αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Συγγνώμη για την καθυστέρηση»: 5 φράσεις που σε κάνουν να φαίνεσαι ανασφαλής

«Συγγνώμη για την καθυστέρηση»: 5 φράσεις που σε κάνουν να φαίνεσαι ανασφαλής

Το να λέτε «συγγνώμη» για πράγματα που δεν χρειάζεται, συχνά προέρχεται από την επιθυμία να δείξετε σεβασμό, να κερδίσετε την αποδοχή ή να αποφύγετε τη σύγκρουση. Και ενώ μπορεί να φαίνεται ακίνδυνο, θα μπορούσε να είναι επιζήμιο για τη φήμη σας.

Το να ζητάτε υπερβολικά συγγνώμη είναι μια έλλειψη σιγουριάς στις απόψεις σας, που μπορεί να κάνει τους άλλους να αμφισβητήσουν την αξιοπιστία σας, κάνοντάς σας να φαίνεστε αδύναμοι και ανασφαλείς. Μπορεί επίσης να μειώσει τον αντίκτυπο μιας γνήσιας συγγνώμης στο μέλλον.

Σε άρθρο του CNBC διαβάζουμε 5 φράσεις που ΔΕΝ πρέπει να λες, όταν θες να ζητήσεις συγγνώμη. Και μερικές εναλλακτικές επιλογές.

1. «Συγγνώμη που πρέπει να με βοηθήσεις τόσο πολύ».

Όταν προσφέρετε μια συγγνώμη για την δέσμευση του χρόνου κάποιου, μπορεί να σημαίνει ότι η πράξη αποτελεί βάρος ή ταλαιπωρία. Αυτό θα μπορούσε να τους κάνει λιγότερο πρόθυμους να βοηθήσουν ξανά αργότερα.

Τι να πείτε αντ’ αυτού: Αναγνωρίστε τη συνεισφορά του ατόμου και τονίστε τον θετικό αντίκτυπο των πράξεών του.

«Ευχαριστώ που αφιερώσατε χρόνο για να δώσετε feedback»
«Η υποστήριξή σας σημαίνει πολλά για μένα. Δεν θα μπορούσα να είχα ολοκληρώσει το έργο χωρίς εσάς».

2. «Συγγνώμη αν μιλάω πολύ».

Το να ζητάς συγγνώμη που μιλάς, μειώνει το μήνυμά σου. Αν αρχίσετε να νιώθετε ότι καταλαμβάνετε πολύ χρόνο στη σκηνή, απλώς κάντε μια παύση και αφήστε το κοινό να αφομοιώσει τις πληροφορίες.

Τι να πείτε αντ’ αυτού: Εκφράστε ευγνωμοσύνη για την ευκαιρία να μιλήσετε ή να μοιραστείτε τις σκέψεις σας. Αυτή η θετική προσέγγιση εξακολουθεί να αναγνωρίζει την αξία του χρόνου και της προσοχής των ανθρώπων.

«Ευχαριστω που με ακουσες. Εκτιμώ την ευκαιρία να μοιραστώ τις ιδέες μου μαζί σου».
«Η προθυμία σου να με ακούσεις σημαίνει πολλά για μένα».

3. «Συγγνώμη αν είμαι πολύ συναισθηματικός/η».

Όταν ζητάτε συγγνώμη για την έκφραση συναισθημάτων, δημιουργείτε μια περιοριστική ατμόσφαιρα, η οποία δεν ευνοεί τη δημιουργία υγιών σχέσεων. Μπορεί επίσης να αποθαρρύνει ακούσια τους άλλους από το να μοιραστούν τα συναισθήματά τους.

Τι να πείτε αντ’ αυτού: Επισημάνετε τον ρόλο του άλλου ατόμου στη συνομιλία και εκφράστε την εκτίμηση για την υπομονή και την ενσυναίσθησή του. Αυτό επικυρώνει τα συναισθήματά σας ως φυσικό και σημαντικό κομμάτι της συζήτησης.

«Σας ευχαριστώ που ακούσατε και καταλάβατε την άποψή μου».
«Αισθάνομαι συγκλονισμένος αυτή τη στιγμή, οπότε εκτιμώ την υποστήριξή σας».

4. «Συγγνώμη για την καθυστέρηση».

Αν υποθέσουμε ότι η καθυστέρηση δεν έχει προκαλέσει μεγάλη ζημιά ή ταλαιπωρία, η συγγνώμη υπογραμμίζει τα αρνητικά και μπορεί να σημαίνει ότι ο χρόνος του άλλου ατόμου χάθηκε, κάνοντάς σας να φαίνεστε αναξιόπιστοι ή αντιεπαγγελματικοί.

Τι να πείτε αντ’ αυτού: Αντί να επισημάνετε την καθυστέρηση και δείξτε ότι εκτιμάτε τον χρόνο του άλλου ατόμου, αναγνωρίζοντας την προθυμία του να είναι υπομονετικός και υπομονετικός.

«Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας»
«Ευχαριστώ που περίμενες. Εκτιμώ την κατανόηση και την ευελιξία σας».

5. «Συγγνώμη που συνεχίζω να τα μπερδεύω».

Η συγγνώμη για μικρά λάθη μπορεί να υποδηλώνει ότι δεν έχετε την ικανότητα ή την θέληση να αποδώσετε καλά. Αυτό τελικά βλάπτει την αυτοεκτίμησή σας και αφήνει τους ανθρώπους αβέβαιους για το πώς να ανταποκριθούν.

Τι να πείτε αντ’ αυτού: Η έκφραση ευγνωμοσύνης για την υπομονή και την υποστήριξη του άλλου ατόμου μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια πιο θετική και εποικοδομητική συζήτηση.

«Η καθοδήγησή σας ήταν πραγματικά χρήσιμη καθώς μαθαίνω»
«Σας ευχαριστώ που με βοηθήσατε να γίνω καλύτερος στη δουλειά μου».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − two =