αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως θα προσελκύσεις μεγαλύτερο ακροατήριο στα online events σου. Και θα κρατήσεις την επαφή μαζί του

Πως θα προσελκύσεις μεγαλύτερο ακροατήριο στα online events σου. Και θα κρατήσεις την επαφή μαζί του

Είναι μια νέα πραγματικότητα: Τα επαγγελματικά events έχουν αναβληθεί στις περισσότερες χώρες του κόσμου, λόγω της εξάπλωσης του Covid-19. Και κάπως έτσι, έχει ανέβει μαζικά μια άλλη μορφή συναντήσεων: Τα online events. Κάπως έτσι, βλέπουμε πολλά brands να κάνουν live streamings και webinars, με την ελπίδα ότι εκεί που θα γέμιζαν έναν χώρο με 40 ή 100 άτομα, τώρα θα έχουν ένα online ακροατήριο -ακόμα και παγκόσμιο- που μπορεί να φτάνει τις πολλές χιλιάδες ατόμων.

Εδώ υπάρχει βέβαια μια σκληρή αλήθεια: Το online δεν μπορεί να είναι το ίδιο… με την φυσική παρουσία. Και σίγουρα δεν είναι εύκολο να κρατήσεις την προσοχή ενός θεατή, ενώ παράλληλα αυτός τσεκάρει τα emails του ή προσέχει το παιδί του. Διότι όταν είναι κάποιος στο σπίτι του, είναι πιθανό να υπάρχουν διάφοροι αντιπερισπασμοί τριγύρω.

Τι μπορείς να κάνεις όμως για να προσελκύσεις μεγαλύτερο ακροατήριο στα online events σου, να δημιουργήσεις μια καλή «σύνδεση» με τους ανθρώπους που σε παρακολουθούν, και φυσικά να αυξήσεις τις ροές εσόδων σου; Το αμερικανικό inc.com παραθέτει δύο ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου. Και θα σε οδηγήσουν στον σωστό δρόμο.

1# Τι κάνει το online event σου ξεχωριστό; Είναι αλήθεια -το βλέπουμε και στην Ελλάδα- ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα τα events τέτοιου τύπου έχουν πολλαπλασιαστεί. Ο καθένας μπορεί να ξεκινήσει μια ζωντανή μετάδοση, ακόμα και από το δωμάτιο του σπιτιού του. Είναι όλα αυτά τα events χρήσιμα; Μάλλον όχι. Πρέπει λοιπόν να ρωτήσεις τον εαυτό σου, τι κάνει ξεχωριστό το δικό σου event. Έχεις μια καλή εμπειρία να παραθέσεις; Έχεις κάποιον σπουδαίο καλεσμένο; Έχεις να παραθέσεις κάποιες πληροφορίες που οι θεατές δεν μπορούν να βρουν αλλού;

2# Υπάρχει αλληλεπίδραση; Όπως σημειώνει το inc.com, αν κάποιος θέλει απλά να είναι θεατής σε κάτι, ίσως… να δει Netflix. Στην περίπτωση των online events, πρέπει να υπάρχει μια αλληλεπίδραση με το κοινό. Πως μπορείς να αλληλεπιδράσεις με το κοινό; Κάνε, για παράδειγμα, ψηφοφορίες. Βάλε κουίζ. Κάνε ερωτήσεις στο κοινό και απάντησε στα όσα λένε οι χρήστες. Δημιούργησε μια πιο «ζωντανή» επαφή.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three + two =