06/12/24

Πως θα κάνεις μια πετυχημένη Crowdfunding καμπάνια (ναι, έχει και αυτό τα «μυστικά» του)

Το Crowdfunding δεν προσφέρει μόνο χρήματα σε έναν επιχειρηματία. Είναι επίσης ένας καλός τρόπος, για να τσεκάρεις την αποίχηση που έχει το project σου. Αν η καμπάνια σου είναι επιτυχής, αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι έχεις χτίσει μια βάση πελατών. Αφού όλοι αυτοί που σε υποστήριξαν, λογικά θα θέλουν να αγοράσουν το προϊόν σου.

Για να καταφέρεις να γίνεις ένας πετυχημένος Crowdfunder όμως, πρέπει να ακολουθήσεις κάποια χρήσιμα tips. Ζούμε άλλωστε στην εποχή… των αμέτρητων digital projects, που ζητούν χρηματοδότηση. Άρα πρέπει να το κάνεις σωστά, για να ξεχωρίσεις. Διάβασε παρακάτω τις 4 βασικές κινήσεις που πρέπει να κάνεις, έτσι όπως τις παραθέτει το αμερικανικό Personal Branding Blog.

1- Επέλεξε την πλατφόρμα προσεκτικά: Υπάρχουν πολλές μεγάλες πλατφόρμες για Crowdfunding. Μη ξεχνάς όμως, ότι ότι σε αυτές υπάρχουν και πολλά projects που αναζητούν χρήματα. Επέλεξε αυτή που ταιριάζει καλύτερα σε εσένα. Και μην ξεχνάς ότι πάντα υπάρχει και η επιλογή των πιο μικρών πλατφορμών.

2- Να έχεις ένα prototype, όχι μόνο ιδέα: Μια ιδέα μάλλον δεν αρκεί. Πλέον υπάρχουν πολλές ιδέες. Είναι χρήσιμο να έχεις φτιάξει ένα protype, έτσι ώστε όλοι να δουν κάτι χειροπιαστό. Το ακόμα καλύτερο είναι να έχεις και κάποια σχέδια «εκτόξευσης», έτσι ώστε να παρουσιάσεις σε όλους το πως μπορεί να αναπτυχθεί το προϊόν, αν λάβεις χρήματα.

3- Η παρουσίαση μετρά: Μην μείνεις μόνο στο prototype ή σε ένα βίντεο. Κάνε τα και τα δύο! Πες την ιστορία σου και βγάλε έναν προσωπικό τόνο. Μοιράσου με όλους γιατί το κάνεις. Έτσι θα αισθανθούν και οι χρήστες ότι συμμετέχουν στο όραμα σου.

4- Αλληλεπίδρασε με τους υποστηρικτές σου: Μίλα μαζί τους και απάντα σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχουν. Αν κάνουν κάποιο θετικό σχόλιο, μην ξεχάσεις να τους ευχαριστήσεις. Στη συνέχεια, κράτα τους ενήμερους για την πορεία του project σου (χρήσιμα τα social media σε αυτό). Μια καλή ιδέα είναι να βάλεις ένα ρολόι αντίστροφης μέτρησης, έτσι ώστε να δημιουργήσεις μια προσμονή.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

9 − 1 =