, την επόμενη φορά που θα βγεις από το γυμναστήριο και θα τρέξεις στο πιο κοντινό σου μαγαζί για burger…think again!

Ξεχνάς να κάνεις διατάσεις

Θα το λέμε και θα το ξαναλέμε: Εάν θέλεις να συνεχίσεις να έχεις ένα γυμνασμένο και υγιές σώμα, τόσο η προθέρμανση όσο και η αποθεραπεία είναι ιδιαίτερα σημαντικές και δεν πρέπει να τις ξεχνάς ή να βαριέσαι να τις εκτελέσεις!

Όσο καλύτερα συμπεριφέρεσαι στους μύες σου, τόσο καλύτερα θα ανταποκρίνονται και αυτοί στη προπόνηση και, συνεπώς, τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αφού θα αποφεύγεις τραυματισμούς.

Γυμνάστηκες άρα δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο

Μέγα λάθος! Το γεγονός ότι γυμνάστηκες δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα άλλο μέσα στην ημέρα. Άλλωστε, η προπόνηση είναι ένα πολύ μικρό μέρος της καθημερινότητάς σου.

Προσπάθησε να γυμνάζεσαι ακόμα και όταν δεν γυμνάζεσαι! Τί σημαίνει αυτό; Απλά, κάνε τη μετακίνηση με τα πόδια μέρος της καθημερινής σου ζωής και μην παίρνεις απλά το αυτοκίνητο. Ανέβα τις σκάλες αντί να πάρεις το ασανσέρ.

Πηγή: yava.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × one =