αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να πετύχεις ως Millennial επιχειρηματίας: Οι 5 συμβουλές του Entrepreneur.com

Πως να πετύχεις ως Millennial επιχειρηματίας: Οι 5 συμβουλές του Entrepreneur.com

«Όταν υπάρχουν νέα προβλήματα, είμαστε υποχρεωμένοι να τα αντιμετωπίσουμε και με νέες λύσεις». Αυτό διαβάζουμε σε άρθρο του Entrepreneur.com. Το αμερικανικό site εστιάζει στην γενιά των Millennials. Μια γενιά που έχει μεγαλώσει μέσα στις νέες τεχνολογίες και στα social media. Και δεν είναι τυχαίο ότι αρκετοί Millennials αποφασίζουν να μπουν στον κόσμο της επιχειρηματικότητας και να κάνουν τα πράγματα… με τον δικό τους τρόπο. Σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν έναν καλύτερο κόσμο. Και φυσικά να φτάσουν και στην δική τους επιχειρηματική επιτυχία.

Αλλά πως μπορεί να γίνει αυτό; Το Entrepreneur.com παραθέτει 5 συγκεκριμένες συμβουλές. Είναι tips που μπορούν να εφαρμόσουν οι Millennials (και όχι μόνο) για να ξεπεράσουν τα εμπόδια και να φτάσουν στην business επιτυχία.

1# Σβήσε τους περισπασμούς. Οι Millennials έχουν μεγαλώσει στην εποχή… των περισπασμών. Μια ειδοποίηση στο FB μπορεί να μας αποσπάσει την προσοχή. «Ως επιχειρηματίες, είναι σημαντικό να μπορούμε να παραμερίζουμε τις περισπασμούς και να επικεντρωνόμαστε στα πράγματα που όντως έχουν σημασία: τους στόχους και τα οράματά μας, και τις εργασίες που πρέπει να κάνουμε για να πραγματοποιήσουμε αυτά τα όνειρα» σημειώνει το αμερικανικό website. Χρησιμοποιείστε τις νέες τεχνολογίες και τα social media προς όφελος σας. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις από τα social media και να εγκαταστήσετε εφαρμογές που σας βοηθούν να εστιάσετε εκεί που πρέπει, και να αποκλείσετε τους περισπασμούς.

2# Δημιούργησε μια ιστορία γύρω από το brand σου. Οι Millennials αποτελούν τώρα την πλειοψηφία του καταναλωτικού πληθυσμού. Επειδή είμαστε στην ίδια γενιά με την αγορά-στόχο μας, είμαστε πιο ικανοί να προσδιορίσουμε πραγματικά τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Ένας τρόπος προσέγγισης του κοινού-στόχου μας είναι να δημιουργήσουμε μια ενδιαφέρουσα ιστορία για το brand μας. Οι πελάτες μας θέλουν την αφήγησή μας – θέλουν να γνωρίζουν τις αρχές που υποστηρίζουμε ως εταιρία και θέλουν να γνωρίζουν τις ιστορίες πίσω από τα προϊόντα μας. Οι ιστορίες αυξάνουν την επιχειρηματική αξία. Οι πελάτες είναι πιο πρόθυμοι να ξοδέψουν τα χρήματα τους σε ένα brand που έχει και έναν «μεγάλο σκοπό».

3# Συνεργάσου με ικανά άτομα. Ναι, ζούμε στην εποχή της πληροφορίας. Αλλά μία από τις παγίδες στην εποχή της πληροφορίας είναι ότι υποθέτουμε ότι μπορούμε να κάνουμε και να μάθουμε οτιδήποτε, γιατί πιστεύουμε ότι όλα είναι διαθέσιμα στο Διαδίκτυο. Αν είσαι έξυπνος επιχειρηματίας όμως αναγνωρίζεις τις αδυναμίες σου και συνειδητοποιείς ότι η παρακολούθηση σεμιναρίων στο YouTube δεν μπορεί να καλύψει όλα τα τεράστια κενά στις γνώσεις σου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα επωφεληθείς σε μεγάλο βαθμό από τη συνεργασία με εξειδικευμένους επαγγελματίες, μέλη της ομάδας με διαφορετικά skills και εξωτερικούς συνεργάτες.

4# Μείνε αισιόδοξος. Οι Millennials έχουν ήδη βιώσει την κρίση του 2010. Και τώρα ζουν μια ακόμα παγκόσμια κρίση, λόγω του Covid-19. Αλλά είναι σημαντικό να μείνεις αισιόδοξος. Έρευνα που παραθέτει το Entrepreneur.com, λέει ότι οι αισιόδοξοι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να φτάσουν στην επιτυχία. Να δουν τις ευκαιρίες που υπάρχουν γύρω τους. Και να αποκτήσουν περισσότερα χρήματα. Δεν είναι τυχαίο ότι οι μεγαλύτεροι επιχειρηματίες στην ιστορία, είχαν αισιόδοξη οπτική ακόμα και μέσα σε δύσκολες καταστάσεις.

5# Ανθεκτικότητα και ευελιξία. Οι αποτυχίες είναι μέσα στην επιχειρηματική διαδρομή. Αλλά δες το εξής: Οι πιο πετυχημένοι επιχειρηματίες του κόσμου κατάφεραν να φτάσουν στην κορυφή, ακριβώς επειδή ξεπέρασαν τις αποτυχίες και τα εμπόδια που συνάντησαν. Πάρε τα χρήσιμα μαθήματα από τις αποτυχίες και συνέχισε ακόμα πιο δυναμικά. Προσπαθώντας να προσαρμοστείς στα νέα δεδομένα που προκύπτουν κάθε φορά. Ζούμε σε έναν γρήγορο κόσμο που συχνά αλλάζει με την ταχύτητα του φωτός. Νέες πληροφορίες και τάσεις ξαφνικά μπορούν να ανατρέψουν τα προηγούμενα δεδομένα, γι ‘αυτό πρέπει να προσαρμοστούμε στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον μας με ευελιξία και ακρίβεια. Η ευελιξία στις επιχειρήσεις σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε εσωτερικές αλλαγές για να ανταποκριθούμε αποτελεσματικά στις εξωτερικές μετατοπίσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four + 14 =