αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈξι κινήσεις για να κάνεις γνωστό το νέο project σου, χρησιμοποιώντας μόνο τα social media

Έξι κινήσεις για να κάνεις γνωστό το νέο project σου, χρησιμοποιώντας μόνο τα social media

Αν έχεις μόλις ξεκινήσει ένα νέο business project, μάλλον πρέπει να κοιτάξεις… προς το online πεδίο για να το κάνεις γνωστό και να χτίσεις ένα κοινό. Ζούμε άλλωστε στην digital εποχή και όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να έχουν online παρουσία.

Κάπου εδώ όμως αρχίζουν τα ερωτήματα. Μέσα σε αυτό το χαοτικό τοπίο, αρκετοί είναι αυτοί που δεν ξέρουν τι κινήσεις πρέπει να κάνουν.

Βλέπω όλες αυτές τις πλατφόρμες να… αναβοσβήνουν μπροστά στα μάτια μου. Πώς μπορώ να ξέρω ποιες είναι οι κατάλληλες για την επιχείρησή μου; Τι είδους περιεχόμενο πρέπει να δημοσιεύσω; Υπάρχει ένα συγκεκριμένο brand image που πρέπει να μιμηθώ; Από πού να αρχίσω;

Είναι μόνο μερικά από τα ερωτήματα που ίσως έχει κάποιος όταν ξεκινά ένα νέο project και θέλει να μπει στον κόσμο των social media. Εδώ είναι 6 κινήσεις που μπορείς να κάνεις. Και θα σε βοηθήσουν να πραγματοποιήσεις ένα καλό ξεκίνημα.

1. Ξεκίνα από τα μικρά

Εάν δεν έχετε δημοσιεύσει… ποτέ κάτι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ξεκινήστε από τα μικρά. Γράψτε ένα blog post 350 λέξεων ή μια σύντομη ανάρτηση στο LinkedIn. Το πιο σημαντικό: Κρατήστε το περιεχόμενό σας εστιασμένο. Το στοχευμένο περιεχομένο, όχι μόνο θα είναι ευκολότερη δουλειά για σας, αλλά και ο πελάτης σας θα σας θεωρήσει ειδικό σε αυτό το πεδίο.

Επίσης, κρατήστε τον στόχο σας ρεαλιστικό. Για παράδειγμα, αντί να δεσμευτείτε να δημοσιεύετε ένα blog post κάθε μέρα, δοκιμάστε ένα ανά εβδομάδα. Αυτό μπορεί να ακούγεται εύκολο, αλλά η επίτευξη αυτού του στόχου θα σας δώσει την αυτοπεποίθηση που χρειάζεστε για να θέσετε πιο φιλόδοξους στόχους ενώ αναπτύσσεστε.

2. Μην κολλάς στις λεπτομέρειες

Πάρα πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων θέλουν να είναι τέλειοι σε όλα… πριν ξεκινήσουν. Αυτό είναι σαν να διαβάζετε ολόκληρο το εγχειρίδιο οδηγιών μιας νέας κάμερας πριν την ενεργοποιήσετε. Αν έχετε μία νέα κάμερα, απλώς αρχίστε να τραβάτε φωτογραφίες σε ο,τι σας αρέσει. Αργότερα, μπορείτε ακόμα να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο για χρήσιμες ιδέες- και σε αυτό το σημείο θα έχετε καλύτερη κατανόηση του τι περιγράφει το εγχειρίδιο.

Το να κολλήσετε στις λεπτομέρειες σχετικά με την «καλύτερη ώρα της ημέρας» για αναρτήσεις, ποιο λογισμικό να χρησιμοποιήσετε ή ποιες λέξεις-κλειδιά να συμπεριλάβετε στο περιεχόμενό σας, μάλλον θα σας επιβραδύνει και θα σας εμποδίσει να αναλάβετε δράση.

Μάθετε τις λεπτομέρειες των πάντων αφού ξεκινήσετε, και ίσως ανακαλύψετε ότι τα μικρά πράγματα δεν έχουν μεγάλη σημασία ούτως ή άλλως. Προς το παρόν, ξεκινήστε να κάνετε αναρτήσεις!

