αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑForbes: 10 πράγματα τα οποία οι καλοί managers δεν λένε στους εργαζομένους τους να κάνουν

Forbes: 10 πράγματα τα οποία οι καλοί managers δεν λένε στους εργαζομένους τους να κάνουν

Δεν είναι εύκολο να είσαι leader μέσα σε μια επιχείρηση. Είναι επίσης δύσκολο να είσαι manager- και να έχεις δηλαδή να «λογοδοτείς» σε κάποιον πιο «πάνω» από εσένα. Μπορεί να «λογοδοτείς» και στον ίδιο τον εργοδότη. Κάπου εκεί τα πράγματα περιπλέκονται αρκετές φορές. Με managers που δεν αντιμετωπίζουν όπως θα έπρεπε τους εργαζομένους τους, ενδιαφέρονται μόνο για τα αποτελέσματα, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να λένε ακόμα και ψέμματα στους ανωτέρους τους.

Το Forbes έφτιαξε μια ενδιαφέρουσα λίστα, που δείχνει όλα όσα κάνουν την διαφορά. Είναι 10 πράγματα τα οποία οι καλοί managers δεν λένε στους εργαζομένους τους να κάνουν. Κάποια από αυτά πάντως, πιθανότατα τα έχεις συναντήσει σε κάποιον εργασιακό χώρο στην Ελλάδα…

1# Να πουν ψέματα σε ένα πελάτη

2# Να πουν ψέμματα ο ένας εργαζόμενος στον άλλο

3# Να πάρουν την ευθύνη για κάτι που πήγε λάθος

4# Να ακυρώσει ή να αναβάλει μια προγραμματισμένη άδεια

5# Να κατασκοπέψουν άλλους εργαζομένους

6# Να ακολουθήσουν χαζούς κανόνες απλά επειδή υπάρχουν αυτοί

7# Να κρατούν τις ιδέες και την άποψη τους για τον εαυτό τους

8# Να αποδέχονται ένα κακό review απόδοσης, όταν αξίζουν κάτι καλύτερο

9# Να δουλεύουν για ώρες χωρίς διαλείμματα

10# Να αποσιωπούν θέματα που πρέπει να συζητηθούν ανοιχτά

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

7 + 13 =