αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 5 πράγματα που δείχνουν αν η startup σου θα φτάσει στην επιτυχία

Τα 5 πράγματα που δείχνουν αν η startup σου θα φτάσει στην επιτυχία

H startup διαδρομή δεν είναι εύκολη. Το βλέπουμε άλλωστε και στην Ελλάδα: Οι περισσότερες startups τερματίζουν την λειτουργία τους πολύ γρήγορα.

Και μπορεί σε ένα τέτοιο ταξίδι τα δεδομένα να αλλάζουν κάθε ημέρα και εσύ να χρειάζεται να κάνεις τις απαιτούμενες προσαρμογές, ωστόσο υπάρχουν μερικές σταθερές που μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Το αμερικανικό Entrepreneur.com παραθέτει τα 5 πράγματα που πρέπει να έχει ένας επιχειρηματίας στα «χέρια» του για να οδηγήσει την startup του στην επιτυχία. ‘Η έστω να έχει περισσότερες πιθανότητες για να πετύχει. Πόσα από αυτά βλέπεις στην περίπτωση σου;

Ταλέντο

Έχεις μία δυνατή ομάδα; Ποιες συμπληρωματικές δεξιότητες έχει το κάθε ιδρυτικό μέλος; Οι άνθρωποι πίσω από ένα project κάνουν τη διαφορά. Συχνά, η ιδρυτική ομάδα δεν είναι η κατάλληλη ομάδα για να πας στο επόμενο level. Τα άτομα που δείχνουν να λειτουργούν καλά στα αρχικά στάδια μπορεί να μην είναι τα ιδανικά στο στάδιο της ανάπτυξης. Μη διστάσεις να κάνεις αλλαγές ή να αναθέσεις συγκεκριμένες αρμοδιότητες σε άτομα που έχουν τις ικανότητες «να κάνουν τη δουλειά».

Τεχνολογία

Τι σου δίνει πλεονέκτημα; Πως θα έχεις έσοδα; Είστε μια απαραίτητη τεχνολογία που εξαλείφει τις χειροκίνητες διαδικασίες; Η κατανόηση αυτών των παραγόντων σάς επιτρέπει να διατυπώσετε την προσφορά σας σε επενδυτές και πελάτες και να αναπτύξετε την στρατηγική μάρκετινγκ. Για να είναι επιτυχημένη η τεχνολογία, θα πρέπει επίσης να είναι δύσκολο να τη μιμηθεί κάποιος. Οι επενδυτές δεν θέλουν να σας στηρίξουν χωρίς να κατανοήσουν το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα και τα οφέλη της τεχνολογίας σας.

Το timing

Δεν έχει σημασία μόνο η ιδέα σου, αλλά και το timing που την βάζεις σε εφαρμογή. Η Better Place ιδρύθηκε πριν από χρόνια για να κάνει αυτό που κάνει τώρα η Tesla. Κυκλοφόρησε πριν η αγορά να είναι έτοιμη, και χρεοκόπησε. Δεν ήταν το σωστό timing. Βλέποντας τώρα την επιτυχία της Tesla, είναι ξεκάθαρο πόσο κρίσιμος παράγοντας μπορεί να είναι ο χρόνος. Ναι, πρέπει να είσαι ένα βήμα πιο μπροστά από τους άλλους. Αλλά να μην κάνεις τις κινήσεις σου πριν η αγορά να είναι έτοιμη.

Η κουλτούρα της ομάδας

Χρειάζεστε έξυπνους, αφοσιωμένους ανθρώπους που δουλεύουν προς την ίδια κατεύθυνση και συμβάλλουν σε μια υγιή κουλτούρα. Η business στρατηγική μπορεί να είναι ισχυρή, αλλά η ομάδα σας πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένη προς τους ίδιους στόχους. Μερικά χαρακτηριστικά που πρέπει να εντάξεις στην ομάδα:

Συνεργασία: Μόνο μαζί τα καταφέρνουμε.
Winners: Πρέπει να έχουμε κίνητρο για να πετύχουμε τους στόχους μας.
Η χαρά της δημιουργίας: Όλοι εργαζόμαστε σκληρά, αλλά αν δεν διασκεδάζουμε αυτό που κάνουμε δεν θα λειτουργήσει καλά.

Η αγορά στην οποία μπαίνεις

Πόσο μεγάλη είναι η αγορά στην οποία μπαίνεις; Οι επιχειρηματίες θέλουν να χτίσουν κάτι μεγάλο και ουσιαστικό. Και για να το πετύχεις αυτό πρέπει να δραστηριοποιηθείς σε μία μεγάλη αγορά. Με απλά λόγια, οι μικρότερες αγορές έχουν μικρότερη αξία. Σκεφτείτε το καθώς σχεδιάζετε τη στρατηγική σας και μην φοβάστε να τροποποιήσετε τις αρχικές σας ιδέες, έτσι ώστε να μπείτε σε μονοπάτια που θα σας οδηγήσουν σε μεγαλύτερες αγορές.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen − 8 =