αρχικηVIRALΗ νέα τάση: Πάνε διακοπές… για να μην κάνουν τίποτα

Η νέα τάση: Πάνε διακοπές… για να μην κάνουν τίποτα

Σύμφωνα με την Wall Street Journal ολοένα και περισσότεροι λένε ότι θέλουν ένα πραγματικό διάλειμμα για να ξεκουραστούν και να επαναφορτιστούν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους: μερικές ημέρες που δεν θα κάνουν τίποτα και δεν θα έχουν πρόγραμμα. Δεν πρόκειται για εκδρομές στην παραλία που περιλαμβάνουν σέρφινγκ ή καγιάκ, ή εκδρομές για καλοφαγάδες που απαιτούν ώρες έρευνας και κουραστικές αποφάσεις

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Longwoods International, που είναι ενδεικτική για την ετήσια τάση στο διάλειμμα από την εργασία, η «ξεκούραση και χαλάρωση» προηγείται πλέον της «διασκέδασης» και του «χρόνου με την οικογένεια» ως το κύριο κίνητρο για ταξίδια αναψυχής.

Τα all-inclusive θέρετρα βοηθούν τους ταξιδιώτες να καλύψουν αυτή την ανάγκη. Οι κρατήσεις για διαμονή all-inclusive της Apple Leisure Group στην Αμερική, που περιλαμβάνουν θέρετρα Secrets και spa, έχουν αυξηθεί κατά 11% μέχρι στιγμής το πρώτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, δήλωσε εκπρόσωπος της Hyatt, μητρικής εταιρείαςτης Apple Leisure Group.

Όταν άρχισαν να χαλαρώνουν οι περιορισμοί της Covid όλο και περισσότεροι ήθελαν να επανενωθούν με την οικογένεια και τους φίλους τους. Επίσης, τότε αναδύθηκε ο εκδικητικός τουρισμός, και ταξιδιώτες αναψυχής ταξίδευαν σε προορισμούς με μία λίστα πραγμάτων που έπρεπε να κάνουν και να δουν. Τώρα, με τις γεωπολιτικές κρίσεις στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, τις επερχόμενες εκλογές στις ΗΠΑ και τις οικονομικές ανησυχίες, οι άνθρωποι θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις διακοπές τους για να αποσυνδεθούν και να επαναφορτιστούν, λέει ο Amir Eylon, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Longwoods International.

«Οι ταξιδιώτες νιώθουν: Εντάξει, έχω συναναστραφεί με ανθρώπους, τώρα χρειάζομαι λίγο χρόνο για μένα», υπογραμμίζει.

Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι λένε ότι οι πελάτες που αναζητούν ένα διάλειμμα στρέφονται σε κρουαζιέρες και θέρετρα all-inclusive.

Τα all-inclusives είχαν στο παρελθόν τη φήμη των φθηνών διακοπών με άφθονο αλκοόλ και πολλά φαγητά. Τώρα, οι ξενοδοχειακές εταιρείες δίνουν πολλά χρήματα για το άνοιγμα και την αναβάθμιση νέων ακινήτων, ώστε να έχουν μια αίσθηση πολυτέλειας.

Τα ταξιδιωτικά γραφεία βλέπουν την τάση να εμφανίζεται στους τύπους δραστηριοτήτων που ζητούν οι πελάτες τους.

«Σοκαρίστηκα με το πόσα ταξίδια άρχισε να κρατά το πρακτορείο μας από το 2023 που αφορούσαν πράγματα όπως η ώρα της παραλίας και οι γευσιγνωσίες σοκολάτας αντί για περιηγήσεις με ελικόπτερο και καταδύσεις σε βράχια», λέει ο Shane Mahoney, ιδρυτής της εταιρείας πολυτελών περιηγήσεων Lugos Travel. Υπογραμμίζει μάλιστα, ότι τον περασμένο χρόνο, περίπου το 80% των πελατών τους έχουν πει ότι «θέλουν απλώς να χαλαρώσουν».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen + eighteen =