αρχικηVIRALΈξι σημάδια που δείχνουν ότι το στρες σε έχει καταβάλει: Εξηγεί η Μαρία Αρχοντάκη

Έξι σημάδια που δείχνουν ότι το στρες σε έχει καταβάλει: Εξηγεί η Μαρία Αρχοντάκη

Είναι πιθανό να αισθάνεσαι αγχωμένος. Μέσα στο χαοτικό πρόγραμμα σου και μέσα σε όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας. Αλλά τι μπορείς να κάνεις για να διαχειριστείς αυτή την κατάσταση; Πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο, το πρώτο βήμα είναι να εντοπίσεις το πρόβλημα. Να καταλάβεις, δηλαδή, ότι είσαι αγχωμένος.

Το It’s Possible συνάντησε την δασκάλα γιόγκα 500 ωρών και επιστήμων διαχείρισης του στρες, Μαρία Αρχοντάκη. Η ίδια παραθέτει 5+1 σημάδια που δείχνουν ότι το στρες έχει ήδη κάνει την εμφάνιση του.

«Είναι σημάδια που μπορεί να τα καταλάβει ο καθένας. Σαν αλλαγή συμπεριφοράς. Και να του χτυπήσουν ένα καμπανάκι» εξηγεί.

1# Αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες. Ξαφνικά δηλαδή αρχίζεις να τρως περισσότερο ή λιγότερο από το συνηθισμένο. Μπορεί επίσης να ζητάς παραπάνω ζάχαρη.

2# Αλλαγή στις συνήθειες ύπνου. Μπορεί να αρχίσεις να κοιμάσαι περισσότερο ή λιγότερο από το κανονικό. «Μπορεί ακόμα και να ξυπνάς 3-4 την νύχτα και μετά να μην μπορείς να σε πάρει ο ύπνος», εξηγεί η Μαρία Αρχοντάκη.

3# Συχνά ξεσπάσματα. Υπάρχει νευρικότητα και τσακώνεσαι εύκολα με άλλους. Με δικούς σου ανθρώπους, στη δουλειά ή ακόμα και στον δρόμο.

4# Υπερβολική εσωστρέφεια ή υπερβολική κοινωνικοποίηση. Το στρες μπορεί να μας οδηγήσει στο να περνάμε πολύ χρόνο μόνοι. ‘Η στο άλλο άκρο, να προσπαθούμε να είμαστε συνεχώς κοντά σε ανθρώπους γιατί μας βαραίνουν πολλά προβλήματα και σκέψεις που έχουμε στο μυαλό μας.

5# Υπερβολική χρήση κινητού ή τηλεόρασης. Επίσης μια συνήθεια στην οποία καταφεύγουμε για να ξεφύγει το μυαλό μας από τα πράγματα που μας στρεσάρουν.

6# Τσιγάρο, αλκοόλ ή χάπια για να χαλαρώσεις. Μπορεί πριν να μην κάπνιζες και να ξεκινήσεις ξαφνικά να καπνίζεις. ‘Η εκεί που έκανες 1 τσιγάρο την ημέρα, τώρα αυτά να έχουν πολλαπλασιαστεί. Αν δεις να εμφανίζονται τέτοιες καταχρήσεις, μάλλον κάτι δεν πάει καλά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × four =