αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ Σκλαβενίτης ετοιμάζεται -επιτέλους- να μπει στον digital δρόμο. Επαφές με e-fresh και caremarket

Ο Σκλαβενίτης ετοιμάζεται -επιτέλους- να μπει στον digital δρόμο. Επαφές με e-fresh και caremarket

Επαφές με τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες σούπερ μάρκετ e-fresh και Caremarket πραγματοποιεί το διάστημα αυτό η αλυσίδα Σκλαβενίτης, που ετοιμάζεται για την είσοδο του και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως αναφέρουν πηγές του ομίλου στο Capital.gr. Ωστόσο τίποτε, μέχρι στιγμής, δεν έχει “κλειδώσει” και αυτό γιατί δεν έχει αποφασισθεί αν η ανάπτυξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα γίνει μέσω εξαγοράς ή μέσω αυτόνομης ανάπτυξης. Για τον λόγο αυτό συζητήσεις διεξάγονται και με εταιρείες που “στήνουν” ηλεκτρονικά καταστήματα.

Το ποια από τις δύο επιλογές θα προκριθεί θα εξαρτηθεί από το κόστος και τον χρόνο που θα απαιτηθεί για να αποκτήσει ο Σκλαβενίτης ηλεκτρονικό κατάστημα. Ήδη πάντως ηλεκτρονικό κατάστημα έχει εδώ και κάποιο διάστημα η χονδρεμπορική αλυσίδα The Mart.

Είτε μέσω εξαγοράς, είτε αυτόνομα, η αλυσίδα Σκλαβενίτης επιδιώκει το ηλεκτρονικό της κατάστημα να βγει στον “αέρα” εντός του έτους. Γιατί θέλει να “πιάσει”, τα νεανικά κοινά, τις οικογένειες που έχουν εντάξει τις e-αγορές στην καθημερινότητά τους και να αποκτήσει “το δίκαιο μερίδιο που έχει και με τη φυσική της παρουσία στην αγορά, δηλαδή 30%”, ανέφεραν οι ίδιες πηγές στο Capital.gr.

Σήμερα σύμφωνα με την Convert Group ο τζίρος των ηλεκτρονικών των σούπερ μάρκετ υπολογίζεται στα 28,5 εκατ. ευρώ, χωρίς ΦΠΑ (στοιχεία 2018), από 19,5 εκατ. ευρώ που ήταν το 2017 και 14,8 εκατ. ευρώ που ήταν το 2016. Η μέση απόδειξη είναι στα 88,6 ευρώ με ΦΠΑ και οι top επιλογές είναι τρόφιμα όπως προϊόντα για το πρωινό με μερίδιο 65% και μη τρόφιμα όπως καθαριστικά για το σπίτι το υπόλοιπο 35%. Σύμφωνα με τη λίστα του e-grocery, χαρτί υγείας, χαρτί κουζίνας, συσκευασμένο τυρί, τυρί σε φέτες, Cola, γάλα υψηλής παστερίωσης, αυγά, μπανάνες, πάνες, στραγγιστά γιαούρτια, φρέσκο γάλα, ψωμί του τοστ είναι πρώτα στις επιλογές των πελατών, ενώ πολύ πιο κάτω βρίσκονται τα μαλακτικά για ρούχα, καθαριστικά, κ.α.

Αν και χωρίς ηλεκτρονική παρουσία, -σ.σ. η Σκλαβενίτης δεν διαθέτει ούτε καν ενεργή εταιρική σελίδα στο internet-, οι πωλήσεις της “τρέχουν” με χαμηλό διψήφιο ποσοστό. Ρυθμό ανάπτυξης που εκτιμούν τα στελέχη της ότι θα διατηρήσει καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Οι ρυθμοί ανάπτυξής της, που είναι τριπλάσιοι από την ανάπτυξη των πωλήσεων που καταγράφεται στο σύνολο της αγοράς, βρίσκονται μέσα στους στόχους που έχει θέσει, αναφέρουν οι ίδιες πηγές.

Πέρυσι η ο τζίρος, σε επίπεδο ομίλου ξεπέρασε τα 3 δισ. ευρώ ενώ σε επίπεδο μητρικής έπιασε τα 2,45 δισ. ευρώ. Η αλυσίδα διαθέτει 503 καταστήματα εκ των οποίων τα 415 φέρουν την ταμπέλα Σκλαβενίτης, 18 βρίσκονται στην Κύπρο, 18 καταστήματα φέρουν την ταμπέλα Κρόνος, 39 είναι καταστήματα Χαλκιαδάκης, και 14 είναι τα καταστήματα χονδρικής The Mart.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

12 − seven =