αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να πεις «όχι» σε εταιρικά events, χωρίς να δημιουργήσεις άσχημη εντύπωση

Πως να πεις «όχι» σε εταιρικά events, χωρίς να δημιουργήσεις άσχημη εντύπωση

Τα εταιρικά events έχουν γίνει πλέον πολύ συνηθισμένα. Και είναι συνήθως χρήσιμα, αφού δημιουργείται ένα καλύτερο κλίμα μέσα στην ομάδα και γνωρίζεις καλύτερα κάποιους συναδέλφους. Ωστόσο, όλοι έχουμε βρεθεί σε τέτοιες εκδηλώσεις, οι οποίες ήταν πολύ βαρετές.

Το θέμα εδώ, είναι το πως μπορείς να αποφύγεις εταιρικό event, χωρίς να δημιουργήσεις κακή εντύπωση. Πρώτα ας δούμε τα «άσχημα νέα»: Δεν μπορείς να αποκοπείς από όλα τα εταιρικά events. Αν θέλεις να είσαι ενεργό μέλος της ομάδας, πρέπει να έχεις και εκεί παρουσία. Μπορείς όμως να κανονίσεις… την ιδανική συχνότητα παρουσίας. Δες τα παρακάτω παραδείγματα, όπως τα παραθέτει η Glassdoor.

– Αν η επιχείρηση κάνει ένα μεγάλο event κάθε χρόνο, είναι κακό να μην πας.

Αν η επιχείρησή πραγματοποιεί μία εκδήλωση ανά τρίμηνο, ίσως χρειαστεί να παρακολουθήσετε ένα ή δύο από αυτά κάθε χρόνο.

Αν η εταιρεία κάνει ένα γεγονός κάθε μήνα, καλό είναι να παρευρεθείτε μία φορά κάθε δύο ή τρεις μήνες.

– Αν η επιχείρησή κάνει ένα event κάθε εβδομάδα ίσως να κολλήσετε να πάτε μία ή δύο φορές το μήνα.

Στην περίπτωση που έχεις εντοπίσει μια εταιρική μάζωξη στην οποία δεν θες να πας, είναι καλό να το δηλώσεις από πιο πριν και να πεις μια δικαιολογία. Να ξέρεις βέβαια, ότι τις περισσότερες φορές δεν χρειάζεται να εξηγήσεις γιατί θα λήψεις. Αρκεί να πεις ότι δεν θα πας.

Μια ακόμα καλή τακτική, είναι να πας σε ένα event, αλλά να καθίσεις λίγη ώρα. Στη συνέχεια, βρες έναν λόγο και αποχώρησε. Άλλωστε, υπάρχει και η προσωπική ζωή σου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 3 =