αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε πράγματα τα οποία οι σπουδαίοι leaders δεν λένε ποτέ σε ένα meeting

Πέντε πράγματα τα οποία οι σπουδαίοι leaders δεν λένε ποτέ σε ένα meeting

Όλοι έχουμε βρεθεί σε μια τέτοια κατάσταση. Σε εκείνο το meeting που ήταν προγραμματισμένο να κρατήσει 30 λεπτά, αλλά τελικά κράτησε 3 ώρες. Και οι ώρες πέρασαν χωρίς να δοθούν ουσιαστικές απαντήσεις. Μπορεί να σου έχει συμβεί παραπάνω από μια φορά.

Αλλά τελικά, τι πάει στραβά σε αυτά τα ανούσια meetings; Πάντως, αν είσαι ο leader της εταιρίας (άρα και του meeting) είσαι αυτός που μπορείς να επηρεάσεις τα δεδομένα προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο. Το αμερικανικό inc.com παραθέτει 5 πράγματα τα οποία οι σπουδαίοι leaders δεν λένε ποτέ σε ενα meeting. Γιατί τότε πιθανότατα δεν θα προκύψουν θετικά αποτελέσματα από την συνάντηση.

1# Δεν αναφέρουν τους άλλους με ψευδώνυμα. Το να λες κάποιον εργαζόμενο σου «bro» ή «κορίτσι» μέσα σε έα meeting ίσως δεν είναι πολύ καλό. Κάποιοι μπορεί να το εκλάβουν υποτιμητικά, αν μέσα σε μια επαγγελματική συζήτηση τους προσφωνείς με Nicknames. Κάνε το απλό. Αποκάλεσε τους άλλους με τα ονόματα τους. Μπορεί να υπάρχει ένα casual κλίμα στο γραφείο, αλλά κάποια πράγματα πρέπει να κρατιούνται επαγγελματικά.

2# Μην τους κατηγορείς για τα λάθη. Είναι λογικό μέσα σε μια επιχείρηση να γίνουν λάθη. Αλλά μέσα στα meetings δεν είναι η ώρα για να δείξεις με το δάχτυλο τους υπεύθυνους. Είστε μια ομάδα. Έχετε όλοι την ευθύνη στις νίκες και στις ήττες. Αν σε κάθε λάθος «κρεμάς» έναν εργαζόμενο, τότε πολύ σύντομα κανείς δεν θα δοκιμάζει τολμηρές λύσεις και καινοτόμες ιδέες. Για να μην είναι ο επόμενος που θα κάνει το λάθος…

3# Μην βγάζεις τους άλλους… στην σέντρα. Όλοι θυμόμαστε πόσο άβολο ήταν όταν μας εξέταζε ο καθηγητής στο σχολείο. Όλη η τάξη… κοιτούσε εμάς. Μην κάνεις παρόμοια «εξέταση» στους εργαζομένους σου κατά την διάρκεια ενός meeting. Δεν είναι σχολείο. Και σίγουρα θα δημιουργήσει ένα αγχωτικό κλίμα στην αίθουσα.

4# Μην έχεις αρνητική αντίδραση στις κακές ιδέες. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να απορρίψουμε ιδέες που δεν αξίζει να αναπτυχθούν. Η γλώσσα του σώματος και οι εκφράσεις του προσώπου σας μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο. Μην είσαι αγενής με τους ανθρώπους που ρίχνουν ιδέες στο τραπέζι- ακόμα κι αν αυτές δεν είναι καλές. Να είσαι χαρούμενος που έρχονται ιδέες.

5# Το «αλλά». Αν βάζεις το «αλλά» μέσα στις φράσεις σου, μάλλον δεν θα έχεις θετικά αποτελέσματα. «Νόμιζα ότι τα πήγατε καλά, αλλά…». Αν έχεις σημαντικό feedback να δώσεις, κάνε το χωρίς περιστροφές. Οι εργαζόμενοι θα εκτιμήσουν ότι τους λες αυτό που θες ευθέως. Αρκεί φυσικά και εδώ να μην είσαι αγενής.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − 11 =