αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ άνθρωπος που ξεκίνησε με 500 δολάρια και έφτιαξε μια επιχείρηση αξίας 18 εκατ. δολαρίων

Ο άνθρωπος που ξεκίνησε με 500 δολάρια και έφτιαξε μια επιχείρηση αξίας 18 εκατ. δολαρίων

Πολλοί θεωρούν ότι οι χρηματοτήσεις και οι επενδυτές είναι το «κλειδί» έτσι ώστε να αναπτυχθεί μαι επιχείρηση. Σε κάθε κανόνα όμως, υπάρχουν και εξερέσεις. Σαν αυτή του Zalmi Duchman. Ο 36χρονος σήμερα επιχειρηματίας, αποφάσισε να κάνει την ιδέα του πράξη, πριν από περίπου 10 χρόνια.

Δημιούργησε τη Fresh Diet. Μια διαδικτυακή πλατφόρμα, αρκετά καινοτόμα, ειδικά για την εποχή που την έφτιαξε. Μέσω αυτής, μπορεί κάποιος να παραγγείλει το γεύμα της αρεσκείας του, φτιαγμένο με φρέσκα και υγιεινά υλικά. Και αυτό να φτάνει στην πόρτα του, κάθε ημέρα, την ώρα που ο ίδιος το επιθυμεί, ανάλογα με το πρόγραμμα του. Εύκολα και γρήγορα.

«Ξεκίνησα την επιχείρηση μου πριν από 10 χρόνια. Μέσα στο διαμέρισμα μου. Το μόνο που έκανα, ήταν να τσεκάρω μέσω του Google, αν έχει κάποιος άλλος μια τέτοια εταιρία εδώ στην Φλόριντα» σημειώνει ο Zalmi Duchman.

Και το ακόμα πιο παράξενο; Ο νεαρός επιχειρηματίας ξεκίνησε με μόλις 500 δολάρια στην πιστωτική του κάρτα και χωρίς εξωτερική χρηματοδότηση. Σήμερα, η Fresh Diet έχει επεκταθεί σε εθνικό επίπεδο και μάλιστα πέρυσι τα έσοδα της έφτασαν συνολικά τα 18 εκατ. δολάρια. Το απόλυτο success story, που ξεκίνησε ουσιαστικά από το μηδέν.

«Δράστε τώρα. Πολλοί άνθρωποι έχουν καλές ιδέες. Αλλά το πραγματικά σημαντικό είναι να τις κάνουν πράξη» λέει ο επιχειρηματίας, μετά από όλη αυτή την εμπειρία που έχει αποκομίσει.

Παράλληλα, ο ίδιος εξηγεί, μεταξύ άλλων: «Εγώ λάνσαρα την επιχείρηση μου, με μόλις 500 δολάρια στην κάρτα μου. Και χωρίς να έχω στα χέρια μου οποιαδήποτε εξωτερική χρηματοδότηση. Μετά από περίπου δύο χρόνια πήρα επίσης ένα δάνειο για να κάνω μια εξαγορά και αναπτύχθηκα ακόμα περισσότερο».

fl-fresh-diet-entrepreneur-talk-20150218-001Ο Zalmi Duchman ξαφνιάζει σε κάτι ακόμα. Παρόλο που πολλοί επιχειρηματίες είναι διστακτικοί να μπουν σε αγορές με «συνωστισμό», ο ίδιος επισημαίνει τώρα στο CNBC, ότι ο ανταγωνισμός τον βοήθησε να βρει ένα «κενό» στην αγορά. «Όσο αναπτυσσόταν η επιχείρηση μου, συνειδητοποίησα ότι ακόμα και οι “παίχτες” που έκαναν το ίδιο με εμένα στη Νέα Υόρκη ή το Λος Άντζελες, δεν το έπρατταν σε εθνικό επίπεδο. Έτσι, μέσα στους πρώτους 12 μήνες, αποφάσισα να γίνω ο εθνικός leader και να παραδίδω φαγητό σε όλη τη χώρα». Και κάπως έτσι, ακολούθησε η μεγάλη επιτυχία.

Μια ακόμα συμβουλή που δίνει ο Duchman στους νέους επιχειρηματίες, είναι να παρακολουθούν τις τεχνολογικές εξελίξεις. Και να «βάζουν» συνεχώς νέες τεχνολογίες στις εταιρίες τους, ενώ την ίδια ώρα θα καταγράφουν τις τάσεις της αγοράς.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 − twelve =