αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ H&M κάνει μπάσιμο με δικό της brand αθλητικών ειδών- Έχει ήδη τοποθετηθεί σε καταστήματα στην Ελλάδα

Η H&M κάνει μπάσιμο με δικό της brand αθλητικών ειδών- Έχει ήδη τοποθετηθεί σε καταστήματα στην Ελλάδα

Να πάρει ένα μεγαλύτερο κομμάτι απ’ τα περίπου 500 εκατ. ευρώ της αγοράς αθλητικών ειδών στη χώρα μας επιχειρεί η H&M μέσω του δυναμικού rebranding της σειράς αθλητικής ένδυσης που επιχειρεί παγκοσμίως μέσω του «Η&Μ Move».

Η νέα προσπάθεια, έχει συμπέσει χρονικά και με τις διοικητικές αλλαγές στην ελληνική θυγατρική του σουηδικού Ομίλου, με την τοποθέτηση του κ. Τομά Εστρανί επικεφαλής του λεγόμενου «Sales Market Greece». Το τελευταίο αποτελεί περιφερειακό τμήμα του πολυεθνικού ομίλου και σε αυτό περιλαμβάνονται, πέραν της Ελλάδος, οι αγορές της Κροατίας, Σερβίας, Βουλγαρίας, Γεωργίας, Βοσνίας και Ερζεγοβίνης, και Βόρειας Μακεδονίας.

Σύμφωνα με κύκλους της ελληνικής θυγατρικής που επικαλείται το Newmoney.gr, το νέο αθλητικό brand, που ήδη έχει τοποθετηθεί στα ράφια επιλεγμένων από τα 35 καταστήματα στην Ελλάδα, έρχεται να ενδυναμώσει την προσπάθεια που επιχειρεί ο πολυεθνικός όμιλος τόσο στα αθλητικά ρούχα άσκησης όσο και στη λεγόμενη «leisure αθλητική ένδυση», που πλέον αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι στην αγορά. Γι αυτό εξάλλου και τα προϊόντα επεκτείνονται, πέραν των ρούχων, στα accessories όπως πχ γυαλιά, τσαντάκια κοκ.

Εκτιμάται δε ότι μπορεί να αποτελέσει και το «όχημα» με το οποίο η H&M θα κάνει το comeback σε όρους πωλήσεων στη χώρα μας μετά τη διετή περιπέτεια του κορωνοϊού. Η ελληνική θυγατρική με βάση τις οικονομικές καταστάσεις που κοινοποίησε τον περασμένο μήνα κατέγραψε διψήφια αύξηση πωλήσεων τη χρήση 1/12/2020-30/11/2021 σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα ένα χρόνο πριν, φθάνοντας 122,3 εκατ. ευρώ. Δηλαδή 14 εκατ. ευρώ περισσότερα σε σχέση με τη χρήση 1/12/2019-30/11/2020 (σσ 108 εκατ. ευρώ περίπου) και σχεδόν 42 εκατ. ευρώ λιγότερα σε σχέση με τη χρήση 1/12/2018-30/11/2019 (σσ 160 εκατ. ευρώ περίπου).

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eight − 3 =