αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠτώση ως 10% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ τον Νοέμβριο- Πως εξηγούν οι άνθρωποι της αγοράς αυτή την εξέλιξη

Πτώση ως 10% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ τον Νοέμβριο- Πως εξηγούν οι άνθρωποι της αγοράς αυτή την εξέλιξη

Απώλειες της τάξεως του 8-10% κατέγραψαν τον Νοέμβριο οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ. Πτωτική τάση, η οποία είχε αρχίσει να φαίνεται ήδη από την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου και συνεχίστηκε με ακόμη μεγαλύτερη ένταση καθ’ όλη τη διάρκεια του περασμένου μήνα, όπως επιβεβαιώνουν στο Euro2day.gr στελέχη από τις εταιρείες μέτρησης της κατανάλωσης.

Η σημαντική πτώση των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ τον Νοέμβριο αποδίδεται εν μέρει στο γεγονός ότι εφέτος η αγορά ήταν ανοικτή, εν αντιθέσει με τον αντίστοιχο μήνα του 2020, όπου τελούσε υπό καθεστώς lockdown.

Ωστόσο αυτός δεν είναι ο μοναδικός και σίγουρα όχι ο σημαντικότερος λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές περιόρισαν δραστικά τις δαπάνες τους, λέει στο Euro2day.gr ιδιοκτήτης γνωστής αλυσίδας που διαθέτει πανελλαδικό δίκτυο. Ο ίδιος αποδίδει την κατάρρευση της κατανάλωσης, που μηδένισε τα οποιαδήποτε κέρδη μάζεψε εφέτος η αγορά και η αλυσίδα του από τις αρχές του έτους, στην πίεση που δέχεται το μέσο νοικοκυριό από την κατακόρυφη αύξηση των πάγιων εξόδων, λόγω της εκτίναξης του κόστους ζωής.

«Η αύξηση των λογαριασμών των παρόχων ενέργειας, οι φορολογικές και άλλες υποχρεώσεις σε συνδυασμό με τις ανατιμήσεις που έχουν περάσει ήδη σε βασικά προϊόντα τους τελευταίους μήνες έχει κάνει τους καταναλωτές φτωχότερους», συμπληρώνει υψηλόβαθμο στέλεχος βασικού προμηθευτή των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 − 13 =