αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε συνήθειες που έχουν οι οργανωμένοι άνθρωποι. Και μπορείς να τις αντιγράψεις

Πέντε συνήθειες που έχουν οι οργανωμένοι άνθρωποι. Και μπορείς να τις αντιγράψεις

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πρόβλημα… οργάνωσης. Κάτι που οδηγεί σε σπατάλη χρόνου και ενέργειας.

Η ίδια η ζωή είναι χαοτική, αλλά αν μπορείς τουλάχιστον να κρατήσεις το σπίτι και τη δουλειά σου αξιοπρεπώς οργανωμένη, μπορείς να κρατήσεις κάποια αίσθηση ελέγχου. Μπορείς να κάνεις περισσότερα, χωρίς το άγχος.

Ψάχνετε τρόπους για να είστε πιο οργανωμένοι; Εδώ είναι 5 νέες συνήθειες που μπορούν να σας βοηθήσουν να το πετύχετε. Είναι πραγματικά πολύ απλές.

1) Ακολουθήστε τον κανόνα one in, one out

Ακολουθήστε τον κανόνα one in, one out. Είναι αρκετά απλό. Αγοράσατε ένα καινούργιο ζευγάρι παπούτσια; Ξεφορτωθείτε ένα παλιό ζευγάρι.

Ένα νέο φόρεμα; Ξεφορτωθείτε ένα παλιό φόρεμα.

Με αυτόν τον τρόπο, ξεφορτώνεστε κάτι σε πραγματικό χρόνο και δεν θα σας περιμένει ένας τεράστιος πονοκέφαλος κατά τον καθαρισμό ή τη μετακόμιση σε νέο σπίτι.

2) Να έχεις ένα μέρος για όλα…

…και βάλτε τα πάντα εκεί που ανήκουν. Θα νομίζατε ότι αυτό είναι κοινή λογική, αλλά θα εκπλαγείτε.

Κάθε αντικείμενο είναι καλό να τοποθετείται σε ένα συγκεκριμένος μέρος στο σπίτι ή στο γραφείο. Ακόμα και ένα στιλό ή μία κούπα.

Ή πάρτε τα κλειδιά για παράδειγμα, ίσως το πιο εύκολα…χαμένο αντικείμενο σε πολλά νοικοκυριά. Επειδή οι άνθρωποι δεν προσέχουν πού τα τοποθετούν.

Αλλά όταν έχετε ένα καθορισμένο μέρος για τα πάντα και θυμάστε να επαναφέρετε τα πράγματα εκεί που ανήκουν αφού τα χρησιμοποιήσετε, εξοικονομείτε πολύ χρόνο και ενέργεια. Δεν χρειάζεται πλέον να τριγυρνάτε στα συρτάρια, και να σπαταλάτε πολύτιμα λεπτά αναζητώντας κάτι που χρειάζεστε.

3) Κάντε λίστες

Αν δεν σημειώσεις αυτά που έχεις να κάνεις, είναι πιθανό να τα ξεχάσεις. Το οποίο στη συνέχεια οδηγεί στο χάος.

Σε μια συνέντευξη στο Harvard Business Review, ο ερευνητής EJ Masicampo μιλά για το πώς οι λίστες υποχρεώσεων μπορούν να μας βοηθήσουν:

«Πρώτον, μειώνουμε το άγχος που μπορεί να νιώθουμε όταν πρέπει να υπενθυμίζουμε συνεχώς στον εαυτό μας ότι υπάρχει ένα σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνουμε. Η εξωτερίκευση της εργασίας με κάποιο τρόπο συμβάλλει στη μείωση αυτής της εργασίας. Δεν χρειάζεται πλέον να την θυμόμαστε».

Και δεύτερον, «Το να κάνουμε ένα πλάνο, μας αναγκάζει να λύσουμε το πρόβλημα — πρέπει να καταλάβουμε ποιες ενέργειες πρέπει να κάνουμε για να ολοκληρώσουμε την εργασία και πώς και πότε να τις υλοποιήσουμε. Το σχέδιο το κάνει επίσης να φαίνεται ευκολότερο και πιο πιθανό να συμβεί».

Με άλλα λόγια, μια λίστα μπορεί να είναι μια τεχνική οπτικοποίησης. Τούτου λεχθέντος, βεβαιωθείτε ότι κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες, ωστόσο. Μία περίπλοκη λίστα δεν θα σας κάνει καλό- αν είναι μόνο αυτό.

4) Μάθετε να είστε πιο αποφασιστικοί

Συχνά δεν είμαστε αποφασιστικοί, όχι μόνο επειδή υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές μπροστά μας, αλλά και λόγω του φόβου της αποτυχίας.

Ετσι δεν είσαι παραγωγικός. Επιπλέον, είναι σπατάλη χρόνου.

Το σημείο εκκίνησης εδώ είναι να μάθεις πώς να πιστεύεις στον εαυτό σου και να αποδέχεσαι την αβεβαιότητα. Δώστε στον εαυτό σας ένα χρονικό πλαίσιο για να καταλήξετε σε μια απόφαση και μετά πείτε ότι όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα, θα μπορείτε να το χειριστείτε.

Γιατί, πραγματικά, μπορείς.

5) Νιώστε άνετα να πείτε «όχι»

Ακριβώς όπως μαθαίνετε να αποδέχεστε την αβεβαιότητα, το να είστε εντάξει με το να λέτε «όχι» μπορεί να σας βοηθήσει να είστε πιο οργανωμένοι.

Γιατί; Λοιπόν, είναι ένας τρόπος να ξεφορτώνετε… τόσο το ημερολόγιο όσο και το μυαλό σας.

Σκεφτείτε τις φορές που είπατε «ναι» σε κάτι που δεν θέλατε πραγματικά να κάνετε. Δεν ένιωθες ότι ήταν μια επιβολή;

Μια καλά οργανωμένη ζωή είναι μια ζωή που λειτουργεί για εσάς και περιορίζει το άγχος στο ελάχιστο. Για να το πετύχετε αυτό, θα πρέπει να επιμεληθείτε σε τι ξοδεύετε τον χρόνο σας. Που σημαίνει ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να πεις «όχι» σε κάποια πράγματα. Θυμήσου και το άρθρο: Πως οι έξυπνοι άνθρωποι λένε όχι, χωρίς να πουν την λέξη όχι- Εδώ είναι 5 τρόποι.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen − 2 =