Τι θα έκανες αν ήθελες να επιστρέψεις ένα προϊόν που έλαβες μέσω του Amazon; Προφανώς θα δοκίμαζες όλους τους διαθέσιμους τρόπους, και αν δεν τα κατάφερνες θα άφηνες το προϊόν στην άκρη. Ένας μέτοχος της Amazon αποφάσισε να πάει… πιο ψηλά.
Ένας μέτοχος της Amazon δεν κατάφερε να επιστρέψει ένα προϊόν σε κάποιο κατάστημα, μέσω του site ή μέσω της εφαρμογής. Και το πήγε στον ίδιο τον Jeff Bezos! Στο meeting που έγινε μέσα στην εβδομάδα.
Amazon shareholder attempts to return item at annual meeting, saying she had tried without luck four times. Says @jeffbezos: "My apologies that you had to use this unusual venue to accomplish what should have been a routine task. Anybody else have anything they need to return?"
— toddbishop (@toddbishop) May 22, 2019
Σύμφωνα με τον ρεπόρτερ του GeekWire, όπως αναφέρει το Businesss Insider, ο πελάτης είπε στον Bezos ότι είχε επιχειρήσει ήδη να κάνει την επιστροφή τέσσερις φορές, χωρίς επιτυχία οπότε αποφάσισε να ρωτήσει το «μεγάλο αφεντικό» όπως χαρακτηριστικά τον αποκάλεσε.
Τι απάντησε ο Jeff Bezos: «Λυπάμαι που χρειάστηκε να καταφύγεις σε αυτό τον ασυνήθιστο τρόπο για να καταφέρεις κάτι που θα έπρεπε να είναι πάρα πολύ απλό». Kαι μετά έκανε μια ερώτηση με έντονο χιουμοριστικό στιλ: «Έχει κανείς άλλος να επιστρέψει κάποιο προϊόν»;