αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα Company Blogs έχουν γίνει μόδα. Και χρειάζονται 3 πράγματα για να χτίσουν το κοινό που θέλεις

Τα Company Blogs έχουν γίνει μόδα. Και χρειάζονται 3 πράγματα για να χτίσουν το κοινό που θέλεις




Τα Company Blogs είναι μια τάση που ξεκίνησε από χώρες του εξωτερικού και τα τελευταία χρόνια έχει γίνει έντονη και στην Ελλάδα. Τι είναι: πρόκειται ουσιαστικά για blogs μέσα στα εταιρικά sites, διάφορων brands. Εκεί δημοσιεύονται άρθρα από συντάκτες, με σκοπό να «χτιστεί» ένα καλό κοινό, που θα ακολουθεί την εταιρία. Φυσικά, σε αυτό το φαινόμενο έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο και τα social media, που κάνουν την διάδοση τέτοιων άρθρων ακόμα πιο εύκολη.

Τα αποτελέσματα μπορεί να είναι πολύ θετικά για την επισκεψιμότητα του site (και κατ επέκταση για την εταιρία) αν ένα τέτοιο blog «πιάσει». Η επιτυχία βέβαια, δεν έρχεται πάντα. Πολλά Company Blogs αποτυγχάνουν, κυρίως γιατί οι εταιρίες τα χρησιμοποιούν για να δημοσιεύουν διαφημιστικά κείμενα, σε πιο μεγάλη έκταση.

Το αμερικανικό inc.com παραθέτει τρεις βασικές συμβουλές, έτσι ώστε ένα εταιρικό blog να φτάσει στην επιτυχία. Και το κοινό… να πολλαπλασιαστεί.

1- Δώσε… το κάτι παραπάνω στο περιεχόμενο: Μόλις κάτσεις για να γράψεις ένα blog post, πρέπει να ρωτήσεις τον εαυτό σου: «Τι είναι αυτό για το οποίο ενδιαφέρεται περισσότερο το κοινό μου;». Στη συνέχεια, αφού καταλήξεις στο θέμα, μπορείς να κάνεις μια απλή αναζήτηση στο ίντερνετ για να δεις τι έχει γραφεί για αυτό. Στόχος είναι εσύ να δημιουργήσεις ένα άρθρο το οποίο θα προσφέρει κάτι παραπάνω από όλα όσα έχουν γραφεί για το συγκεκριμένο αντικείμενο μέχρι τώρα.

2- Συνέπεια και ποιότητα: Δεν υπάρχει κανένας λόγος να δημιουργήσεις ένα blog και να γράφεις εκεί μια φορά στις 15 ημέρες. Η πληροφορία που «ανεβαίνει» στο ίντερνετ κάθε ημέρα είναι τόση μεγάλη, που το δικό σου άρθρο θα χαθεί. Πρέπει να γράφεις σε τακτική βάση και να είσαι συνεπής στο ραντεβού σου με τους αναγνώστες. Παράλληλα, χρειάζεσαι και ποιότητα στο περιεχόμενο. Στόχος σου είναι να γράφεις άρθρα χρήσιμα για το κοινό σου. Μόνο έτσι θα μπορέσει ένα άρθρο να γίνει viral, και οι αναγνώστες σου να γίνουν ακόμα περισσότεροι.

3- Ξεκίνα με μια social platform: Πολλοί λένε ότι είναι καλύτερο να γράφεις περιεχόμενο σε ένα κοινωνικό δίκτυο (π.χ. Linkedin) και από εκεί να γίνεται κάποια παραπομπή για το blog. Φυσικά, αν θέλεις το blog μόνο για λόγους SEO, τότε πρέπει να εστιάσεις περισσότερο στο site σου. Το σίγουρο είναι ότι τα social media μπορούν να βοηθήσουν έτσι ώστε το μήνυμα σου να φτάσει στο κοινό και να διαδοθεί. Εύκολα μπορεί να παρατηρήσει κάποιος, άλλωστε, ότι πλέον έτσι παίζεται το «παιχνίδι», από πολλές μεγάλες εταιρίες και Οργανισμούς.


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × three =