14/02/25

Η εκδότρια του «γίγαντα» BuzzFeed παραθέτει την ερώτηση που θα σε φτάσει στην επιτυχία

Το BuzzFeed το γνωρίζουν σχεδόν όλοι. Είναι το site που έχει καταφέρει να διαθέτει εκατομμύρια αναγνώστες, εστιάζοντας κυρίως σε viral θέματα. Η εκδότρια του site, Dao Nguyen, σε ομιλία της στο TEDx απάντησε σε μια μεγάλη ερώτηση: Τελικά, τι μπορεί να σε κάνει viral;

Τα δεδομένα γίνονται λίγο πιο ξεκάθαρα, αν απαντήσεις μια άλλη ερώτηση: Πως βοηθάς τους χρήστες να κάνουν μια δουλειά στη ζωή τους; Δεν χρειάζεται να είναι μια business δουλειά. Μπορεί ένα άρθρο να τους βοηθά να γελάσουν (δες π.χ. τα βίντεο με αστεία ζώα). Μπορεί ένα άρθρο να τους βοηθά να μάθουν κάτι. ‘Η μπορείς να τους βοηθήσεις να συνδεθούν με άλλους ανθρώπους.

Οι περισσότερες εταιρίες σαν το BuzzFeed, σκέφτονται τα data σαν να είναι δικά τους. Μιλούν για: «δικά μου page views, δικούς μου χρήστες, δικούς μου followers». Όπως εξήγησε η Nguyen αυτό είναι λάθος. Και το BuzzFeed προσπαθεί να προσφέρει περιεχόμενο προσαρμοσμένο στους χρήστες του. Δίνοντας τους πραγματική αξία. Το περιεχόμενο προσαρμόζεται στους χρήστες, όχι το αντίστροφο.

Το BuzzFeed κερδίζει γιατί οι αναρτήσεις του έχουν πολλές φορές εκατομμύρια προβολές σελίδας. Αλλά οι χρήστες κερδίζουν επίσης. Αυτή είναι η εκπληκτική επιτυχία.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

4 × one =