αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις σκληρές αλήθειες για την καινοτομία, για τις οποίες κανείς δεν μιλά

Τέσσερις σκληρές αλήθειες για την καινοτομία, για τις οποίες κανείς δεν μιλά

Είναι αλήθεια, ότι η καινοτομία και οτιδήποτε την συνοδεύει, μοιάζει αρκετά μοδάτο στην εποχή μας. Όλοι θεωρούν ότι έχουν την καταπληκτική ιδέα, όλοι θεωρούν ότι μπορούν εύκολα να αλλάξουν τον κόσμο. Ενώ την ίδια στιγμή, πάνε σε events και εκδηλώσεις, όπου συναντούν… άλλους καταπληκτικούς και καινοτόμους ανθρώπους. Μια χαρούμενη ατμόσφαιρα.

Δεν είναι κακό. Όμως στο παρόν άρθρο θα μιλήσουμε για την άλλη πλευρά. Δηλαδή, τις δυσκολίες που υπάρχουν πίσω από την φανταχτερή καινοτομία. Το αμερικανικό inc.com εστιάζει στο θέμα και παραθέτει 4 σκληρές αλήθειες, για τις οποίες κανείς δεν μιλά.

1# Δεν υπάρχουν συντομεύσεις: «Το να καινοτομείς, είναι μια σκληρή δουλειά», λέει η συνιδρύτρια της πετυχημένης startup Away, Jen Rubio. Όπως τονίζει, θα ακούσεις πολλές ιστορίες επιτυχίας, όμως για κάθε μια από αυτές υπάρχουν εκατοντάδες άλλες περιπτώσεις που δεν κατάφεραν να φτάσουν στον στόχο τους. Η διαδρομή δεν είναι εύκολη. Και αυτό που χρειάζεται είναι δουλειά και πάθος για αυτό που κάνεις.

2# Όταν όλα δουλεύουν καλά… δεν είναι καλό: Πολλοί λένε, ότι το χειρότερο για την καινοτομία, είναι όταν βλέπουμε ότι κάτι δουλεύει σωστά. Αν, δηλαδή, βλέπεις ότι ένα project κάποιου άλλου βλέπεις ότι δουλεύει, τότε πας να το αντιγράψεις και όχι να φτιάξεις κάτι νέο. Πας έστω να βελτιώσεις την μετριότητα. Αντίθετα, μια αποτυχία ενός πράγματος, μας ωθεί αν φτιάξουμε κάτι εντελώς νέο. Χρειάζονται τολμηρές κινήσεις και θάρρος, για να έρθει η καινοτομία.

3# Ετοιμάσου… να ιδρώσεις: Μπορεί να ακούγεται ωραίο, όταν κάποιος καταφέρνει να καινοτομήσει και να βγάλει μια ιδέα που αλλάζει τον κόσμο. Όμως για να φτάσει μέχρι εκεί χρειάζεται δουλειά, προσπάθεια και αποτυχίες. Το σημαντικότερο είναι ότι πιθανότατα θα χρειαστεί να αλλάξεις τους κανόνες που ήδη ισχύουν. Και αυτό δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση.

4# Πρέπει να ρίξεις πολλές ιδέες στον τοίχο: Οι αποτυχίες που λέγαμε παραπάνω, είναι ένα κομβικό σημείο της διαδρομής. Οι μεγαλύτεροι επιχειρηματικοί leaders του κόσμου, είχαν αποτυχίες πριν φτάσουν στην επιτυχία. Ακόμα και στο ίδιο project. Με απλά λόγια εστίασαν σε ένα πρόβλημα και προσπάθησαν να το λύσουν, αλλά η διαφορά με τους άλλους ανθρώπους είναι ότι πιθανότατα προσπάθησαν περισσότερο. Έριξαν πολλές ιδέες στον τοίχο, μέχρι που τελικά βρήκαν αυτή που δουλεύει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × 1 =