3. Δώσε αξία

Το πιο εύκολο hack για το «τι να δημοσιεύσετε» είναι να σκεφτείτε τι θα προσφέρει αξία στο άτομο που προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Για παράδειγμα, γράψτε μια ανάρτηση σχετικά με μια ερώτηση που απαντήσατε για έναν πελάτη σήμερα. Πιθανότατα, εάν αυτός ο πελάτης είχε μια ερώτηση, και άλλοι πελάτες θα θέλουν τις ίδιες πληροφορίες.

Εάν είστε ιδιοκτήτης ενός hardware store, δεν υπάρχει κανένα όφελος για κανέναν αν δημοσιεύσετε σχετικά με την… υγιεινή διατροφή για την καρδιά ή το νέο συγκρότημα της pop. Αντίθετα, δημοσιεύστε βίντεο με οδηγίες που αφορούν το πεδίο σας.

4. Επαναχρησιμοποίηση περιεχομένου

Δεν χρειάζεται να εντοπίζεις νέες ιδέες ξεκινώντας από το μηδέν συνεχώς. Μόλις το τρέχον κανάλι σας μεγαλώσει λίγο, μπορείτε να κάνετε ένα μικρό βήμα σε μια άλλη πλατφόρμα με βάση αυτό που έχετε ήδη δημιουργήσει. Στην πραγματικότητα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο από το ίδιο περιεχόμενο.

Ας υποθέσουμε ότι κάνετε blogging για περισσότερο από ένα χρόνο και έχετε αξιοπρεπείς ακόλουθους. Μπορεί τώρα να θέλετε να φτιάξετε ένα κανάλι στο YouTube, αλλά δεν έχετε ιδέα τι βίντεο να κάνετε πρώτα. Ένα καλό ποντάρισμα είναι να ξεκινήσετε τη νέα σας δέσμευση κάνοντας ένα βίντεο με βάση το πιο επιτυχημένο blog post σας. Ναι, πολλά από τα άρθρα που ήδη έχεις γράψει, μπορούν να μετατραπούν… σε βίντεο για το YouTube. ‘Η σε μίνι βίντεο για το TikTok.

5. Φτιάξε μια TOP-10 λίστα

Ο κόσμος λατρεύει τις λίστες. Και κάνει κλικ σε αυτές. Ψυχολογικά, σε όλους μας αρέσει να βλέπουμε πώς οι άλλοι κατατάσσουν τα πάντα, από ταινίες και σπορ αυτοκίνητα, μέχρι συμβουλές για άσκηση και τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης.

Για παράδειγμα, δημιουργήστε μια ανάρτηση σχετικά με τις 10 κορυφαίες ερωτήσεις που σας κάνουν στην επιχείρησή σας. Πιθανότατα, οι περισσότεροι από τους πελάτες σας θα εκτιμήσουν τις πληροφορίες. Και τουλάχιστον δύο ή τρεις από αυτούς και θα διαβάσουν την επόμενη λίστα με τα «κορυφαία δέκα» σε ένα άλλο κομμάτι.

6. Δεν χρειάζεται να είσαι… παντού

Είναι μία παγίδα στην οποία πέφτουν πολλοί νέοι επιχειρηματίες, startuppers ή freelancers: Βλέποντας όλες αυτές τις πλατφόρμες και τα online εργαλεία που υπάρχουν, θέλουν να είναι… παντού. Όσο περισσότερο, τόσο το καλύτερο, σωστά; Όχι απαραίτητα.

Δεν χρειάζεται να έχεις παρουσία παντού απλά για να… έχεις παρουσία. Ειδικά στο ξεκίνημα, και αν δεν έχεις πίσω σου μεγάλο μπάτζετ και ομάδα, το σημαντικότερο είναι να κάνεις σωστές επιλογές. Προτεραιότητες και στόχευση.

Αποφάσισε σε ποια κανάλια θες να παίξεις. Δες ποια social media σου ταιριάζουν. Και παίξε όσο καλύτερα μπορείς σε αυτά. Έτσι θα έρθει η άνοδος.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seventeen + 20 =