αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα Carrefour στη Γαλλία «στιγματίζουν» τους προμηθευτές που αισχροκερδούν- gm

Τα Carrefour στη Γαλλία «στιγματίζουν» τους προμηθευτές που αισχροκερδούν- gm

Μία ιδιαίτερη πρακτική για να πολεμήσουν την αισχροκέρδεια ξεκίνησαν να εφαρμόζουν τα Carrefour στη Γαλλία. Όπως μεταδίδει το Reuter, η αλυσίδα τοποθέτησε ταμπελάκια στα ράφια της, σε προϊόντα από σοκολάτες Lindt μέχρι παγωμένο τσάι Lipton, για να πιέσει τους κορυφαίους προμηθευτές Nestle, PepsiCo και Unilever να μειώσουν τις τιμές ενόψει των πολυαναμενόμενων μεταξύ τους διαπραγματεύσεων.

Η Carrefour «στιγμάτισε» προϊόντα που έχουν συρρικνωθεί σε μέγεθος αλλά κοστίζουν περισσότερο, αν και έχουν μειωθεί οι τιμές των πρώτων υλών, προκειμένου να κερδίσει τη στήριξη των καταναλωτών, καθώς οι λιανοπωλητές ετοιμάζονται για διαπραγματεύσεις με τα κορυφαία brands στον κόσμο, οι οποίες πρόκειται να ξεκινήσουν σύντομα και να ολοκληρωθούν έως τις 15 Οκτωβρίου.

Το χαρακτηριστικό ταμπελάκι γράφει ότι: «Αυτό το προϊόν έχει δει τον όγκο ή το βάρος του να μειώνεται και η πραγματική τιμή από τον προμηθευτή να αυξάνεται».

«Προφανώς, ο στόχος με τον “στιγματισμό” αυτών των προϊόντων είναι να πούμε στους κατασκευαστές να επανεξετάσουν την τιμολογιακή τους πολιτική», δήλωσε σε συνέντευξή του ο Stefen Bompais, διευθυντικό στέλεχος της Carrefour.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen + sixteen =